Guest Thaimig Skrevet 19. Marts, 2021 Ska nok lade være med med at skrive, åh jo, for H det gjorde du så alligevel, suk, Thaimig hvornår lærer du at springe over? Jamen så bliver den, go Weekend til jer som stadig elsker verden, uanset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Marts, 2021 Åh jow, tak skal du have God weekend til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 20. Marts, 2021 God og positiv weekend til dig og til alle herinde som læser med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 20. Marts, 2021 Godt og solrig weekend her fra ønskes til alle 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 20. Marts, 2021 Lige her hvor jeg bor har en masse råger slået sig ned i træerne omkring min lejlighed. Har ikke sovet siden 0520. Så desværre @Thaimig min weekend er smadret men håber DU får en god weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 21. Marts, 2021 (edited) Også god weekend til dig, - har lige opdaget at der er varmere om sommeren end på landet Redigeret 21. Marts, 2021 af Babysam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 31. Marts, 2021 God Påske til alle. Jeg tager i sommerhus med familien i Syd- Jylland, og vil ikke være på EG i Påsken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg