Livsnyder2you 7 Skrevet 23. Marts, 2021 Hej er der nogen der har mødt AMK77 https://sugardaters.com/da/profile/ELzLAdjQRp ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 24. Marts, 2021 Hende får du nemt en aftale med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen56 0 Skrevet 25. Marts, 2021 Kan du fortælle lidt mere om hende , sted , pris , din oplevelse osv ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder2you 7 Skrevet 7. Juni, 2021 Hej derude, har i slet ikke erfaring med hende, tænker der må være en af jer der kunne fortælle lidt om jeres besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 8. Juni, 2021 Hun har ikke været logget ind i over én måned! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen56 0 Skrevet 12. Juni, 2021 Jeg har besøgt hende , okay sex , men hun snakker lidt meget , men ellers sød og venlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder2you 7 Skrevet 14. Juni, 2021 Kan du sige lidt mere om priser, om hun er til det hele, og om stedet er diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jojo56 3 Skrevet 19. Juni, 2021 Hun forlanger 1500,- ved ikke om nogen har hørt andre beløb , stedet er ikke specielt diskret ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 6. November, 2022 Var sammen med hende i 3 timer i går , hun fik i den tid tror jeg 10-15 sprøjte orgasmer , hvilket var så pisse frækt , en lille lækker fræk krop og afsindig stram fisse , der elskede at blive slikket og fingerkneppet til sprøjteorgasme , det være sig i bilen da vi kørte en tur , og i hendes entre,køkken,og sove værelse...så snart hun rejste sig for at skulle have en ryge pause fandt jeg det extremt frækt at fingerkneppe hende bagfra til sprøjte orgasme...og hun giver fantastisk BJ .....hyggelig fræk tid vi havde sammen.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder2you 7 Skrevet 6. November, 2022 Er hun aktiv på SD? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 6. November, 2022 Livsnyder2you skrev, for 2 timer siden: Er hun aktiv på SD? Ja, i ny og næ har jeg da set hende online Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder2you 7 Skrevet 7. November, 2022 Hvad måtte du slippe af sukker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg