Brutus 2039 Skrevet 24. Marts, 2021 https://ekstrabladet.dk/underholdning/livsstil/mountainbike-rute-plaget-af-sexorgier/8513725 Det er vel ikke noget at blande politiet ind i. Har nogen herinde fra været der, evt cyklet der 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 24. Marts, 2021 Brutus skrev, for 7 minutter siden: https://ekstrabladet.dk/underholdning/livsstil/mountainbike-rute-plaget-af-sexorgier/8513725 Det er vel ikke noget at blande politiet ind i. Har nogen herinde fra været der, evt cyklet der Ups det har jeg været men gudskelov med min datter, viste ikke om det skov var fuld med mountainbiker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 24. Marts, 2021 Brutus skrev, for 16 minutter siden: https://ekstrabladet.dk/underholdning/livsstil/mountainbike-rute-plaget-af-sexorgier/8513725 Det er vel ikke noget at blande politiet ind i. Har nogen herinde fra været der, evt cyklet der Kommer jo an på om der er nogen der har tistrolden i tandhjulet eller i egeret 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 314 Skrevet 24. Marts, 2021 Brutus skrev, for 33 minutter siden: https://ekstrabladet.dk/underholdning/livsstil/mountainbike-rute-plaget-af-sexorgier/8513725 Det er vel ikke noget at blande politiet ind i. Har nogen herinde fra været der, evt cyklet der Den arme journalist - som hverken behersker sproget eller ved noget om mountainbike.... Som mountainbike rytter "løber" vist ikke ind i noget på sin rute.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 24. Marts, 2021 PeeHairy skrev, for 11 minutter siden: Den arme journalist - som hverken behersker sproget eller ved noget om mountainbike.... Som mountainbike rytter "løber" vist ikke ind i noget på sin rute.... Det kan være at det var et cykelløb .. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 24. Marts, 2021 Brutus skrev, for 1 time siden: Det kan være at det var et cykelløb .. Tour de måsen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 24. Marts, 2021 "Der er nemlig ikke tale om en ulovlig handling, medmindre nogen bevidst har forsøgt at blufærdighedskrænke andre" Wtf? Hvis man ikke gør det bevidst er det ikke ulovligt? Er det noget der kun gælder på Fyn, eller hvad? Hvis nogen boller i det offentlige rum, så må de da gerne det, så længe de har haft reelle hensigter? Jeg er forvirret. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 24. Marts, 2021 Hvis man ikke må kneppe i skoven, hvad skal resten af dyrene så gøre? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 24. Marts, 2021 Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: Hvis man ikke gør det bevidst er det ikke ulovligt? Er det noget der kun gælder på Fyn, eller hvad? Hvis nogen boller i det offentlige rum, så må de da gerne det, så længe de har haft reelle hensigter? Jeg er forvirret. Der står så vidt jeg ved ingen steder at du ikke må bolle i skoven. Forudsat at du ikke krænker nogens blufærdighed. Hvilket i praksis vil sige: så længe ingen ser det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 25. Marts, 2021 klinikfuckers skrev, for 16 timer siden: Tour de måsen. Giver Ørstedsparken Baghjul ......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 25. Marts, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 44 minutter siden: Giver Ørstedsparken Baghjul ......... De er da osse alle steder, de skide cyklister 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 25. Marts, 2021 Om ikke andet, så har de da et sted de kan parkere cyklen, hvis de lige skal lade vandet...... eller noget 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 25. Marts, 2021 Brutus skrev, for 30 minutter siden: De er da osse alle steder, de skide cyklister - op med humøret Brutus: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 25. Marts, 2021 slip skrev, for 14 timer siden: Der står så vidt jeg ved ingen steder at du ikke må bolle i skoven. Forudsat at du ikke krænker nogens blufærdighed. Hvilket i praksis vil sige: så længe ingen ser det. Så længe du ikke gør det et sted, hvor du burde vide, at der er stor chance for, at andre ser det Det er jo en vurderingssag i det enkelte tilfælde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Marts, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 3 timer siden: - op med humøret Brutus: Så tog jeg satme også i skoven hvis hun kom cyklende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 25. Marts, 2021 klinikfuckers skrev, for 3 timer siden: Så tog jeg satme også i skoven hvis hun kom cyklende Som den gamle gris jeg er, falder jeg helt naturligt ind faunaen, man kan jo altid påstå, at man meget nærsynet og ude for at finde trøfler .......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 25. Marts, 2021 Det viser sig at Mountainbike Klubben er blevet infiltreret, af typer, der kan udføre deres udåder i skoven cyklende: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 26. Marts, 2021 DETH skrev, den 24.3.2021 at 21:07: Hvis man ikke må kneppe i skoven, hvad skal resten af dyrene så gøre? Tager ind i byerne og skider i protest ..................................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest naughtyfyncouple Skrevet 27. Marts, 2021 (edited) Det er rart at se, at Fyens Stiftstidende skriver om dette emne fra et andet perspektiv https://fyens.dk/artikel/broken-news-skovsexdyrkere-raser-mountainbikere-ødelægger-den-gode-oplevelse Redigeret 27. Marts, 2021 af naughtyfyncouple Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 27. Marts, 2021 naughtyfyncouple skrev, for 3 timer siden: Det er rart at se, at Fyens Stiftstidende skriver om dette emne fra et andet perspektiv https://fyens.dk/artikel/broken-news-skovsexdyrkere-raser-mountainbikere-ødelægger-den-gode-oplevelse Man skal være abonnent for at læse det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest naughtyfyncouple Skrevet 27. Marts, 2021 Det er underligt. Vi abonnerer ikke og kan læse artiklen ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg