Onslow 15847 Skrevet 29. Marts, 2021 Aben04 skrev, for 1 time siden: Du har ikke svaret på dette: Forstår ikke. Jeg ringede i eftermiddags til Syd- og Sønderjyllands Politi, og de oplyste, at man skal i karantæne i 4 dage når man kommer hjem - og man får en bøde på 3.500 kr., hvis man ikke overholder den. Det kan jeg ikke give dig noget svar på, jeg skulle bare vise mit pas, og jeg så heller ikke andre blive taget ind til karantæne. Måske har politiet ikke svaret på det, du spurgte om, men måske har de troet, at dit spørgsmål drejede sig om ferierejser, men her kender jeg ikke reglerne, og vi var mange danskere, der handlede ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 29. Marts, 2021 Onslow skrev, for 5 timer siden: Det kan jeg ikke give dig noget svar på, jeg skulle bare vise mit pas, og jeg så heller ikke andre blive taget ind til karantæne. Måske har politiet ikke svaret på det, du spurgte om, men måske har de troet, at dit spørgsmål drejede sig om ferierejser, men her kender jeg ikke reglerne, og vi var mange danskere, der handlede ind. men hvor var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 29. Marts, 2021 Aben04 skrev, 1 time siden: men hvor var det? Padborg Grænseovergang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 29. Marts, 2021 Onslow skrev, 1 time siden: Padborg Grænseovergang OK, det var dem, jeg spurgte. De sagde, at man skulle i karantæner i 10 dage, når man kommer hjem, 4 hvis man kunne fremvise en negativ test. Men hvorfor skulle politiet også kunne finde ud af det, vi er alle skrupforvirrede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg