TorbenMadsen 284 Skrevet 26. Marts, 2021 Er der nogle som vil dele erfaringer med de her kvinder? De har været på længe, er nemme at få aftaler med til en rimelig pris og kan besøges privat i Københavnsområdet. Nogen må have været på der. https://sugardaters.com/da/profile/OLRBVO.PRq https://sugardaters.com/da/profile/nQRwk4KeWB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 28. Marts, 2021 Slet ingen der vil kommentere på disse kvinder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olex3662 14 Skrevet 28. Marts, 2021 Jeg regner ihvertfald med at jeg skal besøge Sanne på et tidspunkt, hun ser ret frækt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 30. Marts, 2021 Olex3662 skrev, den 28.3.2021 at 23:13: Jeg regner ihvertfald med at jeg skal besøge Sanne på et tidspunkt, hun ser ret frækt ud Kom du afsted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olex3662 14 Skrevet 30. Marts, 2021 Ikke endnu, vi snakkede om at jeg kan besøge hende på fredag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 3. April, 2021 Olex3662 skrev, den 30.3.2021 at 16:55: Ikke endnu, vi snakkede om at jeg kan besøge hende på fredag. Og hvordan gik det så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olex3662 14 Skrevet 3. April, 2021 Jeg er ikke kommet afsted endnu, jeg har såmaskine jeg skal kører med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 7. April, 2021 Sanne 2800 har "åbent" for besøg i dag. Det koster 1400 kr for min en time og det er i Lyngby. Jeg har desværre ikke selv tid, men se bare at komme af sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 15. April, 2021 Fik besøgt Sanne 2800 hos hende privat i Lyngby. Sød naturlig moden kvinde der forstår at give en god oplevelse. Gør hvad man beder hende om og lader sig kneppe uden kny som man har lyst, inden for de aftalte grænser. Hun er ikke en ung babe, men det er en hel del frækkere end hvad du kan forvente af konen. Prisniveau som hos modne GPere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olex3662 14 Skrevet 15. April, 2021 Nu er jeg ikke gift, så det kender jeg ikke noget til. Brugte I så hele tiden, hvor at der blev taget godt hånd om lille Torben, eller var det bare 2 ryk og en aflevering? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 15. April, 2021 Olex3662 skrev, for 1 minut siden: Nu er jeg ikke gift, så det kender jeg ikke noget til. Brugte I så hele tiden, hvor at der blev taget godt hånd om lille Torben, eller var det bare 2 ryk og en aflevering? Det blev ikke set på klokken og lille Torben blev både taget i munden og dybt i missen med samme naturlige kyndighed... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg