JohnP 22 Skrevet 26. Marts, 2021 https://annoncelight.dk/showad/314596 Besøgte Claudia først på ugen i Horsens. Hun er en af de piger der virkelig gør sit bedste for at du skal få det du kommer efter. Hun er løbende opmærksom på dig og spørger ind til hvordan du vil have det. Gør meget ud af god kommunikation undervejs. Giver sig hen, følger nemt anvisninger, bliver rigtig våd og lader sig rive med. Giver gode ægte knus, kys og god øjenkontakt. Smager og dufter virkelig godt. Så hvis i er til ovennævnte nærvær med en ung kvinde med ben i næsen der ved hvad hun står for... så kom afsted. Hun er ikke et nips, men kan godt lide en fast hånd. Hun er med dig til det sidste. God fornøjelse. Men skynd jer, hun rejser hjem til påske. Hun er i Randers i denne uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. Marts, 2021 Åååhhh, hvor det lyder dejligt! Navnet er perfekt! Claudia. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 26. Marts, 2021 Det er ikke ligefrem et slagtilbud, kr.1600 for 45 min med SuperFransk, eksempelvis tager Franske Jessy kr.1600 for 60 min med Megafransk. Smag og behag ......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 100 Skrevet 26. Marts, 2021 Sikkert fin nok pige, men jeg magter altså ikke at man skal betale for det ene og det andet, jeg kan forstå hvis det er noget ekstra ordinært at der er en tillægs pris. God weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter sagan 5 Skrevet 29. Marts, 2021 Hun ser voldsom fræk ud !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg