Lauersen 9590 Skrevet 27. Marts, 2021 Line C er en pige jeg har været en del opmærksom på i de 2 år jeg har huseret her på siden, og nok også før jeg lavede en profil. Jeg var så vild med hendes "Fræk fredag" billeder der desværre forsvandt med de øvrige selfie tråde, da hun kunne fange sig selv på en helt anden måde end hvad man ser på stedernes professionelle og filtrerede billeder. Desværre passede lyst, mod og alibi aldrig rigtigt sammen i tiden hun var på Pure-Passion og Seductiongirls før nedlukningen, men en morgen hvor jeg sad med hjemmearbejde og kiggede eroguide og annoncelight som overspringshandling, dukkede der pludselig en uventet annonce op: https://annoncelight.dk/showad/314068 Line C var på en enkelt dag, hvor det også passede mig, og det var privat/diskret (troede jeg). Jeg fik hurtigt gjort et par undskyldninger klar for ikke at tage telefonen i et tidsrum, og løb afsted for at hæve kontanter mens jeg ringede for at lave aftale på vejen. Jeg fik Line C i røret (troede jeg), og fik lavet en aftale om en time med alt hvad hun gør (troede jeg) til en pris jeg næsten ikke kunne tro på, men da det jo var privat diskret kunne der jo være færre udgifter. Fik også lavet aftale om at hun skulle have noget urin klar på det aftalte tidspunkt (troede jeg). Jeg brugte tiden inden til at sætte mig mentalt op til mødet, komme i bad, finde en god vej at køre, og drømme lidt om hvordan det vil være endelig at møde hende. Jeg fandt et sted at parkere i nærheden der ikke var lige op ad adressen, og fik fundet en god rute at gå derhen. Jeg sms'ede som aftalt om jeg var tæt på, og om jeg måtte gå til døren, men jeg endte med at stå til lidt frit skue på fortorvet inden en dør jeg ikke lige regnede med var den rigtige åbnede sig, og en kvinde vinkede mig derhen. Masser af folk i nærheden, som sikkert ved hvad der foregår i gaden. Der er åbenbart mange definitioner på privat/diskret. Dem jeg før har besøgt under de betingelser har gerne lejet Airbnb eller hotelværelse, og et par enkelte gange har jeg været inviteret hjem i privaten hos pigen eller en bekendt. Det har altid været ret diskret. Stedet her, som er en kælder i Vanløse, er nærmere et bordel uden navn eller en slags pop-up bollerum. Hele arbejdsgangen med at blive vist til værelset af hvad der viste sig at være teledamen og vente på pigen var som på et bordel, og værelset med dobbeltseng var fuldstændigt som et bordelværelse. Line C kom hurtigt ind. Hun er en skøn pige med et varmt sind, og det var super dejligt endelig at få sat ansigt på hende. Det viste sig dog hurtigt at hende jeg havde talt i telefon med var hendes teledame, at prisen jeg havde fået opgivet var en time uden noget ekstra, og at hun ikke havde hørt noget om at jeg ville modtage urin (og ikke skulle). Jeg havde heldigvis hævet lidt mere end hvad teledamen havde sagt, så jeg havde lige til en time med græsk. Herfra gik det heldigvis en del bedre. Vi blev enige om at teledamen måtte have haft en dårlig dag, sådan som vi alle kan have det, og da vores håndflader begyndte at køre rundt på vores kroppe, jeg fik kigget i hendes øjne, og vi kyssede blidt blev der god stemning. Jeg fik pillet hendes frække undertøj af pånær de selvsiddende strømper, og fik hende med på at starte med lidt "kærestemassage" til hende med fokus på de erogene zoner fremfor de ømme punkter. Det er noget jeg har fundet ud på er mit favorit forspil, da jeg rigtigt kan få lov til at røre ved en dejlig krop, og næste skridt med at slikke fissen bagfra er for mig ret naturligt. Line tog godt imod både massage og slik hvor jeg også fik slikket hendes røvhul lidt, og jeg fik hende op og facesitte så jeg rigtigt kunne mærke hendes lækre clit imod min tunge. Vi fik kondom på min pik der var blevet dejlig stiv af at jeg havde smagt hende, og da vi gik i 69 kunne jeg mærke at hun slugte mig fuldstændigt. Jeg fik hende til sengehjørnet for at starte med min favoritstilling hvor jeg står foran hende med let bøjede ben, og hun har bene oppe og fødderne på mit bryst. Der er masser af mulighed for at hænderne kan gå på opdagelse, og Lines krop er bestemt dejlig at røre ved. Der er lidt fyld i brysterne, men det er simpelthen så godt lavet. Dejlige lyde fra hende, og masser af øjenkontakt. Vi var en del stillinger rundt og var godt oppe i tempo, og jeg kunne tidligt i forløbet mærke at jeg nok ikke kunne komme. Det ændrede dog ikke på at sexen var både vild, intens og nærverende med en masse dejlige kys og kæl. Da vi var i doggy rakte hun mig så en tube glidecreme uden nærmere instruktion, og jeg begyndte først at slikke hendes røv dybt, og herefter smøre hende forsigtigt men grundigt. Jeg følte at hun viste mig en stor tillid ved at lade mig stå for at varme hendes røv op, og min pik gled med hendes hjælp først stille og roligt ind, og så efterhånden helt dybt. Det føltes lækkert at være inde i hendes røv, og vi kom op i et godt tempo med et par stillingsskift. Vi blev forpustede, gennemsvedte og udmattede, og til sidst havde jeg bare ikke flere kræfter. Fik slikket hendes røv lidt mere i dybden mens hun stadig var åben efter min pik havde været der. Det er bare noget jeg synes er sindssygt frækt. Line hentede vand til os, fik tørret sveden af mig, og vi gik over til lidt blidere hyggesex i ske stillingen. Hun kunne ikke klare at få den mere i røven, og jeg ville også helst bare bare holde om hende mens vi bollede kærligt og forsigtigt. Midt i det her magiske øjeblik af samhørighed og nærhed skete der dog det jeg hader mest ved bordelbesøg, og hele grunden til at jeg tiltrækkes af privat/diskret konceptet. Der blev banket på døren, og jeg blev revet ud af den fantastiske stemning. Der var dog tid til lidt pillowtalk, og hende og jeg har da en hel del ting at sige til hinanden. Efter et sort farvelkys til hendes dejligt velskabte røv kom jeg i bad (ikke super gode forhold), jeg kom i tøjet, og vi fik os en farvelkrammer i døren. Alt i alt var det bare skønt og fantastisk at have sex med Line C. Jeg føler at hun virkelig gav mig af sig selv, og at vi nærmest ikke kunne få nok af hinanden. Det var varmt, nærværende, og ikke mindst frækt og liderligt. Jeg kom ikke sammen med hende, men er kommet et par gange efterfølgende mens jeg har tænkt på hende. Stedet og måden aftalen kom i stand på var jeg ikke så imponeret over, men jeg har da fået en fornyet lyst til at møde hende når Seductiongirls åbner igen. http://www.seductiongirls.dk/pigerne/line-c/ 10 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sarsar 114 Skrevet 30. Marts, 2021 Det lyder som en skøn oplevelse du har haft med den dejlige Line , man kan heller ikke andet med hende er min erfaring savner virkelig også at møde hende, det har bare ikke passet så godt sammen indtil nu så håber når de åbner op igen det bliver nemmere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 15. April, 2021 sarsar skrev, den 30.3.2021 at 15:03: Det lyder som en skøn oplevelse du har haft med den dejlige Line , man kan heller ikke andet med hende er min erfaring savner virkelig også at møde hende, det har bare ikke passet så godt sammen indtil nu så håber når de åbner op igen det bliver nemmere Savner os at se dig smukke har du set vi har åbent igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SL Mastek 4 Skrevet 16. April, 2021 Jeg har før besøgt Line C da hun var hos Pure Passion i Valby men synes hun lugter meget af røg men det skriver hun ik noget om på hendes profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 16. April, 2021 SL Mastek skrev, for 5 timer siden: Jeg har før besøgt Line C da hun var hos Pure Passion i Valby men synes hun lugter meget af røg men det skriver hun ik noget om på hendes profil. Det synes jeg ikke hun gjorde, og det er et ret stort turn-off for mig så jeg ville have opdaget det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 17. April, 2021 SL Mastek skrev, for 21 timer siden: Jeg har før besøgt Line C da hun var hos Pure Passion i Valby men synes hun lugter meget af røg men det skriver hun ik noget om på hendes profil. Jeg ryger slet ikke så det ville være meget mærkeligt hvis jeg gjorde det men det kan være muligt andre ryger som jeg har været i selskab med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sarsar 114 Skrevet 18. April, 2021 SL Mastek skrev, den 16.4.2021 at 11:47: Jeg har før besøgt Line C da hun var hos Pure Passion i Valby men synes hun lugter meget af røg men det skriver hun ik noget om på hendes profil. Det kan jeg ikke nikke genkende til, de gange jeg har været hos Line C har hun aldrig duftet af røg, til gengæld har hun duftet dejligt og lige en kvinde man vil elske at kysse på og slikke på over det hele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg