Hop til indhold
12o69o

sød pige fra kolding

Recommended Posts

Sidste weekend besøgte jeg efter noget tids skriveri frem og til bage

https://annoncelight.dk/annonce/57682/so ... ra-kolding

Når man skriver med hende virker hun super sød og skrive med, måske lidt genert men hun er jo nok bare forsigtig.

Da jeg holdte på vejen hvor hun bor, skulle jeg skrive til hende, så ville hun sende den præcise adresse til en. jeg kom derhen ringede på kom ind. Hun virkede til og starte med til og være rimlig frisk og klar og bare ville i gang. vi kom ind i soveværelset og fik kysset en del og pillet med hinanden. fik lagt hende ned på sengen og gik på opdagelse på, hun har en ok krop nok lidt buttet til nogens smage. Begyndte og slikke hende og give hende finger, hvorefter der hurtigt var reaktion fra hende og man kunne hører at hendes stønnen var oprigtigt. men så stoppede det da også der, fik taget mit tøj af og lagt mig og sengen i håbet om et rigtigt godt blowjob men hun tog pikken i munden og kørte frem og tilbage et par gange også var det nærmest det, så ville hun bare kysse og kæle igen, så kælede lidt for hendes krop også satte jeg kondomet på og ville trangene op i hende men det var nærmest umuligt, for det var hun nærmest ikke interesseret i og hjalp ikke til i forsøget på og få den op i sig. så det endte med at vi ved fælles måtte spille den af til jeg kom i kondomet, så kunne jeg trække i tøjet igen og aflever de 1000 kr. jeg havde betalt for 30-45 min men gik efter maks 20 minutter. Så jeg er kommet derfor sidste gang og vil klart sige nej til hvis nogen spørger om hun er et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...