Den_glade_amatør 4424 Skrevet 31. Marts, 2021 Nu åbner muligheden sig jo snart for at kunne besøge de søde GP’er og massører uden at de risikerer en stor bøde for at have åbent, og det er vi jo mange, som har set frem til. En del af os har måske allerede været på et par besøg i 2021, men har valgt ikke at skrive nogen anmeldelse, fordi dette ville medføre øget risiko for, at pigen kunne få en bøde. Med åbningen kan man jo godt skrive sin anmeldelse, men er det smart? På den ene side vil man jo gerne give oplevelsen videre, som andre måske får noget ud af at læse (ligesom man selv sætter pris på andres anmeldelser), og der er jo nu åbnet op. Omvendt hænger man måske pigen ud ved at gøre det? Hvilket bl.a er mindre smart, hvis det hele mod forventning lukker ned igen, og man dermed har indikeret, hvem som i hvert fald tidligere har været aktive i den periode, hvor de skulle være lukket. Hvilket pigen måske gerne vil gå stille med. Personligt havde jeg forestillet mig at vente et par uger endnu med anmeldelserne, og så i øvrigt skrive dem, så man ikke kan læse, hvornår besøget er foretaget. Hvad tænker I andre? Er der gået hensynsbetændelse i det, eller er det en ok fremgangsmåde? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diskusprolaps 525 Skrevet 31. Marts, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 12 minutter siden: Nu åbner muligheden sig jo snart for at kunne besøge de søde GP’er og massører uden at de risikerer en stor bøde for at have åbent, og det er vi jo mange, som har set frem til. En del af os har måske allerede været på et par besøg i 2021, men har valgt ikke at skrive nogen anmeldelse, fordi dette ville medføre øget risiko for, at pigen kunne få en bøde. Med åbningen kan man jo godt skrive sin anmeldelse, men er det smart? På den ene side vil man jo gerne give oplevelsen videre, som andre måske får noget ud af at læse (ligesom man selv sætter pris på andres anmeldelser), og der er jo nu åbnet op. Omvendt hænger man måske pigen ud ved at gøre det? Hvilket bl.a er mindre smart, hvis det hele mod forventning lukker ned igen, og man dermed har indikeret, hvem som i hvert fald tidligere har været aktive i den periode, hvor de skulle være lukket. Hvilket pigen måske gerne vil gå stille med. Personligt havde jeg forestillet mig at vente et par uger endnu med anmeldelserne, og så i øvrigt skrive dem, så man ikke kan læse, hvornår besøget er foretaget. Hvad tænker I andre? Er der gået hensynsbetændelse i det, eller er det en ok fremgangsmåde? Mange tak for indlæg, nok et af de mest fornuftige jeg har læst i længere tid. Synes flere indlæg herinde i den seneste tid har båret præg af et for højt tryk bag ørerne. Selvfølgelig også nemt for mig at sige, da jeg har flere thaimassøser i omgangskredsen og ikke har sultet Alle anmeldelser fra mig og viden til hjælp er lagt i skuffen på ubestemt tid, så får vi se hvad fremtiden bringer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 31. Marts, 2021 Personligt må jeg indrømme at jeg har nydt lidt selskab med kvinder som kendte mig tilstrækkeligt i forvejen, og i antal så få, at jeg nærmest har kunnet medregne dem i min personlige boble. Og alt taget i betragtning vil jeg ikke hverken nu eller senere oplyse om hvem det er. Det kan jeg ikke se der skulle komme noget godt ud af for nogen. Og jeg er heller ikke sikker på hvad der egentlig ligger i, at det igen snart er muligt helt legalt for GPere at modtage kunder, uden risici for bøder. Så indtil videre, og muligvis frem til at vaccinerne har givet os rimelig flokimmunitet: Ingen detaljerede beretninger fra mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 31. Marts, 2021 Hvorfor spørger du ikke de pågældende piger om de er ok med det? Så træder du dem ikke over tærene. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 485 Skrevet 31. Marts, 2021 Plaskeren skrev, for 17 minutter siden: Hvorfor spørger du ikke de pågældende piger om de er ok med det? Så træder du dem ikke over tærene. Vedrørende at anmelde nogle piger med datoer fra Januar til Marts. Det vil kun give endnu mere debat, hvordan kan nogle tillade sig dette osv. Så lad nu være med det, det kommer kun til at gå ud over de søde piger. Jeg personlig kommer ikke til at gøre det. men få nu deres accept hvis i vil, så træder man ikke nogen over tæerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Marts, 2021 Man kunne måske bare nøjes med at skrive, sidst/senest jeg besøgte Xxxxx, hvilket ikke er så lang tid siden (alt er jo relativt), var det en XXxxxxxx oplevelse osv. osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 630 Skrevet 31. Marts, 2021 Super godt og fornuftigt indlæg. Min fremgangsmåde bliver nogenlunde som du foreslår: vent lidt og skriv dem tidsneutralt. Det burde være nok til at andre brugere kan nyde godt af ens erfaringer samt for lidt til at nogen kan komme i klemme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4424 Skrevet 31. Marts, 2021 Mister12 skrev, for 16 minutter siden: Vedrørende at anmelde nogle piger med datoer fra Januar til Marts. Det vil kun give endnu mere debat, hvordan kan nogle tillade sig dette osv. Så lad nu være med det Nemlig. Agurken skrev, for 5 minutter siden: Man kunne måske bare nøjes med at skrive, sidst/senest jeg besøgte Xxxxx, hvilket ikke er så lang tid siden (alt er jo relativt), var det en XXxxxxxx oplevelse osv. osv Enig. Plaskeren skrev, for 40 minutter siden: Hvorfor spørger du ikke de pågældende piger om de er ok med det? Så træder du dem ikke over tærene. Måske er det unfair, men jeg har det lidt stramt med at skulle indhente ok fra pigerne vedrørende en anmeldelse. Jeg synes, at lidt af troværdigheden i anmeldelsen risikerer at gå tabt på den konto. Til gengæld bør en anmeldelse fokusere på det, som man i annoncen kan se pigen tilbyder. Ikke det, man reelt har fået. En undtagelse fra det kunne være, hvis pigen allerede som noget af det første i telefonen uopfordret tilbyder mere (fx i annoncen står kun massage, men i telefonen spørges straks til om fuld pakke ønskes inkl prisangivelse). Men det er jo bare min holdning, andre synes nok noget andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 31. Marts, 2021 Den_glade_amatør skrev, 1 time siden: Nu åbner muligheden sig jo snart for at kunne besøge de søde GP’er og massører uden at de risikerer en stor bøde for at have åbent, og det er vi jo mange, som har set frem til. En del af os har måske allerede været på et par besøg i 2021, men har valgt ikke at skrive nogen anmeldelse, fordi dette ville medføre øget risiko for, at pigen kunne få en bøde. Med åbningen kan man jo godt skrive sin anmeldelse, men er det smart? På den ene side vil man jo gerne give oplevelsen videre, som andre måske får noget ud af at læse (ligesom man selv sætter pris på andres anmeldelser), og der er jo nu åbnet op. Omvendt hænger man måske pigen ud ved at gøre det? Hvilket bl.a er mindre smart, hvis det hele mod forventning lukker ned igen, og man dermed har indikeret, hvem som i hvert fald tidligere har været aktive i den periode, hvor de skulle være lukket. Hvilket pigen måske gerne vil gå stille med. Personligt havde jeg forestillet mig at vente et par uger endnu med anmeldelserne, og så i øvrigt skrive dem, så man ikke kan læse, hvornår besøget er foretaget. Hvad tænker I andre? Er der gået hensynsbetændelse i det, eller er det en ok fremgangsmåde? Hvis du vil vente et par uger, hvorfor så dette indslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4424 Skrevet 31. Marts, 2021 JJOH skrev, for 1 minut siden: Hvis du vil vente et par uger, hvorfor så dette indslag Fordi jeg var/er i tvivl om, hvorvidt de anmeldelser overhovedet bør laves. Og fordi det måske også får andre til at tænke over problemstillingen, og fordi jeg er nysgerrig på andres input i den forbindelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 31. Marts, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Nu åbner muligheden sig jo snart for at kunne besøge de søde GP’er og massører uden at de risikerer en stor bøde for at have åbent, og det er vi jo mange, som har set frem til. En del af os har måske allerede været på et par besøg i 2021, men har valgt ikke at skrive nogen anmeldelse, fordi dette ville medføre øget risiko for, at pigen kunne få en bøde. Med åbningen kan man jo godt skrive sin anmeldelse, men er det smart? På den ene side vil man jo gerne give oplevelsen videre, som andre måske får noget ud af at læse (ligesom man selv sætter pris på andres anmeldelser), og der er jo nu åbnet op. Omvendt hænger man måske pigen ud ved at gøre det? Hvilket bl.a er mindre smart, hvis det hele mod forventning lukker ned igen, og man dermed har indikeret, hvem som i hvert fald tidligere har været aktive i den periode, hvor de skulle være lukket. Hvilket pigen måske gerne vil gå stille med. Personligt havde jeg forestillet mig at vente et par uger endnu med anmeldelserne, og så i øvrigt skrive dem, så man ikke kan læse, hvornår besøget er foretaget. Hvad tænker I andre? Er der gået hensynsbetændelse i det, eller er det en ok fremgangsmåde? Ang anmeldelser af gp'er i denne her tid så ville jeg klart klappe gællerne totalt i så langtid at der er nogen her inde der huseret som det selvbestaltet "Corona politi" / "De frelste" da gp'erne jo kan få en pænt stor bøde for at ikke at overholde reglerne vis der er nogen der får stikker tendenser. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 31. Marts, 2021 Jeg har ingen skrupler med at anmelde samtlige mine oplevelser her i årets første tre måneder. Så her kommer en komplet gennemgang: 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. April, 2021 Diskusprolaps skrev, den 31-03-2021 at 14:12: Mange tak for indlæg, nok et af de mest fornuftige jeg har læst i længere tid. Synes flere indlæg herinde i den seneste tid har båret præg af et for højt tryk bag ørerne. Selvfølgelig også nemt for mig at sige, da jeg har flere thaimassøser i omgangskredsen og ikke har sultet Alle anmeldelser fra mig og viden til hjælp er lagt i skuffen på ubestemt tid, så får vi se hvad fremtiden bringer. Hvis du vil skrive anmeldelser som er flere måneder gamle, så husk at hvis pigen ikke er i DK mere, giver det ikke mening at skrive, da vi andre ikke kan bruge anmeldelsen til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4424 Skrevet 6. April, 2021 (edited) Den flittige skrev, for 14 minutter siden: Hvis du vil skrive anmeldelser som er flere måneder gamle, så husk at hvis pigen ikke er i DK mere, giver det ikke mening at skrive, da vi andre ikke kan bruge anmeldelsen til noget. Det giver mening, det du giver udtryk for. Redigeret 6. April, 2021 af Den_glade_amatør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diskusprolaps 525 Skrevet 7. April, 2021 Den flittige skrev, for 23 timer siden: Hvis du vil skrive anmeldelser som er flere måneder gamle, så husk at hvis pigen ikke er i DK mere, giver det ikke mening at skrive, da vi andre ikke kan bruge anmeldelsen til noget. Helt enig, men nu er det heldigvis ikke alle kvinderne, der er 3 måneders turister. Mange har fast base med mand og børn i DK. Har min gang flere steder med nogle der har været her 5-15 år, foretrækker en vis modenhed Jeg undgår helst dem i alderen 18-25 og der er sikkert hovedparten turister. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iamtheblonde 5 Skrevet 29. April, 2021 Jag tycker att det är ok. Jag gick med här på grund av recensioner. Dela är omtänksam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg