Rejsenetværk 9595 Skrevet 31. Marts, 2021 Nu har jeg lige fået denne mail, hvor det forventes at jeg følger opfordringen Venlig hilsen Rejsenetværk RE: fotoudveksling From F-book on 2021-03-31 16:20 To protect your privacy remote resources have been blocked. Tillad Hej, keder sig derhjemme og har intet at gøre end selfies ... Send mig din her, så sender jeg dig min ... VIGTIGT: Denne e-mail blev sendt til dig, fordi du abonnerer på modtage kampagner og rabat tilbud fra Orange Wolf Limited netværk og samarbejdspartnere. Afmeld alle | Privat politik Orange Wolf Limited, Unit 3317, 33/F Shui On Centre, Nos. 6-8 Harbour Road, Wanchai, HongKong Din e-mail adresse: xxxxxxx OBS: denne e-mail indeholder reklame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 1. April, 2021 Det minder meget om nogle jeg får. Det er irriterende, men jeg kan ikke få dem stoppet. De bliver bare slettet. Hvis der er nogen som har fået dem stoppet, må de gerne fortælle hvordan Her er en af dem: IMG_8700 – Invitation til at redigere Spam dorothy@laverne-307821... (via Google Docs) <[email protected]> man. 29. mar. 21.30 (for 3 dage siden) til mig, afibish, dvineservices4, jwwilkerson57, kevin.ryczek, rondeaujm, skyangle718 Hvorfor er denne meddelelse i spammappen? Den ligner andre meddelelser, der tidligere er registreret som spam. Ikke spam [email protected] har inviteret dig til at redigere følgende dokument: IMG_8700 I am available in 3 hours Åbn i Google Docs Google Docs: Opret og rediger dokumenter på nettet. Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA Du modtage denne mail, fordi [email protected] har delt et dokument med dig via Google Docs. Område med vedhæftede filer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg