drakemegatron 2 Skrevet 1. April, 2021 Nogle GP'er der tager imod lussinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 1. April, 2021 drakemegatron skrev, for 1 minut siden: Nogle GP'er der tager imod lussinger? Prøv at søg på AL evt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 1. April, 2021 drakemegatron skrev, for 3 timer siden: Nogle GP'er der tager imod lussinger? Tager du selv i mod..? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1582 Skrevet 1. April, 2021 Gentlemand-Finn skrev, for 39 minutter siden: Tager du selv i mod..? Der er vel ingen grund til sådan en kommentar. Jeg tror ikke det er nogen, der annoncerer med det, eller vil svare ja til det før I har mødt hinanden. Jeg har mødt et par stykker, der efter et par møder switchede fra deres hårde domina-image til subs, det blandt andet modtog lussinger. Men det skal nok nogle møder og noget tillid til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 1. April, 2021 Kender ikke nogen der tager imod lussinger specifikt. Har kun givet en lille en til en pige jeg måtte dominere (og hun er ikke på lige for tiden). Til gengæld har jeg selv fået så det synger af hende der af og til dominerer mig. https://www.eroguide.dk/forum/topic/121403-de-første-skridt-på-min-rejse-ind-i-det-sorte-univers-med-kamille-som-min-guide-jeg-blev-bundet-hængt-pint-og-kneppet-og-føler-et-totalt-mindfuck/?tab=comments#comment-1150160 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 2. April, 2021 kr.10.000 er vel også lidt af en lussing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 2. April, 2021 OldGentlemann skrev, for 5 timer siden: Der er vel ingen grund til sådan en kommentar. Jeg tror ikke det er nogen, der annoncerer med det, eller vil svare ja til det før I har mødt hinanden. Jeg har mødt et par stykker, der efter et par møder switchede fra deres hårde domina-image til subs, det blandt andet modtog lussinger. Men det skal nok nogle møder og noget tillid til. - Det var blot et nysgerrigt og undersøgende spørgsmål..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1582 Skrevet 2. April, 2021 Gentlemand-Finn skrev, for 2 timer siden: - Det var blot et nysgerrigt og undersøgende spørgsmål..! Ok, det lød bare ikke sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 3. April, 2021 OldGentlemann skrev, den 2.4.2021 at 09:13: Ok, det lød bare ikke sådan. Jeg syntes det er relevant, om han selv kan klare et par på kassen, når nu han selv ønsker at dele ud..! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2021 Gentlemand-Finn skrev, for 10 timer siden: Jeg syntes det er relevant, om han selv kan klare et par på kassen, når nu han selv ønsker at dele ud..! Så hvis man søger (give) anal, så er det relevant at vide om man kan klare at få den analt selv? Forstår ikke helt relevansen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 4. April, 2021 Gentlemand-Finn alias Stewart Stardust, er ikke for sarte sjæle, der uddeles håndmadder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 4. April, 2021 Sutteålen skrev, for 14 timer siden: Så hvis man søger (give) anal, så er det relevant at vide om man kan klare at få den analt selv? Forstår ikke helt relevansen. - Det handler nok om hvor man ser relevansen..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
finfynbo 28 Skrevet 6. April, 2021 drakemegatron skrev, den 1.4.2021 at 20:10: Nogle GP'er der tager imod lussinger? Sorte Alicia fra AL tager pænt imod, dog ikke hårdt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg