Hop til indhold

Recommended Posts

Guest BlackStockings
drakemegatron skrev, for 1 minut siden:

Nogle GP'er der tager imod lussinger? 

Prøv at søg på AL evt .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 39 minutter siden:

Tager du selv i mod..? 

Der er vel ingen grund til sådan en kommentar.

Jeg tror ikke det er nogen, der annoncerer med det, eller vil svare ja til det før I har mødt hinanden.

Jeg har mødt et par stykker, der efter et par møder switchede fra deres hårde domina-image til subs, det blandt andet modtog lussinger. Men det skal nok nogle møder og noget tillid til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kender ikke nogen der tager imod lussinger specifikt. Har kun givet en lille en til en pige jeg måtte dominere (og hun er ikke på lige for tiden). Til gengæld har jeg selv fået så det synger af hende der af og til dominerer mig.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/121403-de-første-skridt-på-min-rejse-ind-i-det-sorte-univers-med-kamille-som-min-guide-jeg-blev-bundet-hængt-pint-og-kneppet-og-føler-et-totalt-mindfuck/?tab=comments#comment-1150160

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 5 timer siden:

Der er vel ingen grund til sådan en kommentar.

Jeg tror ikke det er nogen, der annoncerer med det, eller vil svare ja til det før I har mødt hinanden.

Jeg har mødt et par stykker, der efter et par møder switchede fra deres hårde domina-image til subs, det blandt andet modtog lussinger. Men det skal nok nogle møder og noget tillid til.

- Det var blot et nysgerrigt og undersøgende spørgsmål..! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, den 2.4.2021 at 09:13:

Ok, det lød bare ikke sådan. 

Jeg syntes det er relevant, om han selv kan klare et par på kassen, når nu han selv ønsker at dele ud..! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Gentlemand-Finn skrev, for 10 timer siden:

Jeg syntes det er relevant, om han selv kan klare et par på kassen, når nu han selv ønsker at dele ud..! 

Så hvis man søger (give) anal, så er det relevant at vide om man kan klare at få den analt selv? Forstår ikke helt relevansen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Gentlemand-Finn alias Stewart Stardust, er ikke for sarte sjæle, der uddeles håndmadder!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 14 timer siden:

Så hvis man søger (give) anal, så er det relevant at vide om man kan klare at få den analt selv? Forstår ikke helt relevansen.

- Det handler nok om hvor man ser relevansen..! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
drakemegatron skrev, den 1.4.2021 at 20:10:

Nogle GP'er der tager imod lussinger? 

Sorte Alicia fra AL tager pænt imod, dog ikke hårdt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...