@beautifulme 168 Skrevet 7. Maj, 2021 @Josefinesunshine jeg besøgte dig for mange år siden og du er helt sikkert sød & smuk, og dengang var din krop verdensklasse, men det forekommer vel at man bare ikke har kemi enten på dagen eller bare generelt (og oplevelsen i sig selv bliver lidt kedelig). Jeg husker at efter jeg var kommet så var du ikke i rummet de sidste 5 - 10 minutter af den halve time jeg havde bestilt. Da jeg kommenterede det valgte du at blive sur. Så det kunne jeg ikke helt bruge til så meget Men hvis du kun er blevet bedre med alderen så er du helt sikkert stadig et besøg eller flere værd, og hvad angår prisen, hvis det var billigere så ville jeg slet ikke være interesseret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 712 Skrevet 7. Maj, 2021 @Josefinesunshine NU blev jeg sgu lige lidt i tvivl... Synes faktisk at @Sabilu's anmeldelse var sober, han nævner va han er utilfreds med men nævner også at du er sød og rar... Dit indlæg med "gode vibes herfra", virker når jeg læser det, noget mere gnavent og ensidigt, men nuvel, jeg tænker at du måske oprigtigt har følt dig stødt og så lige glemt at tælle til 10. Efter at have skimmet et par andre kommentarer, tænker min hjerne, at nu må jeg se din annonce, for du lyder egentligt ganske fræk kropsmæssigt (for een som mig der ikke har præferencer for supertynde tøser med plasticbryster), men her er det så forvirringen opstår... På din annonce ser jeg en smuk ung kvinde afbilledet, med et vægt/højde forhold der er en ung østeuropæer værdigt og med aldersstempel ligeså (blot 23)! Nok derfor er den første tanke der strejfer mig fra din kommentar : Josefinesunshine skrev, for 15 timer siden: Så giv den gas, nu er der åbnet op derude for rigtig mange piger, og helt sikkert der er mange som rammer lige din smag, med store faste bryster(evt du skal gå efter silikone bryster, og ikke ægte som mine er) og min røv, ja det kan godt være den ikke sidder som da jeg var 20 år, men når nej det er jeg jo heller ikke længere Men min krop fejler intet, og er super glad for at jeg hviler fuldt ud i mig selv og at jeg ikke føler for at få løftet min røv eller bryster mm. Altså, normalt er det jo sådan noget jeg af erfaring ved, at vi der har forladt 20'rne siger til hinanden i sjov eller i nedtrykt sindsstemning Jeg har aldrig hørt en 23-årig sige det, så kan du lige for god ordens skyld bekræfte at din alder i annoncen er korrekt? Jeg spørger, da jeg på ingen måde ville være skræmt hvis du sagde du var 33 eller 43 eller hvis dine billeder viste det, men jeg blir irriteret over at møde noget andet end jeg forventer, da en stor del af den oplevelse og den service jeg køber/betaler for jo starter før besøget, når man danner sit billede/fantasi af hvad der er for en person man skal møde. /Riber 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg