Hop til indhold
McSwain2

Luna pigerne - Fredericia

Recommended Posts

Efter en længere pause fra glædespiger, havde jeg lyst til at besøge luna pigerne - Vejle Landevej 75

Ja, selv efter div. dårlige omtale af stedet osv. - men det passede bare ind i mine ting den dag.

Havde kikkede lidt på deres annonce på eb.dk (ingen link, kan ikke se annoncen idag!).

De lokkede med 2 brasilianske piger, som så ganske okay ud på de fotos, selv om jeg godt vidste man skal lægge 5 år og 20 kg til :lol:

Fandt stedet, selv om min GPS nægtede at stedet fandtes! Fuck, det var en trafikeret vej, men kunne parker bagved huset, så lidt diskret er det, men ville nok vælge et andet tidspunkt næste gang end en travl eftermiddag!

Blev lukket ind af en ung (midt/slut 20'erne) pige, latina look, store bryster, men tydeligt at hun har en stor røv, mave m/strækmærker efter fødsel.... men alt i alt, virkede hun meget sød og da jeg har en "thing" med latinas/mørke piger, så valgte jeg at blive.

Havde kun 1.000 kr med, tænkte det var nok til 1/2 time... men nej, det ville så være 1.200. Valgte så dansk og superfransk til 1.000.

Hurtigt smut ud på et wc, hvor jeg tænkte at der sku' er mere plads om bord på er fly toilet! - vaskede lillemand og så ellers ind til pigen.

Tøjet kom hurtigt af, hun smed bh'en og beholdte trusser på i første omgang.

Da hun lå og prøvede at få liv i lillemand med hånden, spurgte jeg ind til hendes navn på engelsk, "Paula" sagde hun. Fik at vide hendes engelsk ikke var så godt, men kunne godt høre hun snakkede spansk. Så fik en sludder for en sladder - hun er ikke fra Brasil :o (havde jeg gættede!), men fra spanien/colombia, hvilket nok skal passe!!!!

Hendes franske virkede meget godt, hun kom dog noget "alkohol" (tror jeg det var?)på lillemand først, men no problem.... hun slikkede og suttede godt.

Hun ville have jeg skulle sætte gummi på, så det fik hun og kravlede op og red mig - mistede lidt gnisten, men bad om at få lidt mere oral til slut.

Gned hendes klit/fisse imens, da jeg prøvede at liste en finger eller 2 ind...greb hun fat i hånden og straks tænkte jeg "nå, niks pille" - men nej, hun greb i hånden og førte fingerne længere ind og hurtigere, hun var våd og nød det. :D

Hun virkede ganske rar, store bryster, stor røv.... så selv om det måske ikke er hende på de fotos, så havde hun den "latina" glød og varme over sig. Ja, hun er ikke en supermodel, ej heller GF oplevelse, men syntes jeg fik hvad jeg kom efter.

Prisen - syntes jeg var lidt for høj - måske har jeg været væk for længe, men havde ventede noget med en 800-1.000 for en halv time.

Stedet.... tja, håndværker tilbud? Selv værelset var som sådan okay, virkede ikke indlukket eller andet, men som de steder nu er flest.

Vil jeg komme igen..... helt sikkert. Mest pga. pigen virkede venlig og omgængelig, end bare en der ikke havde lyst til det. Vil dog nok gå efter fransk alene, istedet for coctails eller halve timer.

Så der også var dominans på menu'en....!!! Tror det var fra 1.500 og op

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...