Per Kbh 2 Skrevet 5. April, 2021 Mon Cassiopeia Stars åbner i morgen? Vagtplanen på hjemmesiden melder om lukket hele ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 5. April, 2021 Mit bedste bud er, at Cassiopeiastars piger har leveret det sidste knald i Ringstedgade. Desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 5. April, 2021 Roger Rabbit skrev, for 54 minutter siden: Mit bedste bud er, at Cassiopeiastars piger har leveret det sidste knald i Ringstedgade. Desværre. Hvad bygger du det bud på - viden eller intuition? K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 5. April, 2021 Kan de være ved at flytte ligesom PG? Det virker lidt underligt, at der ikke er gang i noget på siden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 5. April, 2021 virker som om at der bliver færre og færre danske massage klinikker, er det mon tiden som er løber fra dem efter alle de udlændinge som er kommet herop ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 5. April, 2021 warmgun skrev, for 50 minutter siden: Kan de være ved at flytte ligesom PG? Det virker lidt underligt, at der ikke er gang i noget på siden... Det tror jeg ikke. Adressen på Østerbro er/var glimrende, men alting har sin tid. CS har længe virket lidt træt og med mange skiftende piger. Det virkede som, at hver gang jeg fandt kvinde, hvor kemien var, så efter tredje-fjerde besøg, så var hun væk. Kvaliteten har altid været der. Kvinden bag CS er efter min opfattelse branchens bedste talentspejder, og det vil glæde mig, hvis efterretningerne om CS viser sig at være forkerte. Eller hvis CS starter op igen andetsteds med et lækkert udvalg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 5. April, 2021 Roger Rabbit skrev, for 4 minutter siden: Det tror jeg ikke. Adressen på Østerbro er/var glimrende, men alting har sin tid. CS har længe virket lidt træt og med mange skiftende piger. Det virkede som, at hver gang jeg fandt kvinde, hvor kemien var, så efter tredje-fjerde besøg, så var hun væk. Kvaliteten har altid været der. Kvinden bag CS er efter min opfattelse branchens bedste talentspejder, og det vil glæde mig, hvis efterretningerne om CS viser sig at være forkerte. Eller hvis CS starter op igen andetsteds med et lækkert udvalg. Det er også mit favoritsted, så det er rigtig trist, hvis det lukker. Min favoritpige står stadig i pigegalleriet, men det var længe før der blev coronalukket (anden gang), at jeg sidst har set hende på vagtplanen - i hvert fald hvor jeg har haft mulighed for at komme på besøg. man kan jo ikke ligefrem kalde beliggenheden for diskret, så en flytning til roligere omgivelser ville måske tiltrække flere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 6. April, 2021 Øv.. "Hvis nogen har haft tanken, at det kunne være en spændende branche og prøve kræfter med, er der mulighed for overtagelse, eller partnerskab. Vi er super åbne og har masser af idéer til Cassiopeia 2. fase. Smid os en mail, eller PM" ja, som Eva linker til: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg