Hop til indhold
XHenrikX

Dirty Sara in Aalborg C/snart Århus...

Recommended Posts

Efter at have læst en anden anmeldelse af Sara i Randers tænkte jeg lige jeg ville smutte forbi og få syn for sagen. 

Og ja, kan godt nikke genkendende til at Sara er ikke en yngre model, men nok de 45 år som Ca beskrives af hende. 

Ja... Kan også bekræfte at hun bestemt er med på alt det hun beskriver i annoncen. Og Jeps... Hun kan nærmest ikke et ord engelsk. 

Men med fagter , lyde og en enkelt gang Google translate kom vi godt igennem det. 

Hun er faktisk en pisse sød kvinde, der er umådeligt vild i sengen, fik ikke et eneste nej en eneste gang... 

Mere er der vel ikke og sige, hun ligner en "gammel krage" men har også mindsetet og erfaringen der følger... 

Og åh... Så smutter hun til Århus senere i dag.. 

Og til alle dem der fulgte Randers-tråden... Tjoh det er ret centralt.. Ihvertfald nok til at kalde Aalborg C :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ReeferMadness

Besøgte også Sara i Aalborg og fik også en god omgang med en kvinde der var frisk på lidt at hvert. Ikke meget engelsk, men det betyder ikke der var mangel på kommunikation - jeg forstod så bare ikke så meget af det polske.

Selvom det umiddelbare indtryk måske er "gammel krage", så fejler hendes krop bestemt ikke noget. Dejlig naturlig og semi-petit. Har set værre på langt yngre modeller. 

Og så er hun frisk - jeg fokuserede en del på det orale og hun fik en ordentlig gang deepthroat med lejlighedsvis facefuck med savl, gag og tårer. Føltes dejligt med fast greb at presse pikken dybt ned i halsen på hende. Når hun "kom op til overfladen" gjorde hun tydeligt tegn til at hun var parat til mere (og hårdere, efter jeg havde været til den forsigtige side de først par tag).

Det var måske lidt snævert med tid, så jeg fik hilst på forrige kunde og i badet blev jeg overrasket (og overraskede) hendes roommate (som var en yderst yndig lille sag, hende gad jeg også godt en omgang med - jeg ved desværre ikke hvor hendes annonce er). Men der stod jeg i hvert fald og tørrede mine ædlere dele, da hun lige kiggede ind og hurtigt undskyldende fik lukket igen. Akavede, men også lidt sjovt på en fræk måde. Jeg kunne jo også bare have låst døren...

Del dette indlæg

Link til indlæg
XHenrikX skrev, for 3 timer siden:

Efter at have læst en anden anmeldelse af Sara i Randers tænkte jeg lige jeg ville smutte forbi og få syn for sagen. 

Og ja, kan godt nikke genkendende til at Sara er ikke en yngre model, men nok de 45 år som Ca beskrives af hende. 

Ja... Kan også bekræfte at hun bestemt er med på alt det hun beskriver i annoncen. Og Jeps... Hun kan nærmest ikke et ord engelsk. 

Men med fagter , lyde og en enkelt gang Google translate kom vi godt igennem det. 

Hun er faktisk en pisse sød kvinde, der er umådeligt vild i sengen, fik ikke et eneste nej en eneste gang... 

Mere er der vel ikke og sige, hun ligner en "gammel krage" men har også mindsetet og erfaringen der følger... 

Og til alle dem der fulgte Randers-tråden... Tjoh det er ret centralt.. Ihvertfald nok til at kalde Aalborg C :rolleyes:

Findes der ikke et link? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige præcis. 

Åh det er jeg fandme ked af, det må lige været røget i farten. 

Men jo korrekt.. Linket der linkes til af AalborgLook er det hendes annonce. 

AalborgLook skrev, for 5 timer siden:

Søgefunktione på AL viser denne annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest prodye

Hun er i Aalborg endnu :) Må sige, ja hun er sgu vild ..

Både røvslik og hele baduljen :) Minus anal den var for stor haha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
prodye skrev, for 2 timer siden:

Hun er i Aalborg endnu :) Må sige, ja hun er sgu vild ..

Både røvslik og hele baduljen :) Minus anal den var for stor haha 

Kan dog bekræfte at det er hun også til... For alle os med små tissemænd åbenbart... :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
XHenrikX skrev, den 6.4.2021 at 10:46:

Det lader desværre til, at hun aldrig nåede til Aarhus. Jeg har i hvert fald ikke spottet det isf. og der står stadig Aalborg i den (vist nok) ikke aktive AL. Nummeret svarer heller ikke så hun er nok smuttet tilbage til Polen igen. Øv, havde gerne testet der :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...