The Nick 22 Skrevet 6. April, 2021 Hej Alle Faldt lige over denne annonce og skulle da lige høre om der er nogen som har været forbi og kan dele lidt erfaringer? https://annoncelight.dk/showad/316196 Mvh The Nick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 6. April, 2021 Annonce og trådstarter debuterer samme dag ja i dag; flot arbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Nick 22 Skrevet 6. April, 2021 Åhh - here we go... Tag nu sølvpapirshatten af altså!! Jeg har INTET med annoncøren at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Nick 22 Skrevet 7. April, 2021 Slet ingen der har været forbi hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 8. April, 2021 Der er noget der ikke hænger sammen. Der står "Fordi jeg tænder på Latex , er dette ikke betydning med, at jeg er til dominans eller bdsm på nogen måde." (Ligner i øvrigt en Google oversættelse) og så er der et billede af et SM-Møbel og to piske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djurslandfyr 7 Skrevet 11. April, 2021 Hej The Nick. Jeg har netop bestilt en tid hos denne skønhed Onsdag uge 16. jeg skal nok give en anmeldelse af besøget herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tarzan djurs Skrevet 25. April, 2021 The Nick skrev, den 6.4.2021 at 18:00: Hej Alle Faldt lige over denne annonce og skulle da lige høre om der er nogen som har været forbi og kan dele lidt erfaringer? https://annoncelight.dk/showad/316196 Mvh The Nick Hej har været sammen med frække Merete. Og anmeldt hende her. Kan kun sige jeg var meget tilfreds med hende. Fik selv Lov til at vælge det er latextøj hun skulle have på. Som jeg var meget tilfreds med. Hun er en dame Over de 50 år. Synes hun gjorde et stort nummer ud af at gøre hvad jeg havde bestilt en til og der var ikke noget Snyder hende. Fik 1 time med absolut god sex. Hun suttede en god pik. Og var helt sikker på hun nød at få den i fissen og afsluttede med analsex. Kan kun sige at jeg gik derfra med et smil på læben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Nick 22 Skrevet 2. Maj, 2021 @Tarzan djurs - Tak for info og Godt at høre du havde en go anmeldelse! Må hellere få booket en tid hos hende så. Der er desværre aaaaalt for langt mellem piger med RIGTIG latex (uden at det bliver i den lidt mere hårde ende) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpeladning 26 Skrevet 26. Maj, 2021 Nogle der ved hvor hun holder til nu. Om hun er i kbh eller jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 5. December, 2021 Kæmpeladning skrev, den 26.5.2021 at 12:52: Nogle der ved hvor hun holder til nu. Om hun er i kbh eller jylland Nogen der ved hvor hun holder til i Jylland når hun er der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 5. December, 2021 Jyskpik skrev, for 1 time siden: Nogen der ved hvor hun holder til i Jylland når hun er der? Djursland - linket er opdateret i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg