nordjyskfyr 33 Skrevet 7. April, 2021 Hejsa er der nogen der har været her der vil fortælle om deres besøg ? https://annoncelight.dk/showad/305672 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 7. April, 2021 Gad super godt møde hende, men orker ikke køre til Aalborg eller Randers. Så liderlig er jeg sku ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 7. April, 2021 Har mødt hende to gange tidligere, både i Aalborg og i Randers til et juleduo-blow med hendes veninde. Kan kun fortælle godt om hende Hun ser super godt ud, lækre former, og dejlige fyldige velplaceret bryster - billederne stemmer overens med det man møder, måske med lidt flere tattoos. Sød, venlig og indbydende når man møder hende. Har helt klart intensioner om at skulle se hende igen - Vnx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyskfyr 33 Skrevet 8. April, 2021 juleduo-blow det lyder sku ikke dumt kysser de hinanden og var de nøgne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-mig 44 Skrevet 8. April, 2021 Vnx skrev, den 7.4.2021 at 11:09: Har mødt hende to gange tidligere, både i Aalborg og i Randers til et juleduo-blow med hendes veninde. Kan kun fortælle godt om hende Hun ser super godt ud, lækre former, og dejlige fyldige velplaceret bryster - billederne stemmer overens med det man møder, måske med lidt flere tattoos. Sød, venlig og indbydende når man møder hende. Har helt klart intensioner om at skulle se hende igen - Vnx Kan du kommer lidt ind på hvordan kroppen på Sara ser ud passer vægten og billederne med virkeligheden Vnx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 9. April, 2021 @nordjyskfyr Det var bestemt heller ikke dårligt Det var noget hun reklamerede med i starten af december. Blev modtaget i døren af to frække nissepiger @Lille-mig Sara har former, men kun nogle der gør godt. Billederne stemmer som sagt meget godt overens med hvad man møder, men måske med lidt få ekstra kg. Hun har en naturlig lækker røv og nogle flotte naturlige bryster. Der er lidt hofter, men det skal der være på en rigtig kvinde Der er dog ingen hængemave el.lign. hvis det er det man frygter - tværtimod sidder det hele som det skal 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
formeltwo 0 Skrevet 9. April, 2021 Vil tilslutte mig Vnx'es svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg