Den_glade_amatør 4415 Skrevet 8. April, 2021 Det har før været oppe at vende her i forummet, at nogle thaipiger kan finde på at sende en sms og opfordre til, at man snart skal ses igen. Nogen synes det er hyggeligt og lidt charmerende, mens andre ikke ønsker at modtage sms’er, blandt andet af hensyn til risikoen for, at SMS’en kommer andre for øje. Jeg hører selv til sidstnævnte kategori og har derfor med lidt bekymring set, at der nu i forbindelse med åbningen er tikket flere sms’er ind, som ikke bare har været (forsinkede) svar på min egen henvendelse. Det er flere måneder siden, at jeg besøgte den ene pige, og den anden har jeg ikke set i over 15 måneder (faktisk blev hun valgt fra, netop fordi hun sendte sms), så noget kunne tyde på, at i hvert fald nogle af thaipigerne/-klinikkerne er gode til at huske mobilnumrene på deres gæster i ganske lang tid. Hvor længe mon man bliver regnet for “en gammel kunde, som måske kunne fristes til at komme igen”? Og bliver det respekteret, hvis man frabeder sig yderligere sms’er (hvilket jeg har gjort, men mon der alligevel kommer en ny om et par måneder)? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 8. April, 2021 Jeg har oplevet det fra en enkelt, som til gengæld skrev flere gange. Hun holdt op, da jeg oplyste, at en times samvær med mig ville koste hende 1600,- Man kan jo bare blokere nummeret, hvis det fortsætter. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 8. April, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 17 minutter siden: Det har før været oppe at vende her i forummet, at nogle thaipiger kan finde på at sende en sms og opfordre til, at man snart skal ses igen. Nogen synes det er hyggeligt og lidt charmerende, mens andre ikke ønsker at modtage sms’er, blandt andet af hensyn til risikoen for, at SMS’en kommer andre for øje. Jeg hører selv til sidstnævnte kategori og har derfor med lidt bekymring set, at der nu i forbindelse med åbningen er tikket flere sms’er ind, som ikke bare har været (forsinkede) svar på min egen henvendelse. Det er flere måneder siden, at jeg besøgte den ene pige, og den anden har jeg ikke set i over 15 måneder (faktisk blev hun valgt fra, netop fordi hun sendte sms), så noget kunne tyde på, at i hvert fald nogle af thaipigerne/-klinikkerne er gode til at huske mobilnumrene på deres gæster i ganske lang tid. Hvor længe mon man bliver regnet for “en gammel kunde, som måske kunne fristes til at komme igen”? Og bliver det respekteret, hvis man frabeder sig yderligere sms’er (hvilket jeg har gjort, men mon der alligevel kommer en ny om et par måneder)? ja der er flere specielt thai-piger der tjekker jævnligt ind via SMS og siger "Hi" eller prøver at tigge penge med historier om at de er løbet tør for midler... eneste råd er at få fat i en bollofon så din kone/børn/naboer ikke kan følge med i jeres dialog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 8. April, 2021 (edited) @Den_glade_amatør Lige indtil du beder dem slette dit nummer vil jeg gætte på. Sådan gør dem jeg kender godt til at de fortæller mig om det i hvert fald. De er gode til det med markedsføring og at flirte. De gør det så længe det virker bare engang imellem. Bed dem venligt men bestemt om at blive slettet. Hende den fravalgte kan du fortælle at du ikke kommer igen. Så kan hun ta' din feedback som hun vil. Jeg kender efterhånden en del Thai massøser. Jeg har ofte givet markedsføringsråd eller oversat til korrekt dansk på deres hjemmesider og spisesedler foran. Snakken falder bare på det rigtigt hurtigt når de fornemmer at jeg har frisind eller jeg fortæller at jeg er sexarbejder hvis jeg kommer ofte. Jeg beder "mine" yndlings Thai-massøser om at kode mig ind og sende tilbud når der er en sløj vagt eller flere aflysninger i træk. Jeg gør det ikke fordi det er hyggeligt at høre fra dem, men fordi jeg er for sløv til at huske at sætte tid af i kalenderen. De er meget ærlige når de skriver til mig, de 3 der har mig på "akut-listen". Jeg får ofte en halv time for meget eller hjemmebag/madrester med. Måske det er fordi jeg er kvinde, eller måske fordi de 2 af dem godt ved jeg er sexarbejder, og det er sådan lidt "ven af huset"-rabat eller noget. Måske synes de bare at mine prutter lug...dufter! bedre end de flestes... Eller fordi jeg giver drikkepenge hvis de ikke taler i tlf. imens... Man ved det ik'. Kh. Eva Redigeret 8. April, 2021 af Eva Nadine 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 8. April, 2021 Eva Nadine skrev, for 2 minutter siden: @Den_glade_amatør Lige indtil du beder dem slette dit nummer vil jeg gætte på. Sådan gør dem jeg kender godt til at de fortæller mig om det i hvert fald. De er gode til det med markedsføring og at flirte. De gør det så længe det virker bare engang imellem. Bed dem venligt men bestemt om at blive slettet. Hende den fravalgte kan du fortælle at du ikke kommer igen. Så kan hun ta' din feedback som hun vil. Jeg kender efterhånden en del Thai massøser. Jeg har ofte givet markedsføringsråd eller oversat til korrekt dansk på deres hjemmesider og spisesedler foran. Snakken falder bare på det rigtigt hurtigt når de fornemmer at jeg har frisind eller jeg fortæller at jeg er sexarbejder hvis jeg kommer ofte. Jeg beder mine Thai-massøser om at kode mig ind og sende tilbud når der er en sløj vagt eller flere aflysninger i træk. Jeg gør det ikke fordi det er hyggeligt at høre fra dem, men fordi jeg er for sløv til at huske at sætte tid af i kalenderen. De er meget ærlige når de skriver til mig, de 3 der har mig på "akut-listen". Jeg får ofte en halv time for meget eller hjemmebag/madrester med. Måske det er fordi jeg er kvinde, eller måske fordi de 2 af dem godt ved jeg er sexarbejder, og det er sådan lidt "ven af huset"-rabat eller noget. Måske synes de bare at mine prutter lug...dufter! bedre end de flestes... Eller fordi jeg giver drikkepenge hvis de ikke taler i tlf. imens... Man ved det ik'. Kh. Eva du er sgu så fræk ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 8. April, 2021 kenderen skrev, for 3 minutter siden: du er sgu så fræk ! Ikke når jeg besøger Thai-massøser! Så er jeg bare træt og øm. Men tak uanset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. April, 2021 En bollofon så er der ikke noget problem. Min bollofon bor i mit firma eller i Diameleren. Der kommer ikke andre end mig de 2 steder. Alle de piger jeg jævnligt besøger ved at det er ok at sms til min bollofon, og de ved også at den normalt kun besvares på hverdage. De sender alt fra små søde beskeder til invitation til at besøge dem, eller ber om et praktisk råd. Pigerne har mændene kodet i deres telefon med en kort beskrivelse af os Jeg har set min hos et par stykker, og æh nåe ja, jeg har en stor næse og et almindeligt navn Thaierne er mega gode markedsførere. Både med at lade dig mærke at de kan lide dig, giver dig lidt ekstra og lige antyder at det ikke er normalt, og så små beskeder hvis der går for længe imellem mine besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 8. April, 2021 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: En bollofon så er der ikke noget problem. Min bollofon bor i mit firma eller i Diameleren. Der kommer ikke andre end mig de 2 steder. Alle de piger jeg jævnligt besøger ved at det er ok at sms til min bollofon, og de ved også at den normalt kun besvares på hverdage. De sender alt fra små søde beskeder til invitation til at besøge dem, eller ber om et praktisk råd. Pigerne har mændene kodet i deres telefon med en kort beskrivelse af os Jeg har set min hos et par stykker, og æh nåe ja, jeg har en stor næse og et almindeligt navn Thaierne er mega gode markedsførere. Både med at lade dig mærke at de kan lide dig, giver dig lidt ekstra og lige antyder at det ikke er normalt, og så små beskeder hvis der går for længe imellem mine besøg. yes - langt de fleste er diskrete men et par enkelte skriver tit... jeg står som "mister longcock suck loooongtajm" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 8. April, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden: Det har før været oppe at vende her i forummet, at nogle thaipiger kan finde på at sende en sms og opfordre til, at man snart skal ses igen. Nogen synes det er hyggeligt og lidt charmerende, mens andre ikke ønsker at modtage sms’er, blandt andet af hensyn til risikoen for, at SMS’en kommer andre for øje. Jeg hører selv til sidstnævnte kategori og har derfor med lidt bekymring set, at der nu i forbindelse med åbningen er tikket flere sms’er ind, som ikke bare har været (forsinkede) svar på min egen henvendelse. Det er flere måneder siden, at jeg besøgte den ene pige, og den anden har jeg ikke set i over 15 måneder (faktisk blev hun valgt fra, netop fordi hun sendte sms), så noget kunne tyde på, at i hvert fald nogle af thaipigerne/-klinikkerne er gode til at huske mobilnumrene på deres gæster i ganske lang tid. Hvor længe mon man bliver regnet for “en gammel kunde, som måske kunne fristes til at komme igen”? Og bliver det respekteret, hvis man frabeder sig yderligere sms’er (hvilket jeg har gjort, men mon der alligevel kommer en ny om et par måneder)? Bloker alle numre til Thaier du har besøgt. Så er den ged barberet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 9. April, 2021 Eva Nadine skrev, den 8/4/2021 at 12:55: Ikke når jeg besøger Thai-massøser! Så er jeg bare træt og øm. Men tak uanset bliver du tilbudt happy ending? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 9. April, 2021 kenderen skrev, den 8.4.2021 at 12:45: ja der er flere specielt thai-piger der tjekker jævnligt ind via SMS og siger "Hi" eller prøver at tigge penge med historier om at de er løbet tør for midler... eneste råd er at få fat i en bollofon så din kone/børn/naboer ikke kan følge med i jeres dialog Altså, I må lige stoppe ! Jeg er også en thailændere, men aldrig har skrevet til mine kunder da der er ikke tid til!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 9. April, 2021 (edited) kop skrev, 1 time siden: bliver du tilbudt happy ending? Ikke verbalt udtalt nej. Det er kun hændt en enkelt gang at det har været direkte. Men det antydes sommetider eller leveres i en tvetydig joke om "happy ending/extra, maybe next time" eller lign. De er meget flirtende uden det nødvendigvis har seksuelle under- eller overtoner. Det kan jeg godt li'. Det er jeg jo selv De behandler mig nok ikke så meget anderledes end mænd, forestiller jeg mig? I hvert fald ikke første gang. Bliver du tilbudt happy ending? Kh. Eva Redigeret 9. April, 2021 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 11. April, 2021 Den_glade_amatør skrev, den 8.4.2021 at 12:26: så noget kunne tyde på, at i hvert fald nogle af thaipigerne/-klinikkerne er gode til at huske mobilnumrene på deres gæster i ganske lang tid. Du kan melde dem til Datatilsynet Jeg er helt enig i, at det er p....irriterende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 11. April, 2021 Mook skrev, den 10.4.2021 at 00:02: Altså, I må lige stoppe ! Jeg er også en thailændere, men aldrig har skrevet til mine kunder da der er ikke tid til!! Ingen har påstået at alle thaier gør sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4415 Skrevet 11. April, 2021 Mook skrev, den 10.4.2021 at 00:02: Jeg er også en thailændere, men aldrig har skrevet til mine kunder da der er ikke tid til!! Dejligt at høre, at du ikke sender uopfordrede sms’er. Desværre er der jo andre, som gør. Aarhuselsker skrev, den 8.4.2021 at 13:21: En bollofon så er der ikke noget problem. Min bollofon bor i mit firma eller i Diameleren. Der kommer ikke andre end mig de 2 steder. For mig ville en bollofon ligeledes skulle bo et sted, hvor familien ikke har naturlig adgang. Ellers er risikoen større ved en bollofon end ved at blokere nummeret. Men omvendt skal bollofonen jo så gerne være til at bruge, når man vil lave aftalerne, og der gider jeg nok ikke have bøvlet ved ikke at have den ved hånden. I øvrigt tak for dine fine indspark omkring thaiernes håndtering af vores “profil”. Problemet ved at besøge et sted eller en pige, som lige har sendt dig en sms er jo, at hun får opfattelsen af, at hendes sms har “virket”. Og så er man da først sikker på, at hun gør det igen, måske endda oftere end før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. April, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden: Problemet ved at besøge et sted eller en pige, som lige har sendt dig en sms er jo, at hun får opfattelsen af, at hendes sms har “virket”. Og så er man da først sikker på, at hun gør det igen, måske endda oftere end før. Njaaaa, jeg skriver nu ofte pænt nej tak tilbage. Men i øvrigt ser jeg det ikke som et problem at hun skriver- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 11. April, 2021 Advarsel skrev, for 59 minutter siden: Ingen har påstået at alle thaier gør sådan. Nej. Ifht hvad jeg synes, er det forkert med et sprogbrug “ at tigge” syntes jeg, at det var en forkert måde at formulere på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 11. April, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 45 minutter siden: Dejligt at høre, at du ikke sender uopfordrede sms’er. Desværre er der jo andre, som gør. Nej. Det var heller ikke mig I omdiskuterede ... Men når I så betragter nogle thaikvinder sådan på den måde, som I gør - og hvorfor ikke gør I lidt bedre opmærksom og sørger i stedet for problematikken mellem jeres besøg ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RentSlik 46 Skrevet 11. April, 2021 Alligevel aggressiv marketing de har gang i der. Jeg kan klart anbefale at få en bollo-fon. Så er det ikke noget problem da den bare er slukket og gemt af vejen når du ikke skal kneppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 11. April, 2021 Thai piger kan godt finde på at skrive, at de savner én, og hvorfor man ikke kommer forbi. De kan også finde på at skrive efter en seance. Det er jo fint nok, medmindre andre læser ens sms'er eller man ligefrem bliver spammet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 317 Skrevet 11. April, 2021 Advarsel skrev, for 7 timer siden: Du kan melde dem til Datatilsynet Jeg er helt enig i, at det er p....irriterende. Du får intet ud af det, det hører nemlig ikke under datatilsynet, men under markedføringsloven som det er forbrugerombudsmanden du så skal kontakte, men også her vil du spilde din tid, det er nemlig fuldt ud tilladt at kontakte sine kunder med tilbud på produkter/tjeneste ydelser de tidligere har købt. De må dog ikke kontakte dig for at fortælle du nu kan købe take away food, hvis du tidligere har købt massage. Og jeg syntes iøvrigt det er dejligt de gider skrive. Telefoner kan jo sættes op så ingen andre end en selv kan se hvem der ringer og skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg