Hybenben 3 Skrevet 8. April, 2021 Ny bruger, ja, oprettet kun for dette. https://annoncelight.dk/showad/315233 Lora, sød pige og humørfyldt, snakker ikk godt engelsk, højst sandsynligt hende på billederne, selvom de nok er 5 år gamle. Placering godt nord for Herning. Laver sådan set kun denne, da jeg synes jeg ville oplyse om noget der bliver udeladt fra Annoncen og I forbindelse med arrangeren af mødet. Jeg havde aftalt 1 time. Ved mit besøg, started vi med sex efterfulgt af massage, og derefter en 69'er, inden jeg ville afslutte med en sidste omgang. Der får jeg så at vide at det kun er "1 sex" , når jeg fået massage. Jeg prøver at forhandle for 45 min, betaling I stedet, på det tidspunkt har jeg nok været der max 35 min, betaling istedet også stoppe der. Grundet dårligt engelsk bliver hende, kan hun ikk forstå hvad jeg spørger om, så veninde bliver hentet ned, og hun forklarer så at reglerne er, så snart du har skudt ladningen er det ud, selvom du har betalt for mere tid. Jeg Ikke sikker på hvordan de præcisse regler er, da jeg burde have være ude før 69'eren, hvis venindens regler gælder. Men nu er der hvertfald givet en advarsel, så kan man gøre med den hvad man vil. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hybenben 3 Skrevet 11. April, 2021 Bare en opdatering, der er blevet udskiftet billeder og navn på Annoncen. Hun kalder sig nu Alessia. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 142 Skrevet 12. April, 2021 Hybenben skrev, den 8.4.2021 at 21:15: . Jeg Ikke sikker på hvordan de præcisse regler er, da jeg burde have være ude før 69'eren, hvis venindens regler gælder. Men nu er der hvertfald givet en advarsel, så kan man gøre med den hvad man vil. Jeg fandt også ud af disse “regler” på den hårde måde. For mange år siden da jeg debuterede i mødet med GP, bestilte jeg en halv time ved en lækker blondine i Haderslev. Hun startede med at rulle gummi på og begyndte en lækkert blow. Efter 2-3 min skød jeg ladningen af gummiet. “Farvel og tak, det var hyggeligt at møde dig” var hendes kommentar. Jeg kunne næsten høres hendes fnisen bag mig, da jeg lukkede døren på vej ud. Slukøret men tømt stod jeg på gaden 7-8 min efter jeg kom ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HFyr666 8 Skrevet 12. April, 2021 Jeg besøgte Lara for en uges tid siden, og det var en rigtig god oplevelse jeg havde. Kunne sagtens tale med hende på engelsk, og hun virkede helt OK og afklaret. Sød og smilende, og så ud til at nyde sex. -men man må lære på den “hårde” måde at det er normalt for nogle folkeslag at man er færdig når man er færdig... Man kunne ønske sig at det var lidt mere fair selvfølgelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg