Guest amatør Skrevet 10. April, 2021 Er der nogen der kan pege på GPer som normalt får ægte orgasmer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banditten87 30 Skrevet 10. April, 2021 @Frække Tanja vil jeg så helt klart give et besøg.... Ægte pige, ægte orgasmer og bare super fræk at være sammen med https://annoncelight.dk/profile/FrækkeTanjaFox 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1460 Skrevet 10. April, 2021 amatør skrev, 1 time siden: Er der nogen der kan pege på GPer som normalt får ægte orgasmer? Møder du mange som du mener faker? (Det er ikke ment provokerende men jeg er oprigtigt nysgerrig.) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 349 Skrevet 10. April, 2021 Den debat har været oppe før. Nogle mænd tror de giver pige. Orgasme lidt for at afstive egen selvtillid. Pigerne vil altid påstå at de skam får orgasme. Og realisterne ved godt de faner. Så t’s de er svære at finde og du skal nok finde en hvor kemien er i top og komme der mange mange gange før pigen slapper nok af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 10. April, 2021 En sød gp sagde engang til mig, da jeg knoklede løs for tredje gang over to timer: jeg kan kun een gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 10. April, 2021 Er du i tvivl, så tjek lidt højere oppe. Hvis brystvorterne bliver helt stive uden at de lige er blevet berørt, så er den god nok . Kan andre bekræfte min iagttagelse? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. April, 2021 Brutus skrev, for 28 minutter siden: Er du i tvivl, så tjek lidt højere oppe. Hvis brystvorterne bliver helt stive uden at de lige er blevet berørt, så er den god nok . Kan andre bekræfte min iagttagelse? Jo det er da rigtigt at får pigen meget stive brystvorter og måske ligefrem krøllede areolaer så er hun da påvirket. Det samme gælder rødmen på hals og bryst. Alt dette kan ikke fakes. Men det betyder jo ikke hun får orgasme. Det er også noget naivt at tro at en GP får orgasme med alle sine gæster. Mit gæt er at det da sker, men slet ikke på hver vagt, men derfor kan pigen jo godt synes det var dejligt. For mig betyder det ikke det store om hun får orgasme eller ej, bare hun er med i legen. Men når det sker så er det da både dejligt og sjovt. Jeg registrerer en tydelig humør forandring, store smil og meget tættere fysisk kontakt, temperaturen stiger, kyssene bliver meget dybe og ivrige, smørelsen går fra god til rigelig, ja af og til meget rigelig og mange andre små og store tegn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 10. April, 2021 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: For mig betyder det ikke det store om hun får orgasme eller ej, bare hun er med i legen. Jeg kan ikke være mere enig. Men det var ikke det mit indslag gik på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. April, 2021 Brutus skrev, for 14 minutter siden: Men det var ikke det mit indslag gik på. Nej, men jeg fik blot det indtryk at du mente at såfremt brystvorterne stritter så har hun fået orgasme. Resten af mit indlæg skyldes blot at jeg simpelthen ikke kan fatte mig i korthed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
@beautifulme 168 Skrevet 10. April, 2021 Måske lidt svært at svare på normalt får ægte orgasme, da man jo ik er med ved alle pigens besøg... og kun kan svare på om hun fik en da man var på besøg. Har en idé om at Ella Evora har let til orgasme, men kan selvfølgelig først svare på det når jeg har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 11. April, 2021 Det er ikke fordi jeg insisterer på at det skal ske, men jeg søger sådan lidt forskellige ting over tid, og lige nu er jeg interesseret i nogen som får mange orgasmer. @Hulbror som spurgte om jeg oplever mange som faker; egentligt ikke, enten stønner de så falskt at jeg er sikker på de ikke får ret meget ud af det, og så prøver de heller ikke at lade som om, nogen gange er der tilsyneladende en eller flere orgasmer, men jeg går ud fra at man godt kan fake det hvis man virkelig ville, så det er nok ikke ret let at være sikker, og jeg har også i tidligere anmeldelser skrevet, at det ikke betyder noget om det var ægte, for det virkede ægte for mig. Og så er der nogle hvor jeg mener at være sikker, som Sweet Mia, Mook "Hyggehjørnet". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 12. April, 2021 (edited) Brutus skrev, den 10.4.2021 at 19:29: Er du i tvivl, så tjek lidt højere oppe. Hvis brystvorterne bliver helt stive uden at de lige er blevet berørt, så er den god nok . Kan andre bekræfte min iagttagelse? Det er en udbredt misforståelse. Jeg er biseksuel og har mødt mange kvinder - som kolleger eller elskerinder - i mit snart halvlange liv. Mine egne brystvorter bliver kun med garanti stive når jeg er vred/arrig/pissed og hvis det er meget koldt. Eller der sidder et mærke eller en søm fra en dårlig BH og driller dem. For mig er det forbundet med ubehag i langt de fleste tilfælde når de er stive. I mit tilfælde er det som vinden blæser. De reagerer hurtigere ved at blive stive når jeg er det modsatte af tændt. F.eks. hvis nogen rører ved dem på en for mig forkert måde. Eller bider i dem!!! For mig er det lidt ligesom når nakkehårene rejser sig eller jeg får gåsehud. Det er og bliver ikke det samme som en penis-rejsning når en kvinde får en brystvorte-rejsning. Måske for flertallet men mit gæt er at det ikke er langt over 50%. Sig mig, kære mænd og drenge... Trækker de jer til side i 6. klasse og giver jer skidedårlige råd om kvinder og hvordan knapperne sidder på os, eller hvad sker der? Jeg ved at mange glædespiger "faker" og lader som om at stive brystvorter betyder at det manden gør er et hit. Det er bare nemmere at lade som om det er skideskønt end at give instrukser for hele kroppen første gang man er sammen. Som glædespige er det kun en god investering hvis man fornemmer at det er nogen man kommer til at se igen. Vi er komplicerede som bare pokker. Og vidt forskellige. Som service-piger tilpasser de fleste af os engang imellem den illusion der giver jer den bedste oplevelse... også selvom vi indvendigt tænker "så stop dog det hiven/drejen/dikken-på-spidsen før den bliver så hård af ubehag at den visner og falder helt af". Jeg er med på at jeg nok ikke får mange "likes" for dette indlæg Hverken fra kolleger der er enige og synes jeg har sladret, eller fra mænd der gerne vil bevare illusionen intakt. Billederne nedenfor er selvfølgelig humoristisk ment, og mænd er også komplicerede og forskellige mht. erogene zoner og der er forskel på nogle af detaljerne. Men min erfaring som elskerinde og biseksuel er at det ikke er ramt helt ved siden af, omend overdrevet og fordrejet af humoristiske hensyn, selvfølgelig. Som altid i bedste mening, Eva Redigeret 12. April, 2021 af Eva Nadine 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. April, 2021 Eva Nadine skrev, for 9 minutter siden: Sig mig, trækker de jer til side i 6. klasse og giver jer skidedårlige råd om kvinder og hvordan knapperne sidder på os, eller hvad sker der kære mænd? Ja, og op til flere gange, da vi mænd er lidt tungnemme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 12. April, 2021 (edited) Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Ja, og op til flere gange, da vi mænd er lidt tungnemme Jeg har en teori om at det sker i en tema-uge hvor pigerne bliver trukket til side og bliver lært hvordan de skammer sig og opøver dårligt selvværd der holder resten af livet. Den uge i 6. klasse var jeg vist hjemme med influenza eller noget Når jeg joker med det blandt kolleger fornemmer jeg efterhånden at der måske er en sammenhæng mellem manglende skam, glæden ved at være sexarbejder og "influenza i tema-ugen" i 6. klasse for mange af de kvinder der bliver i branchen i årevis og har ægte arbejdsglæde som sexarbejder. Sådan ment halvt i sjov og halvt i alvor Kh. Eva Redigeret 12. April, 2021 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 12. April, 2021 Eva Nadine skrev, for 25 minutter siden: Det er en udbredt misforståelse. Jeg er biseksuel og har mødt mange kvinder - som kolleger eller elskerinder - i mit snart halvlange liv. Mine egne brystvorter bliver kun med garanti stive når jeg er vred/arrig/pissed og hvis det er meget koldt. Eller der sidder et mærke eller en søm fra en dårlig BH og driller dem. For mig er det forbundet med ubehag i langt de fleste tilfælde når de er stive. I mit tilfælde er det som vinden blæser. De reagerer hurtigere ved at blive stive når jeg er det modsatte af tændt. F.eks. hvis nogen rører ved dem på en for mig forkert måde. Eller bider i dem!!! For mig er det lidt ligesom når nakkehårene rejser sig eller jeg får gåsehud. Det er og bliver ikke det samme som en penis-rejsning når en kvinde får en brystvorte-rejsning. Måske for flertallet men mit gæt er at det ikke er langt over 50%. Sig mig, kære mænd og drenge... Trækker de jer til side i 6. klasse og giver jer skidedårlige råd om kvinder og hvordan knapperne sidder på os, eller hvad sker der? Jeg ved at mange glædespiger "faker" og lader som om at stive brystvorter betyder at det manden gør er et hit. Det er bare nemmere at lade som om det er skideskønt end at give instrukser for hele kroppen første gang man er sammen. Som glædespige er det kun en god investering hvis man fornemmer at det er nogen man kommer til at se igen. Vi er komplicerede som bare pokker. Og vidt forskellige. Som service-piger tilpasser de fleste af os engang imellem den illusion der giver jer den bedste oplevelse... også selvom vi indvendigt tænker "så stop dog det hiven/drejen/dikken-på-spidsen før den bliver så hård af ubehag at den visner og falder helt af". Jeg er med på at jeg nok ikke får mange "likes" for dette indlæg Hverken fra kolleger der er enige og synes jeg har sladret, eller fra mænd der gerne vil bevare illusionen intakt. Billederne nedenfor er selvfølgelig humoristisk ment, og mænd er også komplicerede og forskellige mht. erogene zoner og der er forskel på nogle af detaljerne. Men min erfaring som elskerinde og biseksuel er at det ikke er ramt helt ved siden af, omend overdrevet og fordrejet af humoristiske hensyn, selvfølgelig. Som altid i bedste mening, Eva Jeg vil godt give dig et like for opslaget, og så lige brokke mig lidt. har ikke den store erfaring, med kvinder (ikke så mange) , men når man endelig har fundet ud af planen med de mange knapper, hvad hjælper det så når man møder en ny, og der er de samme knapper, men de sidder på andre pladser og har også skiftet farver, det er ikke særlig bruger venligt over for os mænd. men som med meget andet, øvelse gør mester. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 12. April, 2021 amatør skrev, den 10.4.2021 at 11:33: Er der nogen der kan pege på GPer som normalt får ægte orgasmer? Jeg tænker at det du ønsker at finde en pige som du kan give en ægte orgasme? Det er der nok ingen brugere herinde der kan forhåndsgarantere. Nogle kan måske pege i retning af piger der faker det så godt at alle kan købe sig til det. Vil det ikke være lige så godt, i virkeligheden? Hvis ikke, så vil jeg foreslå dig at du vælger en pige du tænder på og enten før du besøger hende eller første gang du besøger hende, vælger god tid og ytrer dine ønsker. Hvis hun er ærlig vil hun give dig instrukser til hvor hendes "knapper" sidder og hvordan de skal betjenes. Det kan godt være at det kræver flere besøg og længere tid. De fleste glædespiger som har hvad jeg vil kalde "ægte arbejdsglæde" vil blive glade for en sådan tilgang og elsker, er jeg sikker på. Jeg vil anbefale dig at lede efter piger der tilbyder GFE (Girlfriend Experience) selvom det er en beskrivelse der er blevet noget udvandet. Mange skriver det som salgsargument i deres annoncer/profiler uden at de i virkeligheden leverer det, er mit indtryk. Nogle kvinder tænder nemmere end andre. Det interessante for dig er vel at finde frem til en der tænder på dig og det du gør. Jeg vil mene at det er et investeringsprojekt for dig - og andre der læser med og ønsker sig det samme. Det er ikke et spørgsmål om at finde "de piger der får ægte orgasmer" for det gør vi allesammen sommetider. Det er et spørgsmål om at finde den/dem DU måske med tiden kan give en ægte orgasme. Hvis ellers jeg forstår din eftersøgning korrekt. Held og lykke med projektet! I bedste mening og med kærlig hilsen, Eva 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 12. April, 2021 Grydeskeen skrev, for 11 minutter siden: Jeg vil godt give dig et like for opslaget, og så lige brokke mig lidt. har ikke den store erfaring, med kvinder (ikke så mange) , men når man endelig har fundet ud af planen med de mange knapper, hvad hjælper det så når man møder en ny, og der er de samme knapper, men de sidder på andre pladser og har også skiftet farver, det er ikke særlig bruger venligt over for os mænd. men som med meget andet, øvelse gør mester. Ja, så starter man forfra! Sådan er det bare. Det er da det der (for mig) er det skønne ved at have mange elskere. Hver eneste relation er anderledes. Det er da først når der går "onsdags-sex med sokker på og genudsendelse fra sidste uge/måned" at man så må forny sig enten med hinanden eller finde nye elskere/elskerinder. Er det ikke det der er det skønneste ved forskellige sex partnere, i virkeligheden? Glæden ved at gå på opdagelse i hinanden. Måske tilmed finde ud af noget nyt om sig selv undervejs man ikke lige har prøvet på præcis samme måde før? Eller er det bare mig der er glad-i-låget-over-alt-og-ingenting når det kommer til nye partnere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 12. April, 2021 Grydeskeen skrev, for 33 minutter siden: Jeg vil godt give dig et like for opslaget, og så lige brokke mig lidt. har ikke den store erfaring, med kvinder (ikke så mange) , men når man endelig har fundet ud af planen med de mange knapper, hvad hjælper det så når man møder en ny, og der er de samme knapper, men de sidder på andre pladser og har også skiftet farver, det er ikke særlig bruger venligt over for os mænd. men som med meget andet, øvelse gør mester. Jammen det er da ikke anderledes end skifte arbejde Rutiner er anderledes Kaffeautomaten står et andet sted Man skal lige finde ud af hvem af de nye kolleger der er skiderikker og hvem der er gode kolleger som man kan stole på Hvilken stol skal man IKKE sætte sig på i kantinen osv, osv, osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 94 Skrevet 12. April, 2021 Eva Nadine skrev, 1 time siden: Ja, så starter man forfra! Sådan er det bare. Det er da det der (for mig) er det skønne ved at have mange elskere. Det er jo nemlig lige det der er det sjove ved en ny partner, at lede efter de rigtige knapper Så er det jo bare bingo og jackpot når man finder en hvor man skal lede længe og kan blive ved med at finde nye knapper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 14. April, 2021 Klipklap skrev, den 10.4.2021 at 13:36: Den debat har været oppe før. Nogle mænd tror de giver pige. Orgasme lidt for at afstive egen selvtillid. Pigerne vil altid påstå at de skam får orgasme. Og realisterne ved godt de faner. Så t’s de er svære at finde og du skal nok finde en hvor kemien er i top og komme der mange mange gange før pigen slapper nok af Ret meget du ved om, hvorvidt vi som piger får orgasmer. Du har nok ret i nogle faker.men du får det til at lyde som en næsten umulighed at finde? Hvad ved du reelt om dit udsagn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg