Rejsenetværk 9604 Skrevet 10. April, 2021 Test dig selv: Hvor godt kender du det vanvittige boligmarked? https://www.information.dk/moti/2021/04/test-godt-kender-vanvittige-boligmarked?lst_frnt Mit resultat Dit resultat: 9 / 10 Du ved alt om det vanvittige boligmarked Tillykke, du er en sand boligekspert! Du kan med ro i sindet sælge din bolig – ingen kan snyde dig. Husk også at dele ud af din viden i samtaler ved middage og fødselsdage. Alle elsker at tale om boligmarkedet. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 10. April, 2021 Dit resultat: 8 / 10 Du ved alt om det vanvittige boligmarked Tillykke, du er en sand boligekspert! Du kan med ro i sindet sælge din bolig – ingen kan snyde dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 10. April, 2021 Dummeste quiz jeg NOGENSINDE har set Dit resultat: 0 / 10 Du ved intet om det vanvittige boligmarked! Hmm. Du er tilsyneladende stået helt af. Husk at se noget mere Hammerslag på DR1. Det er ikke lige så godt som dengang, Frode Munksgaard var med, men det er stadig både lærerigt og underholdende. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. April, 2021 (edited) Synes måske at man fik belyst sine fordomme, om hvilke områder man tror er udkant Danmark eller det modsatte At jeg intet aner om byernes placering på djævleøen Og efter et par spørgsmål kunne man regne ud, at man nok skulle vælge det højeste beløb... Edit: 6/10 Redigeret 10. April, 2021 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg