Hop til indhold
original_origi

Pussy Galores Hellerup

Recommended Posts

Hej alle, jeg er meget ny i dette, og har fundet ud af at Pussy Galores (https://70210026.dk ) ligger ca 10 min væk fra hvor jeg bor. Jeg har tit tænkt på at besøge stedet, men det ligner at indgangen er lige ud til vejen og ikke særlig diskret, hvordan er det med diskretion? Når man kommer indenfor hvordan foregår det så, er der en dame der tager imod en, og er ser man andre “kunder”? Håber i mere erfarne kan hjælpe mig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er godt til at holde kunderne adskilt, det er jo det diskretion går ud på, har ikke været det nye sted, så ved ikke helt hvordan forholdene er mht indgangen osv, men diskretionen er sikkert den samme som det gamle sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Expel skrev, for 39 minutter siden:

Jeg troredet pussy galores lå på FRB men det ser ud til de er flyttet ind på "SMS-Planet" gamle adr :-)

Ja, de skriver det faktisk i annoncerne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
shiny skrev, 1 time siden:

Ja, de skriver det faktisk i annoncerne ;)

Det er god latin at tage annoncer med et vist gran salt B)

Redigeret af Roger Rabbit
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, hvis de skriver at de er flyttet til Hellerup (jeg ville nok kalde det Emdrup men what the hell) så tror jeg godt vi kan regne med at de ikke er på Frederiksberg længere. Enig i at meget i annoncer skal tages med salt (alder, billeder, bh størrelser). Men adresseangivelser og telefonnumre plejer da at passe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj :)

Det er helt korrekt at pigerne fra PG flytter til nye lokaler. 
Til dem der er nervøse for indgangen kan vi forsikre jer at der er lavet en entre, ligesom i kender det fra vires gamle lokation, så det er muligt at stå diskret og ringe på ❤️

Citat fra Pussygalores andet sted her på eroguide

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...