Hop til indhold
rimmington

Hvad blev der af Anna fra Ahornsgade 20?

Recommended Posts

Jeg nåede kun at besøge hende en gang og så var hun væk. Hun var en lækker MILF med de største naturlige bryster, jeg nogensinde har set. Jeg mener, det var en K-skål. Man købte en pakke hos hende, hvor superfransk og rimming var inkluderet. Det skal lige siges, at der også var en anden Anna i Ahornsgade. Hun havde G-skål, men jeg kender hende personligt, så det er ikke hende, jeg leder efter.

Jeg håber, nogen kan hjælpe med lidt info. Er blot nysgerrig.

Mvh. R

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kneppede hende i sommeren 2017 på et hotel i København og der snakkede hun om hun overvejede at stoppe som GP’er. 

Sexen var gennemsnitlig. Ikke noget at skrive hjem om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For lang tid siden - hvor hun blev efterlyst - svarede Bjørn (som vist var  oppasser i Ahornsgade) at hun var stoppet "For good and ever"

Del dette indlæg

Link til indlæg
sejer skrev, for 2 timer siden:

For lang tid siden - hvor hun blev efterlyst - svarede Bjørn (som vist var  oppasser i Ahornsgade) at hun var stoppet "For good and ever"

Det er nok ikke den Anna der efterlyses, for Bjørn stod for nr. 11 og der blev spurgt om nr. 20. Hende der stod for nr. 20 hed Lene. Rebecca der nu er i nr. 1 (hos June) tilbød en kort overgang trekanter med en Anna mens hun var i nr. 20, men jeg nåede det ikke (men Rebecca solo var/er nu også ok). Men du kan jo prøve at spørge Rebecca (men jeg gætter på et undvigende svar).

Jeg har selv forsøgt at genfinde Lene (fra nr. 20 og før det i nr. 11), men hun ser også ud til at være stoppet. Men jeg har haft mange gode (og ingen dårlige) oplevelser de forskellige steder i Ahornsgade og det tilbageværende i nr. 1 er udmærket. 

I øvrigt burde strengen vist flyttes til “efterlysninger”

Redigeret af ekek

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har gode minder af sexparty i nr 11

jeg husker 3 yngre piger. Monica som var vældigt snaksalig men meget lækker. hun forsvandt og det ville være intressant at høre om hun er stoppet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kop skrev, for 2 timer siden:

jeg har gode minder af sexparty i nr 11

jeg husker 3 yngre piger. Monica som var vældigt snaksalig men meget lækker. hun forsvandt og det ville være intressant at høre om hun er stoppet.

Der var indtil for ikke så længe siden en Monica hos June i nr. 1, men hun forsvandt (Hun er en af de få i den gade jeg ikke har mødt)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kop skrev, for 1 minut siden:

var hun ca 40 år

Jeg har som sagt ikke mødt hende, men ud fra billederne at dømme kunne hun godt være omkring de 40, slank og muligvis forholdsvis høj. Og i Ahornsgade snyder de ikke med billederne.

Jeg kan huske, at det hos hende var "alt med kondom", hvor hendes kolleger i gaden giver fransk uden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom både i nr 11 og nr 20. Har sgu mødt mange modne og dejligt liderlige kvinder i Ahornsgade. Fik desværre ikke prøvet sexparty, men en enkelt gang var jeg med til superfransk/bukkake party med 5 andre gutter. Kan lige pt ikke huske, hvad pigen (Lene? Lena? Hjææææælp!) hed, men hun sad på knæ, og suttede lystigt, imens vi stod i rundkreds om hende, og så fik hun en masse sæd som belønning :) Husker hun havde ret store bryster.

Redigeret af rimmington

Del dette indlæg

Link til indlæg
rimmington skrev, for 7 timer siden:

Jeg kom både i nr 11 og nr 20. Har sgu mødt mange modne og dejligt liderlige kvinder i Ahornsgade. Fik desværre ikke prøvet sexparty, men en enkelt gang var jeg med til superfransk/bukkake party med 5 andre gutter. Kan lige pt ikke huske, hvad pigen (Lene? Lena? Hjææææælp!) hed, men hun sad på knæ, og suttede lystigt, imens vi stod i rundkreds om hende, og så fik hun en masse sæd som belønning :) Husker hun havde ret store bryster.

det er ca 2005 som hun var der. dengang var hun ca 25

hun arbejded også i en klinik på retortvej som ikke eksisterer mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...