LarsB 648 Skrevet 11. April, 2021 Link først og det er hende på billederne: https://annoncelight.dk/showad/301941 Efter en alt for lang pause, blev det tid til at se lidt nærmere på Cherry. Ville lige se den nye i Aarhus, så tænkte jeg lige booker 30 min til normale priser. Lidt langsom med bookning, men tålmodigheden lønnede sig fuldt ud. Den lille skønhed åbnende i fræk lingeri, hvor hendes petit krop og hårdt pumpede silikone babser gav et smukt syn, hun smilte og var glad fra starten. Er hurtigt bad og hun lagde ud med en ok massage af bagpartiet, fik byttet rollerne om og jeg fik mulighed for at gengælde og undersøge hendes smukke krop, heldigvis ville hun gerne have jeg brugte olie, rigtig dejligt at nyde kroppen og få snakket lidt om hendes færden. Hun lagde ud med et meget intens og veludført blowjob inden vi gik i 69 og slutteligt med mig on top og glædeligt der ikke skulle bruges glidemiddel, hun var selv helt klar. En smilende glad GP der var engageret hele vejen, hvor der ikke blev kigget på klokken, så helt klart en genbesøg, hvis muligheden byder sig. Hurtigt bad og farvel kys. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 11. April, 2021 LarsB skrev, for 8 minutter siden: og det er hende på billederne ... men billederne er af forskellige personer?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 11. April, 2021 Harran skrev, for 41 minutter siden: ... men billederne er af forskellige personer?! Dem med tattoo på hendes hofte/lår er hende, de andre måske bare vellignende.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 21. April, 2021 LarsB skrev, den 11.4.2021 at 19:02: Link først og det er hende på billederne: https://annoncelight.dk/showad/301941 Efter en alt for lang pause, blev det tid til at se lidt nærmere på Cherry. Ville lige se den nye i Aarhus, så tænkte jeg lige booker 30 min til normale priser. I hvilken del af Aarhus befinder hun sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 22. April, 2021 totiltango skrev, for 12 timer siden: I hvilken del af Aarhus befinder hun sig? Trøjborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 26. April, 2021 Kan hun kneppes uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 26. April, 2021 sejer skrev, for 7 minutter siden: Kan hun kneppes uden gummi? Tror jeg ikke, men hendes økoblow er faktisk ret godt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg