Handfreak 10 Skrevet 12. April, 2021 (edited) Hej, Ny på sitet. Håber at kunne bidrage med gode anmeldelser. I første omgang søger jeg anbefalinger af GP`ere med lange flotte negle? Gerne i Østjylland og Midtjylland. Takker på forhånd. /Handfreak Redigeret 12. April, 2021 af Handfreak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse 12 Skrevet 12. April, 2021 Handfreak skrev, for 2 minutter siden: Hej, Ny på sitet. Håber at kunne bidrage med gode anmeldelser. I første omgang søger jeg anbefalinger af GP`ere med lange flotte negle? Gerne i Østjylland og Midtjylland. Takker på forhånd. /Handfreak Tænder jeg også selv for vildt på..men syntes de er svære at finde desværre..så håber der kommer en del gode forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 12. April, 2021 Troede da alle rende rundt med de der lange gelnegle eller lignende.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 12. April, 2021 Negleklinikkerne har også haft Corona lukket. Jeg har bestilt tid til test og negle og hår og og og...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 13. April, 2021 Handfreak skrev, for 20 timer siden: Hej, Ny på sitet. Håber at kunne bidrage med gode anmeldelser. I første omgang søger jeg anbefalinger af GP`ere med lange flotte negle? Gerne i Østjylland og Midtjylland. Takker på forhånd. /Handfreak Du kan prøve at søge på "negle" på AL, og så selv sortere. Negle i Jylland - Annoncelight JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden: Troede da alle rende rundt med de der lange gelnegle eller lignende.. Nej desværre. For mange er det et stort turn off med lange negle, for andre et stort turn on. Jeg selv tilhører den sidste gruppe, og savner også at flere har det - og gør opmærksom på det i annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 13. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden: Troede da alle rende rundt med de der lange gelnegle eller lignende.. OT. Er bestemt også fan af lange velplejede negle, men alt med måde.. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 13. April, 2021 Ja North, dem du viser her, besværliggør vist bare det hele - for alt og alle ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse 12 Skrevet 13. April, 2021 Frodige Ida skrev, for 21 timer siden: Negleklinikkerne har også haft Corona lukket. Jeg har bestilt tid til test og negle og hår og og og...... Okay det vil sige når du er her omkring Fredericia inden så længe ..så har du de lange negle som vi omtaler ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 13. April, 2021 Lasse skrev, for 3 minutter siden: Okay det vil sige når du er her omkring Fredericia inden så længe ..så har du de lange negle som vi omtaler ??? Naturligvis. Og skinnende røde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse 12 Skrevet 13. April, 2021 Dejligt..glæder mig utroligt meget til at være sammen med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 13. April, 2021 Lasse skrev, for 2 minutter siden: Dejligt..glæder mig utroligt meget til at være sammen med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 13. April, 2021 Jeg tænder også på de flotte lange negle. Der er nogen der ligefrem skriver st de har lange negle så det burde man normalt kunne stole på. Jeg har dog gået efter profiler hvor de ikke beskriver lange negle, men hvor de på billederne har flotte velplejet negle, hvor efter når man besøger dem så er de korte... Men hende ligelig fyldig mås hende må jeg heller få taget mig sammen og besøgt. Har truet mig selv med det i flere år, men er bare ikke lykkedes endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handfreak 10 Skrevet 18. April, 2021 Tak for jeres guidance, kunne blot bruge lidt flere input fra alle jer brugere. I må da have mødt nogle til jeres vej for nyligt i miljøet, som har lange flotte negle. Tak på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 18. April, 2021 Handfreak skrev, for 3 timer siden: Tak for jeres guidance, kunne blot bruge lidt flere input fra alle jer brugere. I må da have mødt nogle til jeres vej for nyligt i miljøet, som har lange flotte negle. Tak på forhånd. For nylig, ha ha, oh jo der er helt klart mange som i rigtig mange som ikke har mødt nogen de sidste 3 måneder, medmindre de havde extrem lange negle Så undskyld afsporing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handfreak 10 Skrevet 18. April, 2021 Thaimig skrev, for 31 minutter siden: For nylig, ha ha, oh jo der er helt klart mange som i rigtig mange som ikke har mødt nogen de sidste 3 måneder, medmindre de havde extrem lange negle Så undskyld afsporing Nu har der jo altså været åbnet nogle dage for lagen aktiviteterne, kære Thaimig, men anyway tak for dit indspark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 26. April, 2021 Hvis de må være kunstige kan jeg anbefale Kim K. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse 12 Skrevet 18. September, 2021 Hejsa er der ikke nogen nye anbefalinger /forslag med kvinder med flotte lange negle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 18. September, 2021 Lasse skrev, for 9 timer siden: Hejsa er der ikke nogen nye anbefalinger /forslag med kvinder med flotte lange negle Der er et par muligheder for tiden, jeg har ikke selv besøgt nogen af dem, men hører gerne om oplevelser med dem her https://annoncelight.dk/showad/322881 https://annoncelight.dk/showad/272140 https://annoncelight.dk/showad/326554 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR1975 32 Skrevet 19. September, 2021 De lange negle må klart gerne følges op af fingeringe, intet er frækker for mig end lange negle og ringe på fingrene der glinser i sæd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg