Hop til indhold
Guest troublemaker1234

SPICY LATINA CUBAN CHARLLOTE IN RØDOVRE 24 /7

Recommended Posts

Guest Kim Nielsen
LoveGirls skrev, for 5 timer siden:

Nu fik jeg ikke besøgt Charlotte, så jeg kan ikke forholde mig til pris ift ydelse. Men jeg har nu mange oplevelser til 2000,-, som jeg vil foretrække ift mine oplevelser til 1500,- vurderet på pris ift ydelse. Pris kan aldrig blive min primære parameter på denne form for ydelse, da det ikke er en hyldevare, hvor man alligevel kan finde helt samme vare på en hylde i et andet supermarked.

Jeg finder den dejligste GP med den rette ydelse, og så aftaler vi prisen derfra. Og så er 2000,- jo ikke en fantasipris, hvis jeg og andre vil give det. Andre gør det sikkert anderledes.

Min anke her, er at hun ændrede prisen på SMS kort før aftalen. Det synes jeg er dårlig stil.

Tak for din kommentar, @LoveGirls

Man kan bare ikke regne med at der er nogen sammenhæng mellem pris og kvalitet. Jeg har været sammen med over lækre kvinder som gav en hed oplevelse for 1000 kr i timen, og med andre som var helt forfærdelige og kun skulle glemmes for 1500 i timen. Det at en pige prissætter sig selv højt er ingen garanti eller argument for at hun er det værd som hun selv mener.

Og hvis jeg tænker på hvad de super dejlige kvinder til 1000 i timen har givet mig, så er det dobbelt bare helt ude af skalaen.

Hvis du kan finde en bager som gerne vil have 60 kr for et brød, så kan du altså ikke bare regne med at det smager bedre end hos den anden bager som tager 30. Og hvem af dem mon sælger flest brød, og tjener mest?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg har så kun haft gode oplevelser med hende, og fik ovenikøbet en sms fra hende dagen før hun tog hjem, og jeg ikke ville komme forbi om aftenen, fordi hun meget gerne ville sige farvel (hun er tilbage til juli) - jeg kunne desværre ikke den aften, så det må blive et gensyn istedet.

Ps, ja kroppen er stadig fantastisk ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...