Knægten 325 Skrevet 13. April, 2021 https://annoncelight.dk/showad/316482 er der andre der har modtaget en smule fra hende her Idag uden overhovedet og have besøgt hende før ved ikke om det er det rigtige sted at spørger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 13. April, 2021 Knægten skrev, for 56 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/316482 er der andre der har modtaget en smule fra hende her Idag uden overhovedet og have besøgt hende før ved ikke om det er det rigtige sted at spørger Nu ved jeg jo ikke hvad du har modtaget, men hvis det er et gavekort på kr. 500.00, så har jeg desværre ikke modtaget noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 13. April, 2021 Jeg tror hun gik under navnet Julia i 2020 og er veninde med Nadia Tantra. Hun har bare lavet en ny profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 13. April, 2021 weber skrev, for 48 minutter siden: Nu ved jeg jo ikke hvad du har modtaget, men hvis det er et gavekort på kr. 500.00, så har jeg desværre ikke modtaget noget. beklager skulle stå sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zuzia.massage 2 Skrevet 13. April, 2021 Hi everyone :* I am very glad that you are interested in my offer. I invite you Yes. In 2020 my announcement was as Julia and I were new to Denmark. I completed professional tantra and classical massage training in Poland and London. That is why I am coming to you with new energy. That's why I decided not to use my real name I hope you will not be disappointed and you will enjoy my original massage Greetings Julia / Zuzia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 13. April, 2021 Zuzia.massage skrev, for 11 minutter siden: Hi everyone :* I am very glad that you are interested in my offer. I invite you Yes. In 2020 my announcement was as Julia and I were new to Denmark. I completed professional tantra and classical massage training in Poland and London. That is why I am coming to you with new energy. That's why I decided not to use my real name I hope you will not be disappointed and you will enjoy my original massage Greetings Julia / Zuzia All good and fine. But I have never been with you, so I am curious where you got my nr. from? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zuzia.massage 2 Skrevet 13. April, 2021 totiltango skrev, for 10 minutter siden: Wszystko dobrze i dobrze. Ale nigdy z tobą nie byłem, więc jestem ciekawy, skąd masz mój nr. I answered in a private message Greetings 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 13. April, 2021 Zuzia.massage skrev, for 8 minutter siden: I answered in a private message Greetings please send me a answer too 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 13. April, 2021 I har vel ikke tilfældigvis besøgt Nadja? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg