totiltango 124 Skrevet 13. April, 2021 Hej folkens Har i dag modtaget en sms fra en GP, som skriver hun er tilbage i DK, og at hun gerne vil mødes igen. https://annoncelight.dk/showad/316482 Der er bare et problem, jeg har ikke været sammen med hende. Det vil jeg kunne huske ud fra hendes billeder samt hvad, hun tilbyder. Men hvor har hun så mit nr. fra? Er der nogle af jer, som har oplevet noget lignende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 13. April, 2021 Hmm.....Et simkort, der er gået i arv, måske ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 13. April, 2021 Det kan være, de deler måske flere ting end bare lokalisationer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 13. April, 2021 I anden tråd Erotic Massage in Randers! sensuality, Desire & Intense Pleasure! Zuzia - Efterlysninger i Jylland - Eroguide.dk skriver en bruger at hun tidligere har arbejdet sammen med Nadia Tantra, så måske hun har overtaget hendes kontakter? Men dårlig stil under alle omstændigheder. /North 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 13. April, 2021 Ja, men nu er det heldigvis kun mig, som læser mine sms'er. Og jeg har heller ikke været sammen med Nadia Tantra, dog tror jeg, at jeg har skrevet til hende på et tidspunkt, så det kan godt være der fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 13. April, 2021 Det er også derfor, at jeg har skaffet mig et andet mobilnr. til denne hobby. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 13. April, 2021 Svar fra pigen i den anden tråd jeg linker til herover: Hi everyone :* I am very glad that you are interested in my offer. I invite you Yes. In 2020 my announcement was as Julia and I were new to Denmark. I completed professional tantra and classical massage training in Poland and London. That is why I am coming to you with new energy. That's why I decided not to use my real name I hope you will not be disappointed and you will enjoy my original massage Greetings Julia / Zuzia /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 13. April, 2021 Jeg har heller ikke været sammen med hende, da hun hed Julia. Men nu har jeg kommenteret hende i den anden tråd, så må jeg vente og se, hvad hun skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zuzia.massage 2 Skrevet 13. April, 2021 I answered in a private message Greetings Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zuzia.massage 2 Skrevet 13. April, 2021 Hi I use a telephonist who manages my meetings. I'm sorry if anyone felt uncomfortable. He will explain the whole situation with her. To avoid such situations in the future. If anyone wants to contact me directly. I am asking for a private message Once again, I am very sorry for this situation Greetings 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 13. April, 2021 Diskretion findes åbenbart ikke i den unge dames eller hvem der end styre hendes telefons verden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 14. April, 2021 For et årti eller mere siden var det normal praksis blandt high-end sexarbejdere i de store byer i USA at en pige solgte sin kunde-portefølje til en afløser når hun gik på pension eller holdt barselsorlov eller sabbat-år. VIP-clients fik sommetider tilbudt en "freebie" med den nye pige så han selv kunne afgøre om hun var den rette afløser. Det var en måde for nye piger at komme ind på et veletableret marked og tillige en måde hvorpå piger kunne holde pause og en anden "holdt gryden i kog". Jeg solgte min kunde-portefølje til en norsk kvinde da jeg rejste hjem fra det eventyr. Det var dengang i hvert fald en slags pensions-opsparing på en måde. Kunne man forestille sig at nogle af de mere driftige forretningskvinder i denne branche er begyndt at gøre det samme, eller noget der minder om? Det med diskretionen er måske kulturelt set indforstået for skandinaver, men måske ikke for kvinder der har arbejdet i andre lande og kulturer før de kom til Danmark? Blot en tanke. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 14. April, 2021 (edited) Eva Nadine skrev, for 4 timer siden: For et årti eller mere siden var det normal praksis blandt high-end sexarbejdere i de store byer i USA at en pige solgte sin kunde-portefølje til en afløser når hun gik på pension eller holdt barselsorlov eller sabbat-år. Kære @Eva Nadine, endnu et skriv fra dig, som får nogle af os til at savne en “finder dette indsigtsfuldt”-knap. Det blev så en “tak” i stedet. Hvor ved vi mænd dog lidt om, hvad der foregår i kulissen. Nogle af os, i hvert fald. Redigeret 14. April, 2021 af Den_glade_amatør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. April, 2021 Frodige Ida skrev, for 14 timer siden: Diskretion findes åbenbart ikke i den unge dames eller hvem der end styre hendes telefons verden. Hold op hvor er det da et trælst indlæg Ida. Det bidrager ikke med noget som helst til tråden, andet end du endnu engang finder mulighed for at desavouere en anden pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 14. April, 2021 Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden: Hold op hvor er det da et trælst indlæg Ida. Det bidrager ikke med noget som helst til tråden, andet end du endnu engang finder mulighed for at desavouere en anden pige. Siden hvornår er det blevet ok at vi gp'er sidder og skriver til jer mænd og mænd vi ikke har mødt før? Venter spændt på dit svar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. April, 2021 Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden: Siden hvornår er det blevet ok at vi gp'er sidder og skriver til jer mænd og mænd vi ikke har mødt før? Venter spændt på dit svar? Det er ikke i orden, men det er heller ikke det dit indlæg kommenterer på. Du bruger begivenheden til at hakke på en anden pige. Som jeg skrev så bidrager dit indlæg ikke til noget som helt i forhold til problematikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 14. April, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Det er ikke i orden, men det er heller ikke det dit indlæg kommenterer på. Du bruger begivenheden til at hakke på en anden pige. Som jeg skrev så bidrager dit indlæg ikke til noget som helt i forhold til problematikken. Jeg skriver at diskretion ikke finder i hendes verden og jo det er præcis det tråden handler om. Vi er ikke i vores ret til at skrive til jer mænd uden der ligger en aftale om det. Hvis ikke det er det jeg kommentere på hvad er det så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. April, 2021 Frodige Ida skrev, for 26 minutter siden: Jeg skriver at diskretion ikke finder i hendes verden Du bidrager stadig ikke med noget. Vi ved det jo godt alle sammen. Jeg er bange for jeg ikke kan udtrykke mig på en måde så du forstår mig, så vi lader den bare hænge her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 14. April, 2021 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Du bidrager stadig ikke med noget. Vi ved det jo godt alle sammen. Jeg er bange for jeg ikke kan udtrykke mig på en måde så du forstår mig, så vi lader den bare hænge her Du må da lige forklare mig hvad det så handler om? Dit skriv bidrager da ikke med noget som helst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg