Justfun 29 Skrevet 13. April, 2021 Jeg har i dag besøgt Sabina1. En dejlig kvinde der er utrolig let at snakke med. Valgte en halv time med en tur på korset, gensidig fransk og en dejlig afslutning i reverse ridning. hun kan godt anbefales. Sabina1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 13. April, 2021 Ø hjemmesiden er da da 17 . Så nu en lille forklaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 13. April, 2021 Hvad mener du med 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 13. April, 2021 Ville det være meget besværligt at fortælle, hvor pigen holder til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 13. April, 2021 Prøv at klikke på linket :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 87 Skrevet 13. April, 2021 issen skrev, for 15 minutter siden: 2017 Der står også negativ pas/ test Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 13. April, 2021 (edited) Justfun skrev, for 4 timer siden: Prøv at klikke på linket Jeg skal ikke klikke på linket. Du skal skrive ude på forsiden, hvor pigen holder til. Hvis man bor I Skagen har man ikke megen interesse i en anmeldelse af en pige i Tønder. Det skulle ikke være så svært at forstå. I øvrigt er pigen ligeså hemmelighedsfuld som dig. Redigeret 13. April, 2021 af Aben04 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 14. April, 2021 (edited) issen skrev, for 9 timer siden: Ø hjemmesiden er da da 17 . Så nu en lille forklaring Tror du at det er sandsynligt at hun i august 2017 skrev "...kun med negativ pas/test. Fra tirsdag den 6/4 træffer du mig..."? Justfun skrev, for 8 timer siden: Prøv at klikke på linket Hvad hjælper det, når hun ikke skriver hvor hun holder til? Redigeret 14. April, 2021 af Harran Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 14. April, 2021 Harran skrev, for 2 timer siden: Tror du at det er sandsynligt at hun i august 2017 skrev "...kun med negativ pas/test. Fra tirsdag den 6/4 træffer du mig..."? Hvad hjælper det, når hun ikke skriver hvor hun holder til? Klik på Vagtplan/Nyheder->Read More, så skal du bare se løjer. Men hun skjuler det godt. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 14. April, 2021 Nå, men sorry jeg ikke skrev i overskriften hvor hun er. Men hun er jo i Åbenrå, Århus og Hedensted. Jeg kan ikke rette i overskrifte, eller ved ikke hvordan man gør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 14. April, 2021 Justfun skrev, for 28 minutter siden: Nå, men sorry jeg ikke skrev i overskriften hvor hun er. Men hun er jo i Åbenrå, Århus og Hedensted. Jeg kan ikke rette i overskrifte, eller ved ikke hvordan man gør. Nej, men nu ved du det til en anden gang Det er dødirriterende at bruge tid på at klikke ind på piger, som bor 200 km. fra en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg