Gokke 6 Skrevet 14. April, 2021 Hej Er der nogen der ved om der er mulighed for mere end massage hos Perle massage i Skelhøje? https://annoncelight.dk/showad/307484 Pm evt. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 14. April, 2021 Gokke skrev, for 10 minutter siden: Hej Er der nogen der ved om der er mulighed for mere end massage hos Perle massage i Skelhøje? https://annoncelight.dk/showad/307484 Pm evt. På forhånd tak Du har måske ikke læst annoncen: God dybdegående Thai massage tilbydes . Ryg, nakke og skuldre bliver nye. Ingen seksuelle ydelser. Kun massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AntonH 166 Skrevet 14. April, 2021 Jernsvinet skrev, for 13 minutter siden: Du har måske ikke læst annoncen: Jamen dog - man skulle næsten tro, man altid kunne tage annonceteksten for pålydende i thai-annoncer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 14. April, 2021 AntonH skrev, for 12 minutter siden: Jamen dog - man skulle næsten tro, man altid kunne tage annonceteksten for pålydende i thai-annoncer? Det skal man som udgangspunkt - og når de decideret skriver at de ikke tilbyder seksuelle ydelser - så ønsker de nok heller ikke udbasuneret her på Eroguide, hvis de gør! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 17. April, 2021 Nogen der har været der og kan berette lidt? Ellers pm, hvis det er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 27. December, 2021 Jernsvinet skrev, den 14.4.2021 at 13:33: Du har måske ikke læst annoncen: God dybdegående Thai massage tilbydes . Ryg, nakke og skuldre bliver nye. Ingen seksuelle ydelser. Kun massage Nu står det med 'Ingen seksuelle ydelser. Kun massage' ikke i annoncen længere ... så er der nogen der ved om der er blevet åbnet op for godteposen, og i så fald hvad man kan få og til hvilke priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Comp 42 Skrevet 27. December, 2021 Gogge kan ikke skrive privat til dig ? Men middel massage, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 74 Skrevet 27. December, 2021 Hej Jeg besøgte hende i sommer og fik en, efter min mening, god hård massage. Blev tilbudt massage+hj til 800,- men måtte ikke røre hende, så det blev ved massagen (400) kommer ikke igen....Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 28. December, 2021 olsen40 skrev, for 17 timer siden: Hej Jeg besøgte hende i sommer og fik en, efter min mening, god hård massage. Blev tilbudt massage+hj til 800,- men måtte ikke røre hende, så det blev ved massagen (400) kommer ikke igen....Mvh. Tak for tilbagemeldingen Det er altid godt med en god hård massage men et HJ hvor man ikke må røre er sgu for tamt. Så bliver det nok ikke lige hende jeg skal forbi ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klittoman 4 Skrevet 29. December, 2021 Hej Jeg var forbi i efteråret . Når hun skriver : Har du ondt andre steder kan det aftales ved ankomst , så troede jeg at der var mere på menuen. Men der blev jeg skuffet . Der var kun et håndjob , hvor du ikke måtte røre hende . Syntes det er lidt af en narrefisse , når hun ligesom imellem linjerne skriver at andet kan aftales ved ankomst og så vil hun ikke noget alligevel . Der stod ingen steder i annoncen : ingen seksuelle ydelser . Mvh . Klittoman 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Comp 42 Skrevet 30. December, 2021 Enig annoncen ligger op til mere, men der tilbydes kun handjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 30. December, 2021 lad nu perle, være en perle, hvad angår massage, og find andre steder hvis det er sex, som er prioritet no 1 . Kun et godt råd ,!! mener bare , her skulle jo gerne være plads for begge dele . Men det er der sjældent . GODT NYTÅR til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cd2 23 Skrevet 31. December, 2021 (edited) Comp skrev, for 18 timer siden: Enig annoncen ligger op til mere, men der tilbydes kun handjob HJ er jo også mere - du biver jo tømt for overskudssaften. Annoncen lægger op til mere end thaimassagen og det ydes åbenbart også. Mere er ikke ensbetydende med sex. At hun ikke vil røres ved er også forståeligt bl.a. af hygiejniske årsager. Redigeret 31. December, 2021 af cd2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brandbil Skrevet 19. Januar, 2022 Var ude ved Perle igår og fik en rigtig dejlig massage. Hun er meget sød og vil gerne snakke imens hun giver massage. Hun giver ikke ekstra, hvilke er helt ok, da det var massagen jeg kom efter. Hun fortalte at hun flytter 1/2 til tæt på Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg