Hop til indhold
AGB

Hvad siger I til Foxy fra Pussy Galores?

Recommended Posts

Jeg har spottet Foxy på PG, hun skriver selv hun er vild med græsk og hun ser mega cute ud, men jeg kan ikke finde nogen anmeldelser af hende, hun har meget få billeder og heller ikke nogen profil her på Eroguide (som i øvrigt er super når pigerne har for så man kan skrive med dem den vej rundt) - nogen kommentarer/erfaringer med Foxy derude?

https://70210026.dk/foxy

Del dette indlæg

Link til indlæg
AGB skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har spottet Foxy på PG, hun skriver selv hun er vild med græsk og hun ser mega cute ud, men jeg kan ikke finde nogen anmeldelser af hende, hun har meget få billeder og heller ikke nogen profil her på Eroguide (som i øvrigt er super når pigerne har for så man kan skrive med dem den vej rundt) - nogen kommentarer/erfaringer med Foxy derude?

https://70210026.dk/foxy

Ja, Foxy er nok ubetinget den dame på Eroguide med de dårligste anmeldelser Ever!!....hold kæft hun lyder godt nok styg og ganske forfærdelig når man læser, hvordan hun skider på sine kunder.....stay away from Foxy..baddest service of all time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 13 minutter siden:

Ja, Foxy er nok ubetinget den dame på Eroguide med de dårligste anmeldelser Ever!!....hold kæft hun lyder godt nok styg og ganske forfærdelig når man læser, hvordan hun skider på sine kunder.....stay away from Foxy..baddest service of all time.

Hmm... men der er måske flere 'ræve' derude? Jeg har også læst flere dårlige anmeldeser af Foxy, men det lyder til at være en jysk ræv der arbejder hjemmefra?? Jeg er sgu' i tvivl - og tvivler på at PG tager så dårlig anmeldte piger ind?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AGB skrev, for 1 minut siden:

Hmm... men der er måske flere 'ræve' derude? Jeg har også læst flere dårlige anmeldeser af Foxy, men det lyder til at være en jysk ræv der arbejder hjemmefra?? Jeg er sgu' i tvivl - og tvivler på at PG tager så dårlig anmeldte piger ind?

Det ER hende Foxy jeg omtaler... 100% samme billeder...jeg er også rystet over, at PG overhovedet vil røre hende med en ildtang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, 1 time siden:

@Pussy Galores man forstår ikke at de vil have hende i deres klinik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer

Tak for lige at tagge os. 
Vi har ikke fået nogen klager eller dårlige anmeldelser af Foxy fra Pussy Galores, skulle det forekomme vil vi naturligvis tage det alvorlogt. 
Det gælder alle piger der er tilknyttet PG. 
❤️

Kram PG 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...