Techmanden 210 Skrevet 15. April, 2021 Jeg er lige kommet ud er længerevarende SD forhold, og havde lyst til noget anderledes. Fredag eftermiddag, Vejle, et monster kedeligt møde. Sneg mig ud på toilletter, fandt Franciszka C. Trods mine mange med glædespiger og suger, har jeg aldrig prøvet en fræk tur i bilen. Hurtig og god kommunikation, hun virkede sød. Jeg var lidt i tvivl, om jeg kunne få det til at passe ind, men Franciszka C var fleksibel og afslappet. Nogle timer senere mødtes vi. F-C er meget pænere irl. Vi fandt et afsides sted, det tog lidt tid, da jeg var lidt nervøs. Efter udveksling af penge og ideer, hoppede vi om på bagsædet. En dejlig skøn bj, en noget heftig doggy, derefter smed F-C sig på ryggen og omfavnede mig med sine ben. Jeg var ikke helt færdig, men min stive krop og bilen… Vi sluttede som vi startede, med et bj, med afslutning i munden. Damn hun er fræk:) Ingen tvivl om F-C nyder sex. Hun er indlevende, der er intet uægte over hende. Sød, køn of mega fræk. Min debut med sex i bilen, var great. Næste gang bliver det også med Franciszka C. https://sugardaters.com/da/profile/q1o5711BZl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RutineretSD 7 Skrevet 15. April, 2021 Har også mødtes med hende et par gang, og er enig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massoeren 8 Skrevet 16. April, 2021 Tør man spørge til Sugar niveauet ? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 210 Skrevet 17. April, 2021 Massoeren skrev, for 6 timer siden: Tør man spørge til Sugar niveauet ? Jeg vil ikke skrive prisen her, men den er absolut ikke det som skal holde dig fra at kontakte hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crossfirevol2 108 Skrevet 9. Maj, 2021 Techmanden skrev, den 17.4.2021 at 04:38: Jeg vil ikke skrive prisen her, men den er absolut ikke det som skal holde dig fra at kontakte hende Hvad vil du skyde hendes bh størrelse til at være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Techmanden 210 Skrevet 9. Maj, 2021 Aner det ikke, men en skøn dejlig rund røv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 14. Maj, 2021 Jesper8600 skrev, for 17 timer siden: Væk på SD? Hun er der stadig (7) SugarDaters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 346 Skrevet 28. September, 2021 Hvor meget af det foregår med condom ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 346 Skrevet 30. Oktober, 2021 Har mødt hende 2 gange. Hun er den bedste SB. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 31. Oktober, 2021 Zar skrev, den 28.9.2021 at 20:30: Hvor meget af det foregår med condom ?? Nu du har mødt hende, kan og vil du så svare på spørgsmålet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 31. Oktober, 2021 TheJack skrev, for 56 minutter siden: Nu du har mødt hende, kan og vil du så svare på spørgsmålet ? Gummi bestemmer du selv. Men en skam hun ikke vil vise sig helt nøgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 31. Oktober, 2021 just27fun skrev, for 2 timer siden: Gummi bestemmer du selv. Men en skam hun ikke vil vise sig helt nøgen Okay. Tak for svar. Vil det sige, at hun beholder noget af tøjet på under akten ? Er det mon fordi I mødes i bilen, så hun fryser lidt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 31. Oktober, 2021 Ja det er ikke lykkedes mig at få bh af hende. Og det er ikke pga kulden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 346 Skrevet 31. Oktober, 2021 Jeg har kun gjort det med Gummi med hende. Har ikke haft problemer med at få hendes BH af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bellum 22 Skrevet 1. November, 2021 TheJack skrev, den 31.10.2021 at 14:50: Okay. Tak for svar. Vil det sige, at hun beholder noget af tøjet på under akten ? Er det mon fordi I mødes i bilen, så hun fryser lidt ? Hendes bryster er ikke verdens mest fyldige, så hun er ikke meget for at vise dem frem Resten af hende fejler nu bestemt ikke noget, efter min mening. Sexen skal dog helst være i vanilje afdelingen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 346 Skrevet 2. November, 2021 Bellum skrev, for 18 timer siden: Hendes bryster er ikke verdens mest fyldige, så hun er ikke meget for at vise dem frem Resten af hende fejler nu bestemt ikke noget, efter min mening. Sexen skal dog helst være i vanilje afdelingen. Vanilje Afdelingen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 3. November, 2021 Zar skrev, for 13 timer siden: Vanilje Afdelingen ?? Almindelig blid sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 5. November, 2021 skal alt gå gennem sugerdating, kan hun ikke fanges på anden måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 12. November, 2021 Hun ville have 2500 for en tur i bilen - det er sgu for vildt, selv hvis hun er lækker..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 13. November, 2021 DKC skrev, den 5.11.2021 at 19:44: Kysser hun også... Nope, og hun modtager ikke oral. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 13. November, 2021 (edited) kingdane68 skrev, for 10 timer siden: Hun ville have 2500 for en tur i bilen - det er sgu for vildt, selv hvis hun er lækker..... Så er det da dobbelt op siden sidste år. Så lækker er hun godt nok heller ikke. Jeg har set hende på tinder et par gange. Men aldrig fået kontakt. Og hvis man ikke ofte laver aftaler med hende, bliver man også slettet fra hendes snapchat. Redigeret 13. November, 2021 af just27fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 3. December, 2021 Techmanden skrev, den 15.4.2021 at 03:24: Jeg er lige kommet ud er længerevarende SD forhold, og havde lyst til noget anderledes. Fredag eftermiddag, Vejle, et monster kedeligt møde. Sneg mig ud på toilletter, fandt Franciszka C. Trods mine mange med glædespiger og suger, har jeg aldrig prøvet en fræk tur i bilen. Hurtig og god kommunikation, hun virkede sød. Jeg var lidt i tvivl, om jeg kunne få det til at passe ind, men Franciszka C var fleksibel og afslappet. Nogle timer senere mødtes vi. F-C er meget pænere irl. Vi fandt et afsides sted, det tog lidt tid, da jeg var lidt nervøs. Efter udveksling af penge og ideer, hoppede vi om på bagsædet. En dejlig skøn bj, en noget heftig doggy, derefter smed F-C sig på ryggen og omfavnede mig med sine ben. Jeg var ikke helt færdig, men min stive krop og bilen… Vi sluttede som vi startede, med et bj, med afslutning i munden. Damn hun er fræk:) Ingen tvivl om F-C nyder sex. Hun er indlevende, der er intet uægte over hende. Sød, køn of mega fræk. Min debut med sex i bilen, var great. Næste gang bliver det også med Franciszka C. https://sugardaters.com/da/profile/q1o5711BZl jep, hun er helt real og top bj dp og cim bag i bilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 27. August, 2022 Er der noget der ved om hun stadig er aktiv, jeg kan ikke umiddelbart ikke finde hende mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg