Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 Hvis jeg ser bort fra den (selvfølgelig) komalignende stive svensker, jeg lagde i aflåst sideleje (tak spejdertid ) og ringede 112, har det vist været oprette mig her! Hold op, hvor har I givet mig mange gode og højlydte grin de seneste par dage! Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 Tal om at være fuld! Jeg var lige ude at risle. Troede, jeg var halvfuld. Ubevist greb jeg fat i dørkammen til potten og trak mig resten af vejen derud! Føler mig lidt amatøragtigt. Don't worry. Jeg har flere i køleskabet og skal nok tage (mindst) en til, når jeg begynder at brænde dagens offer/lave mad om lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 15. April, 2021 Jeg tror en af mine bedre er da jeg tilbød min kæreste 400 kr for at måtte sutte hans pik fyi så fik jeg lov til det gratis.. Ellers så har jeg kun sjove efter druk historier.. Der var den ene gang hvor min bagstive hjerne fik bildt mig ind at jeg havde fået C vitamins overdosis af alt det appelsinjuice de havde puttet i min vodka.. Samme historie startede i brusekabinen MED min dyne i FIRE timer imens jeg kastede op og troede jeg skulle dø.. Jeg tog faktisk til lægen og blev testet for stoffer fordi jeg var sikker på nogen havde blandet noget i min drink.. 2 gange gik jeg til lægen faktisk.. 3 dage havde jeg det fucking som om jeg skulle dø og måtte få piller fordi jeg havde beskadiget mit spiserør.. Nu hvor jeg tænker over det så er det først blevet sjovt at tænke på her for nylig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Jeg tror en af mine bedre er da jeg tilbød min kæreste 400 kr for at måtte sutte hans pik fyi så fik jeg lov til det gratis.. Ellers så har jeg kun sjove efter druk historier.. Der var den ene gang hvor min bagstive hjerne fik bildt mig ind at jeg havde fået C vitamins overdosis af alt det appelsinjuice de havde puttet i min vodka.. Samme historie startede i brusekabinen MED min dyne i FIRE timer imens jeg kastede op og troede jeg skulle dø.. Jeg tog faktisk til lægen og blev testet for stoffer fordi jeg var sikker på nogen havde blandet noget i min drink.. 2 gange gik jeg til lægen faktisk.. 3 dage havde jeg det fucking som om jeg skulle dø og måtte få piller fordi jeg havde beskadiget mit spiserør.. Nu hvor jeg tænker over det så er det først blevet sjovt at tænke på her for nylig.. Du lyder virkelig som en, jeg kunne få lyst til ar lære at kende Godt nok er jeg stegt, men for Sørensen, jeg fik ondt i kæberne, før jeg havde læst færdigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 15. April, 2021 tror den bedste jeg har, er en jeg ikke kan huske hvordan det kom til, men gik i byen med nogen bekendte, på et eller tidspunkt får jeg et blackout, men jeg vågner ikke i min seng, men der på i en piges seng, hun var ligeså forvirret, men hun var nu meget sød, tog i byen i kbh, vågnede i en seng i roskilde og jeg bor på amager lol 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. April, 2021 Jeg har simpelthen ingen sjove druk historier. Årsagen er at når jeg bliver fuld, vil jeg kæle og 30 sekunder senere sover jeg Jeg når simpelthen ikke at lave noget sjov/galt. Men en kollega som jeg var på udstilling med i Bellacenteret præsterede at være så bagstiv dagen efter en fugtig aften, at han gentagne gange stod op, og faldt i søvn, midt i en samtale med en kunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 Nightshadow skrev, for 2 minutter siden: tror den bedste jeg har, er en jeg ikke kan huske hvordan det kom til, men gik i byen med nogen bekendte, på et eller tidspunkt får jeg et blackout, men jeg vågner ikke i min seng, men der på i en piges seng, hun var ligeså forvirret, men hun var nu meget sød, tog i byen i kbh, vågnede i en seng i roskilde og jeg bor på amager lol Jeg vågnede engang op på en sofa i et kælderlokale, desværre alene, efter en heftig brandert. Jeg vidste, hvor jeg var, men jeg havde ingen anelse om, hvordan jeg endte der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Jeg har simpelthen ingen sjove druk historier. Årsagen er at når jeg bliver fuld, vil jeg kæle og 30 sekunder senere sover jeg Jeg når simpelthen ikke at lave noget sjov/galt. Men en kollega som jeg var på udstilling med i Bellacenteret præsterede at være så bagstiv dagen efter en fugtig aften, at han gentagne gange stod op, og faldt i søvn, midt i en samtale med en kunde Det lyder som om, du "lider" af den samme sygdom som mig. Jeg går fra halvfuld til "Mr Sandman", med mindre jeg er hjemme. Der går jeg på nettet (og holder mig oftest fra Facebook) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 15. April, 2021 har endnu en, men denne gang er jeg ikke fuld, men min eks min eks var billig at have med i byen, hun kunne ikke holde alkohol, da mig og 1 af mine venner tog i byen med hende, til det lokale vandhul 10min fra mig af, købte vi hver i sig en øl og begyndte at drikker, 30min senere var vi nød til at gå hjem, min eks var blevet fuld efter 1 øl, hun var ikke til at styrer, jeg bor 10min derfra, men tog en time at komme hjem, for hun skulle ryste lygtepæle, hoppe over hække osv osv, endte jeg tog hende på skulderen og bag hende hjem til mig, man det var pinligt, da det var kl 20 om aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 15. April, 2021 Jeg har været sammen med 3 piger. jeg ikke kendte på forhånd på en nat. Og tog hjem kl. 5 og vågnede kæresten med stiv pik i ryggen... - hun blev så glad og sagde "samle appetit ude" og komme hjem til mig -det kan jeg lide... Jeg tænkte hun skulle bare vide;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 269 Skrevet 15. April, 2021 Lang tid siden. Sad ved siden af en lækker storbarmet MILF på Casablanca i Aarhus. Hun var ikke udfordrerne påklædt men barmens størrelse var jeg ikke i tvivl om Drak mig mod til at gav så hendes højre bryst et ordentlig klem med min højre hånd. Og slap afsted med det fordi jeg var beruset. Smilede forlegent til hende og det godtog hun. Det klem vil jeg altid huske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 Nightshadow skrev, for 1 minut siden: har endnu en, men denne gang er jeg ikke fuld, men min eks min eks var billig at have med i byen, hun kunne ikke holde alkohol, da mig og 1 af mine venner tog i byen med hende, til det lokale vandhul 10min fra mig af, købte vi hver i sig en øl og begyndte at drikker, 30min senere var vi nød til at gå hjem, min eks var blevet fuld efter 1 øl, hun var ikke til at styrer, jeg bor 10min derfra, men tog en time at komme hjem, for hun skulle ryste lygtepæle, hoppe over hække osv osv, endte jeg tog hende på skulderen og bag hende hjem til mig, man det var pinligt, da det var kl 20 om aften Jeg kan se det for mig Har prøvet det samme med en af mine mange fætre Til hans forsvar var det ham så også ham, der fulgte mig hjem, den ene gang jeg ikke kan huske, hvordan jeg fandt sengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 Møffe skrev, for 2 minutter siden: Jeg har været sammen med 3 piger. jeg ikke kendte på forhånd på en nat. Og tog hjem kl. 5 og vågnede kæresten med stiv pik i ryggen... - hun blev så glad og sagde "samle appetit ude" og komme hjem til mig -det kan jeg lide... Jeg tænkte hun skulle bare vide;-) Du ved godt, hvad vi ville kalde dig, hvis du havde været af hunkøn, ikke? Pralrøv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 15. April, 2021 har endnu en, faktisk, den havde jeg godt nok en hovedepine dagen efter lol, har aldrig haft tømmeremænd i mit liv. i mens jeg sad og livestreamede, for hver 50$, drak jeg et cafe glas størrelse vodka, men jeg løb tør undervejs og skiftede til captain morgan, drikkede det rent, men efterhånden jeg var blevet så pløjret, jeg hammerede mit hovede ned i bordet og røg på gulvet, så tænkte at det var på tide at stoppe, tog mig 10min at lukke streamen ned, da jeg var noget fuld lol, men gik ind i dørkammen fra stuen og ud, hovedeførst, så dørkammen til soveværelset bagefter. har ikke været fuld siden lol 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 Hobrofyr skrev, for 4 minutter siden: Lang tid siden. Sad ved siden af en lækker storbarmet MILF på Casablanca i Aarhus. Hun var ikke udfordrerne påklædt men barmens størrelse var jeg ikke i tvivl om Drak mig mod til at gav så hendes højre bryst et ordentlig klem med min højre hånd. Og slap afsted med det fordi jeg var beruset. Smilede forlegent til hende og det godtog hun. Det klem vil jeg altid huske Been there - done that Husker min første Pride i Kbh. Mødte en ualmindeligt smuk og storbarmede lesbisk ung dame (tror jeg) Jeg var meget fuld og på kokain (woohoo, clean på 5.-6. år). Man taber hjernen og bliver meget impulsiv af det lort. Vi var sammen i flere timer. På et tidspunkt sagde jeg noget i retningen af, "Jeg ved, du er lesbisk, så der er ikke noget seksuelt i det her (som om ...) og så satte jeg ellers hovet hovedet mellem mellem babserne og sagde "Brrr)! Hun grinede. I dag tænker jeg, hun blev chokeret. Det er lige gået for mig 10-15 år senere, hvilket svin, jeg er/var ... Jeg skammede mig et par minutter efter, jeg vågnede dagen efter (og så hev jeg lidt i banditten ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 Nightshadow skrev, for 11 minutter siden: har endnu en, faktisk, den havde jeg godt nok en hovedepine dagen efter lol, har aldrig haft tømmeremænd i mit liv. i mens jeg sad og livestreamede, for hver 50$, drak jeg et cafe glas størrelse vodka, men jeg løb tør undervejs og skiftede til captain morgan, drikkede det rent, men efterhånden jeg var blevet så pløjret, jeg hammerede mit hovede ned i bordet og røg på gulvet, så tænkte at det var på tide at stoppe, tog mig 10min at lukke streamen ned, da jeg var noget fuld lol, men gik ind i dørkammen fra stuen og ud, hovedeførst, så dørkammen til soveværelset bagefter. har ikke været fuld siden lol Drikkede? Er du fuld nu (som mig), jysk eller meget ung? De eneste streams jeg kender til, er de gratis fra Xhamster Det eneste jeg har brugt penge på online er skrammel fra Kina gennem Wish Jeg kommer til at tænke på mine yngre dage, da nettet var ungt, og jeg stadig røg hash. Jeg prøvede en aften at tage et bonghoved for hver pop-up (Der kom mange dengang)! Efter to timer gik jeg i seng med kvalme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 15. April, 2021 Havde kissemisset med en dejlig kvinde ( kvinder bliver som bekendt smukkere exponentielt med promillen ) på et af Kbhvn,s " in-steder" 70 'erner. Tog med hende hjem og hun var meget "forelsket". For at drille lagde jeg mig under hendes seng mens hun var på badeværelset, og faldt i søvn . Hun ledte efter mig et kort stykke tid og gik så i seng. Da jeg vågnede var jeg lidt flov, og listede hjem. Hørte ca. et halvt år senere fra en af mine venner at hun var fast inventar på omtalte sted og nu var gravid og skulle være enlig mor. Jeg er lykkelig for at jeg lagde mig under sengen - det kunne være blevet dyrt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 15. April, 2021 Parkerede en bil i receptionen på det hotel jeg boede på. Nåede heldigvis op på værelset inden politiet kom, hvilket i det land betød at jeg ikke kunne sigtes for spiritus kørsel (jeg kunne have bundet en vodka i den tid jeg var alene). Min undskyldning, det er fuldkommen umuligt at finde en parkeringsplads i pågældende by. Det var en pæn bil (inden parkering) så jeg tænkte “det bliver de glade for”. Det gjorde de ikke... Jeg fik lov til at betale nogle døre og en omlak’ af lejebilen, helt fair. Dyreste druk tur jeg nogensinde har haft. Virkeligt dumt, men her 15 år senere er det en sjov historie. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 powerpoint skrev, for 3 minutter siden: Havde kissemisset med en dejlig kvinde ( kvinder bliver som bekendt smukkere exponentielt med promillen ) på et af Kbhvn,s " in-steder" 70 'erner. Tog med hende hjem og hun var meget "forelsket". For at drille lagde jeg mig under hendes seng mens hun var på badeværelset, og faldt i søvn . Hun ledte efter mig et kort stykke tid og gik så i seng. Da jeg vågnede var jeg lidt flov, og listede hjem. Hørte ca. et halvt år senere fra en af mine venner at hun var fast inventar på omtalte sted og nu var gravid og skulle være enlig mor. Jeg er lykkelig for at jeg lagde mig under sengen - det kunne være blevet dyrt. Jeg har læst meget sjovt her på siden. Det dér er tæt på at tage prisen Som 12-14 årig spejder var jeg med til lave (Sven-Gønge) natteløb for de mindste. Jeg spillede skurk og skulle lade som om, jeg var sov ved siden af bålet. Småfed og drænet for energi faldt jeg i søvn. Method acting all the way Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 15. April, 2021 Genert Synder skrev, for 14 minutter siden: Drikkede? Er du fuld nu (som mig), jysk eller meget ung? De eneste streams jeg kender til, er de gratis fra Xhamster Det eneste jeg har brugt penge på online er skrammel fra Kina gennem Wish Jeg kommer til at tænke på mine yngre dage, da nettet var ungt, og jeg stadig røg hash. Jeg prøvede en aften at tage et bonghoved for hver pop-up (Der kom mange dengang)! Efter to timer gik jeg i seng med kvalme nej, det er nogen årsiden og det var på twitch, før det hele skulle være så politisk korrekt der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 EksilKøbenhavner skrev, for 13 minutter siden: Parkerede en bil i receptionen på det hotel jeg boede på. Nåede heldigvis op på værelset inden politiet kom, hvilket i det land betød at jeg ikke kunne sigtes for spiritus kørsel (jeg kunne have bundet en vodka i den tid jeg var alene). Min undskyldning, det er fuldkommen umuligt at finde en parkeringsplads i pågældende by. Det var en pæn bil (inden parkering) så jeg tænkte “det bliver de glade for”. Det gjorde de ikke... Jeg fik lov til at betale nogle døre og en omlak’ af lejebilen, helt fair. Dyreste druk tur jeg nogensinde har haft. Virkeligt dumt, men her 15 år senere er det en sjov historie. Wow, jeg har et par gange skammet mig, efter jeg har sat mig bag rattet, men du tager "prisen" *indsæt chokeret smiley* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 Nightshadow skrev, for 2 minutter siden: nej, det er nogen årsiden og det var på twitch, før det hele skulle være så politisk korrekt der Haha, få mig lige til at føle mig gammel ... Aner ikke, hvad det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 15. April, 2021 Genert Synder skrev, for 3 timer siden: Du ved godt, hvad vi ville kalde dig, hvis du havde været af hunkøn, ikke? Pralrøv -Jamen jeg fik ik penge for det... -og jeg var ung og meget fuld...;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 15. April, 2021 Møffe skrev, for 54 minutter siden: -Jamen jeg fik ik penge for det... -og jeg var ung og meget fuld...;-) Haha, you're the (wo-)man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg