Brutus 2039 Skrevet 15. April, 2021 Mirella er tilbage i København Det blev fejret med en skøn time, først med blid oliemassage på briks, og så over i sengen til sex i flere stillinger. Mirella er blevet anmeldt flere gange og behøver ikke nærmere præsentation. Hun er præcis som jeg husker hende fra desværre alt for længe siden. Svært ikke at blive bare en lille smule forelsket i Mirella 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 15. April, 2021 Brutus skrev, for 36 minutter siden: Mirella er tilbage i København Det blev fejret med en skøn time, først med blid oliemassage på briks, og så over i sengen til sex i flere stillinger. Mirella er blevet anmeldt flere gange og behøver ikke nærmere præsentation. Hun er præcis som jeg husker hende fra desværre alt for længe siden. Svært ikke at blive bare en lille smule forelsket i Mirella ja hun er sød, hvilken bydel i kbh er hun i ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 15. April, 2021 En lille gåde: Mirella er "Stedet hvor det ikke er noget galt" Kan du løse gåden, så ved du hvor hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JamandDK 11 Skrevet 15. April, 2021 Brutus skrev, for 43 minutter siden: En lille gåde: Mirella er "Stedet hvor det ikke er noget galt" Kan du løse gåden, så ved du hvor hun er ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 15. April, 2021 Svaret er: Vanløse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 15. April, 2021 Brutus skrev, for 16 minutter siden: Svaret er: Vanløse Hvad har det med at gøre, at noget ikke er galt, forstår ikke din lille gåde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 15. April, 2021 Ok! "Van" er et gammelt udtryk, som vi alligevel jævnligt bruger: Vanhjemmel, vanrøgt, vantrives. "Løse" betyder: ikke, uden. Van-løse Giver det mening? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 15. April, 2021 Mirella, skriver at hun ikke vil slikkes, begrænser det en anelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 15. April, 2021 Jeg følte lige jeg læste med i en lillebitte Dan Brown-novelle. Sejt nok. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 15. April, 2021 (edited) Bicycle Repairman skrev, for 15 minutter siden: Mirella, skriver at hun ikke vil slikkes, begrænser det en anelse. Det er korrekt. Selvfølgelig begrænser det, men pga corona-risikoen føler hun at så skal hun have fissen sprittet af før næste kunde . Vi sluttede af med en grundig og hyggeligt tur i fællesbrusebadet. Det kan i øvrigt anbefales Redigeret 15. April, 2021 af Brutus Tryklejf 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 422 Skrevet 15. April, 2021 Hvor er smitterisikoen mon størst? Når man slikker fisse eller når man bader sammen. Gad vide hvad Søren Brostrøm siger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WomanCheck 99 Skrevet 15. April, 2021 Jern Henrik skrev, for 52 minutter siden: Hvor er smitterisikoen mon størst? Når man slikker fisse eller når man bader sammen. Gad vide hvad Søren Brostrøm siger? Han siger ihvertfald ikke noget om at slikke fisse. Men måske noget om at slikke ..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sniger 10 Skrevet 16. April, 2021 Brostrøm sagde nu. " vi er sexuelle mennesker" tror jeg må snige mig forbi mirella en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 16. April, 2021 Sniger skrev, for 2 minutter siden: .. tror jeg må snige mig forbi mirella en dag Nix, du kan ikke snige dig forbi, Mirella opdager dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cobham 1551 Skrevet 16. April, 2021 Brutus skrev, den 15.4.2021 at 20:12: Svaret er: Vanløse Åh min Skaber. Jeg undskylder min uformåenhed ud i gådegætteriets ædle kunst, men takker for visdommen @Brutus: "Send me your picture Send me your pillow Send it through Krishna On the Vanlose Stairway Send me your bible Send me your Gita I want to reach you On the Vanlose Stairway And your stairway Reaches up to the moon And it comes right back It comes right back to you Send me some loving Send me some kissing You know what I'm missing On the Vanlose Stairway On the Vanlose Stairway Right there, hold it And your stairway Reaches up to the moon And it comes right back And it comes right back to you Send me your bible child Send me your Gita" Vanløse er i sandhed et helligt sted, om blot man har øjne at se med og et hjerte, der er i stand til at indfange magien. Tak for en fin anmeldelse. Cob 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 19. April, 2021 Brutus skrev, den 15.4.2021 at 18:07: Mirella er tilbage i København Det blev fejret med en skøn time, først med blid oliemassage på briks, og så over i sengen til sex i flere stillinger. Mirella er blevet anmeldt flere gange og behøver ikke nærmere præsentation. Hun er præcis som jeg husker hende fra desværre alt for længe siden. Svært ikke at blive bare en lille smule forelsket i Mirella -Imellem hænderne på Mirella hare man ikke en chance.....helt enig, @Brutus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg