lars1973 259 Skrevet 2. Juli, 2013 hej Er der nogen der kan give en melding om oplevelser med følgende piger... LG Bodycare på FRB Freja fra Tantraoasen Karina fra Tantraliv tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farcry 15 Skrevet 2. Juli, 2013 Jeg har besøgt LG bodycare en gang, og der var ikke noget optræk til noget. Massagen var udmærket og dejligt afslappet. Jeg var helt afstresset da jeg gik der fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. P Skrevet 6. Juli, 2013 Hej Jeg har fået massage hos LG Bodycare og tilbud om både svensk og fransk afslutning, hvor hun også tilbød at være topløs. Syntes prisen var for høj, så det blev ved massage, som var dejlig afslappende, men i den lidt for bløde ende i forhold til hvad jeg foretrækker. Sød og fræk pige, som måske kan lokkes til hele pakken. Det er noget tid siden, så jeg husker ikke priserne nøjagtigt, men mener, at en times massage med svensk afslutning lå omkring 1000 - 1200 kr. MVH Mr. P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juli, 2013 Nogen der har et link til LG bodycare? Pft. og mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 6. Juli, 2013 Hej hedonisten Har du hørt om google? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg