robototto 5 Skrevet 21. September, 2021 (edited) er hun god til længere pirrende handjobs ? eller overståes det hurtigt ? Redigeret 21. September, 2021 af robototto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 22. September, 2021 Hun har ikke travlt, de gange jeg har besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robototto 5 Skrevet 22. September, 2021 (edited) Kjeldsen skrev, for 4 timer siden: Hun har ikke travlt, de gange jeg har besøgt hende. Ok tak for svar. hun skal helt klart prøves så jeg kan bare rigtigt godt lide at det tager noget tid med pirrende lege forneden efter krops massagen , så jeg håber det er noget hun kan ;D Redigeret 22. September, 2021 af robototto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 24. September, 2021 Det er hun rigtig godt til. Hun er rigtig god til at få dig godt varmet op. Sidst jeg besøgte hende havde jeg bestilt 1time og 30 minutter. Og fik først lov til at gå da jeg kom anden gang. Også er hun bare dejlig, jeg skal besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 27. September, 2021 Nogle der ved om det er det samme kvinde/sted ? Billedet virker sammenligneligt og det sammen angående teksten. https://annoncelight.dk/showad/277917 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2009 Skrevet 27. September, 2021 Jeps samme sted. Hun har altid 2 annoncer. Dejlig kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gulsne 23 Skrevet 12. Oktober, 2021 Hej, jeg har prøvet at ringe et par gange.... Er der andre der kan komme igennem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hanrejen 5 Skrevet 13. Oktober, 2021 gulsne skrev, for 22 timer siden: Hej, jeg har prøvet at ringe et par gange.... Er der andre der kan komme igennem? Prøv at skrive en SMS som der står i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gulsne 23 Skrevet 13. November, 2021 hanrejen skrev, den 13.10.2021 at 18:17: Prøv at skrive en SMS som der står i annoncen Det virker med SMS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brandbil Skrevet 30. December, 2021 Er der nogle der ved om hun er på ferie, eller er hun syg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 8. Januar, 2022 Hun er på ferie i Thailand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gulsne 23 Skrevet 12. Marts, 2022 Hun er tilbage igen. Jeg har lige besøgt stedet. Kvalitetsmassage og lidt blandet godt til mig. Helt sikkert en af mine favoritsteder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 13. Marts, 2022 Jeg har også lige været forbi idag, første thai besøg, men det bliver ikke sidste gang jeg kommer hos hende her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gulsne 23 Skrevet 22. Marts, 2022 gulsne skrev, den 13.11.2021 at 08:33: Det virker med SMS Ja SMS er vejen frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 22. Marts, 2022 Er der gfe/frenchkiss i fuldpakken når i har været på besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stense 30 Skrevet 23. Marts, 2022 Bosse1910 skrev, for 14 timer siden: Er der gfe/frenchkiss i fuldpakken når i har været på besøg Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gulsne 23 Skrevet 3. Maj, 2022 Så kommer der lige en anbefaling af mit favoritsted. Igen en fornøjelse med b2b og rigtig god massage. Hun kan sit kram både med den professionelle massage og ekstra. P. S hun tager vist nok en lille tur til Thailand om to tre uger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 268 Skrevet 13. Maj, 2022 Hejsa hun er om nogen den dejligste thai jeg har besøgt Fantastisk massage Og så er hun bare en smuk og sød kvinde Sexen var også rigtigt dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brandbil Skrevet 5. Juni, 2022 Er hun på ferie.? Er der nogen der ved hvornår hun er tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJVest 412 Skrevet 8. Juni, 2022 Brandbil skrev, den 5.6.2022 at 11:18: Er hun på ferie.? Er der nogen der ved hvornår hun er tilbage? Ja, hun er på ferie, hun tog afsted d. 15 maj. Vil gætte på hun tidligst er tilbage igen i juli. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stense 30 Skrevet 8. Juni, 2022 Som jeg forstod det er hun tilbage i dk lidt senere i juni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 268 Skrevet 12. Juni, 2022 Hendes 2 annoncer er på idag igen så bare afsted gutter hun er en sand perle God søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pachamama 7 Skrevet 12. Juni, 2022 Er hun barberet, trimmet eller behåret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 268 Skrevet 12. Juni, 2022 Jeg er ret sikker på at hun var trimmer da jeg besøgte hendemener at huske at der var lidt hår øverst oppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pachamama 7 Skrevet 12. Juni, 2022 Virker hun til at kunne li det hun laver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg