Hop til indhold
Guest Tarzan djurs

Frække Merete

Recommended Posts

Guest Tarzan djurs

Så Frække Meretes annonce på annoncelight og har altid haft lyst til at prøve en i Latex tøj  da jeg er Latex fetishist.

Hun lever absolut op til hendes annonce.

Efter at have aftalt hvilke ydelser mødte jeg op med store forventninger om en god oplevelse. 

Kan så sige, det blev det i høj grad. Hun tog imod mig i Latex fra top til tå med den flotteste Latex maske jeg længe har set. Helt op til mine forventninger, som jeg kunne se på hendes annonce. jeg havde bestilt 1 time med blid sex incl græsk, og må sige hun tager imod. Da jeg åbnede for skatte kammeret så jeg de vildeste piercinger i hendes skamlæber, noget som tænder mig total meget.

Jeg bad hende om at lægge sig på sengen og begyndte at slikke hende, det kunne høres, at det var noget hun virkelig nød. Efter et stykke tid , begyndte hun at slikke og sutte min pik til den store guldmedalje,  må sige det kunne hun virkelig finde ud af. 

Efter noget tid, hvor jeg virkelig nød det, bad jeg hende vende sig om  og trængte min pik op i hendes våde fisse, mens hun stønnede i velbehag. 

Så skulle røven have en tur, trængte mig langsomt op i hende.

Det var noget hun nød i stor stil.

kan kun sige, at hun levede 100% op til mine forventinger om hvad jeg havde forestillet mig i min fantasi om en Latex tøs.

Gik derfra med et stort smil på læben, så er sikker på hun får et besøg mere fra mig i den nærmeste fremtid. Hun  var både sød , kærlig og ikke mindst nærværende i den tid jeg var hos hende.

https://annoncelight.dk/showad/316196

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tarzan djurs
BlackMagic2020 skrev, for 3 timer siden:

hvor gammel er hun

BlackMagic2020 skrev, for 3 timer siden:

Tror hun er over 50. Men hun er sød og var med på den værste og iført latex

Men hun er sød og hun er med på den værste

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...