underdog40 6866 Skrevet 21. April, 2021 Brad_Pitt skrev, den 19.4.2021 at 22:24: Ifølge den her artikel, er medianen for selve samlejet 5,4 minutter. Hvis det er det normale, kan jeg godt forstå, at GP'en bliver utålmodig, for jeg ligger nok minimum på det dobbelte. https://theconversation.com/how-long-does-sex-normally-last-56432#:~:text=The average time for each,That's an 80-fold difference.&text=So it's clear there's no,%2C though%2C was 5.4 minutes. Jeg tror vidst lige der er nogle x-kærester der skylder mig en undskyldning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 21. April, 2021 Det svinger utroligt meget, alt efter dagsform og partner. Alt fra 10 minuttee og til tre kvarter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 22. April, 2021 (edited) Første runde er vel nok 10-15 minutter afhængighed af opfindsomheden og hvor hårdt der tumles. Anden runde markant længere. Tredie runde har jeg ikke data på Redigeret 22. April, 2021 af JanK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 22. April, 2021 (edited) har altid været et eller andet tilfædigt sted mellem 0 - 60 sekunder. det er vel også derfor, jeg mere eller mindre er skiftet til andre ydelser i branchen end direkte sex Redigeret 22. April, 2021 af peterhansenx typo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 22. April, 2021 Meget forskelligt, afhænger af: Hvor længe siden sidst, min grad af ophidselse, partneren, humøret, vejret, barometerstanden, temperaturen, snæverhed af fisse, hendes duft og en masse andet. Det kan svinge fra en næsten selvudløser til umuligt. Besøgte Frække Tanja og kom først efter det hidsige andet bank på døren. Besøgte AnnDecember, hvor jeg slet ikke kom på den time vi var sammen. Har også oplevet andre besøg, hvor vi ikke kom længere end til det franske. Så meget forskelligt Venligst OT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iamtheblonde 5 Skrevet 29. April, 2021 Vanligtvis kommer jag en gång på 30 minuter. För längre möten kan jag komma mer. Men kvalitet över kvantitet. Det handlar inte om destinationen, det handlar om resan. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 1. Maj, 2021 Brad_Pitt skrev, den 19.4.2021 at 22:05: Hvad er normal længde for sex, når man er sammen med en GP? Jeg runder sådan cirka 6 meter og 60 cm i gennemsnit pr. runde medmindre man medregner at der ikke trækkes hele vejen ud hver gang og ikke stødes helt i bund hver gang heller. Jeg har ikke talt blowjob med i ovenstående. Det tæller måske også med? Faktisk synes jeg det er et lidt for upræcist spørgsmål til at jeg kan svare ærligt, nu jeg tænker efter. https://videnskab.dk/krop-sundhed/endelig-fastslaet-sa-lang-er-en-gennemsnitlig-penis Kh. Eva som er i fis og ballade humør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 2. Maj, 2021 Hmmm er det nu rigtigt Eva? Hvis penis glider frem og tilbage 5 cm for hvert stød, og vi kun medregner de indadgående stød, så svarer 5 cm jo til 132 stød (6,6m), er intervallet 5 sec, så vare det hele jo 11 min . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 2. Maj, 2021 (edited) Jeg kan godt være længe om at komme - til gengæld er jeg hurtig til at gå. Da jeg var yngre og lettere erotisérbar og før de halve timers tid, gik jeg altid ind til pigen og "wham, bam, thank you Ma'am" - så var det overstået. Da de halve timer og længere end det holdt sit indtog, var det slut med "wham, bam" - så begyndte jeg at tage mig mere tid til at nyde at være sammen med pigen og nusse hende i alle ender og kanter, før den uundgåelige eksplosion forekom sidst i akten. Med alderen er det blevet lidt sværere for mig at komme - men det er heller ikke mere helt hovedformålet for mig med at være sammen med pigen. Jeg nyder bare at være sammen med hende - og der er jo mange andre ting, man kan foretage sig end ind-ud, ind,ud, ind,ud etc... (fortsæt selv, hvis fantasien rækker ) At forsøge to runder i løbet af én séance har jeg end aldrig overvejet. Ærbødigst, Spider. Redigeret 2. Maj, 2021 af Spider 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 2. Maj, 2021 (edited) nuser9 skrev, for 14 timer siden: Hmmm er det nu rigtigt Eva? Hvis penis glider frem og tilbage 5 cm for hvert stød, og vi kun medregner de indadgående stød, så svarer 5 cm jo til 132 stød (6,6m), er intervallet 5 sec, så vare det hele jo 11 min . Altså ja. Det vil jeg mene. Jeg er faktisk god til matematik og regning. Det var tæt på at jeg havde læst MAT-ØK på uni... Gud bedre det! Det er nok ikke helt ved siden af med 11 minutters koncentreret hukken-i-dukken-tid... sammenlagt for hver runde på en times tid. Der er jo skiften stilling, slikke dig, slikke mig, kysse, nusse, drikke vand, fnise og flirte og tage tøj af og på og "hvad laver du til dagligt" og alt det andet pjank Ligesom i Fakta reklamen "Det tager kun 5 minutter, men vi vil så gerne ha' du bliver lidt længere" Jeg holder fast i de 6 meter og 60 cm... måske lidt meget mindre hvis vi når til baghyler-med-patgreb som en af de første stillinger... i så fald er vi måske nede på under en meter Redigeret 2. Maj, 2021 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 106 Skrevet 2. Maj, 2021 Nogle gange tager det 2 minuter - andre gange går det rigtigt hurtigt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 7. Maj, 2021 Ca 30-35 min. Bestiller normalt en time og påbegynder samlejet efter ca 30 min. Det er ret planlagt, og jeg kan ret præcist styre min udløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 7. Maj, 2021 Hvis pigen har tatoos kommer jeg aldrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr37dk 100 Skrevet 15. Maj, 2021 Da jeg var sammen med min eks, kunne 5 minutter i missionær få mig til at eksploderer, da det ramte et punkt som, for os begge, var himmelsk. Nu da jeg er single, jeg kan gøre det selv på 2 minutter, hvis jeg er liderlig nok. Er det sammen med en GP og med gummi, er det alt fra 15 minutter, til at gummiet er nød til at ryge af, og gøres færdigt med hånden. Jeg kan desværre ikke mærke ret meget med gummi på, og har således også svært ved holde den oppe, til trods for at jeg er liderlig, og synes hende jeg er sammen med, er skide fræk og lækker. Sex uden gummi, er alt fra 2 minutter, til 20-25 minutter, hvor jeg skal passe på med hvilken stilling der bruges, og sørge for at skifte rundt, evt blande oral ind, for at holde længere. Nu er jeg omskåret, blev jeg for 3 år siden, af nødvendighed, ikke pga religion. Og siden da, er gennemsnitstiden gået ned, da pikhovedet er kontant eksponeret, og mere følsomt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 15. Maj, 2021 Kommer an på hvor meget jeg tænder på pigen, samt hvor liderlig og påtrængende hun er... Når pigen stønner og fortæller mig hvad hun vil have så siger det 3-2-1...*SPLAT* Ved græskelskende Clara, legendariske Laura og svenske Sandra (Please cum tilbage til Cassiopeia) tog det under 10 minutter, med forspil at komme første gang. Heldigvis nyder de ofte mit arbejde med tungen efterfølgende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 15. Maj, 2021 For længe hvis du spørger pigen som gerne vil have mig ud af døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg