Bindslev 18 Skrevet 19. April, 2021 Hej. Jeg er på udkig efter en ny pige, er der nogen af jer der kan anbefale en? Jeg ser helt at GP'en er Mellen 20-30 år Max 175 høj Glatbarberet Bryst minimum A-skål En dejlig numse. Nationalitet ikke vigtig. Tak på forhånd http://Eroguide.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 20. April, 2021 Bindslev skrev, for 5 timer siden: Hej. Jeg er på udkig efter en ny pige, er der nogen af jer der kan anbefale en? Jeg ser helt at GP'en er Mellen 20-30 år Max 175 høj Glatbarberet Bryst minimum A-skål En dejlig numse. Nationalitet ikke vigtig. Tak på forhånd http://Eroguide.dk Hvorfor linker du til EG..??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4397 Skrevet 20. April, 2021 Bindslev skrev, for 6 timer siden: Bryst minimum A-skål Jeg kender et par stykker, som godt kunne opfylde dette minimumskrav. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 20. April, 2021 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 30 minutter siden: Jeg kender et par stykker, som godt kunne opfylde dette minimumskrav. hvis du kender et par stykker så kom med noget mere brugbart @Den_glade_amatør Redigeret 20. April, 2021 af BlackMagic2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 20. April, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 18 minutter siden: hvis du kender et par stykker så kom med noget mere brugbart @Den_glade_amatør Tror mest det var en "joke" da de fleste kvinder gerne skulle have minimum en A-skål.. Dog findes der altså også mindre hvilket @Den_glade_amatør nok ikke vidste.. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bindslev 18 Skrevet 20. April, 2021 Thomsen skrev, for 12 timer siden: Hvorfor linker du til EG..??? Man skal smide et link ellers kan man ikke lavet et opslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bindslev 18 Skrevet 20. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden: Tror mest det var en "joke" da de fleste kvinder gerne skulle have minimum en A-skål.. Dog findes der altså også mindre hvilket @Den_glade_amatør nok ikke vidste.. Jeg prøvede bare at sige jeg ikke den store bryst mand. Jeg prøver bare finde en ny GP da jeg har oplevet mange falske profiler her på det seneste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg