Hop til indhold
Livsnyder69

Alexa en lille stjerne er på plads i Aarhus

Recommended Posts

Livsnyder69 skrev, den 20.4.2021 at 07:21:

Besøgte i aftes denne lille nips. Hun er sød og virkelig charmerende. Fantastisk krop, små naturlige bryster, dejlig lille numse og en glatbarberet mis. 
800,- for 30 min god sex. Dog ikke skyggen af massage, men lidt hyggesnak blev det til. 
Kan klart anbefales

https://annoncelight.dk/showad/315198 

Tak for at gøre mig opmærksom på Alexa. Hun ser sød ud. Kan du sige noget mere?

Kys, Superfransk, Blowjob osv osv. Du ved.. the Usual Suspects .. Txs

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er lun på at besøge Alexa. Ser positivt ud og så vil det være super at få et par tilbagemeldinger mere som bekræftigelse på denne positive oplevelse. 

På forhånd tak.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, den 20.4.2021 at 07:21:

Besøgte i aftes denne lille nips. Hun er sød og virkelig charmerende. Fantastisk krop, små naturlige bryster, dejlig lille numse og en glatbarberet mis. 
800,- for 30 min god sex. Dog ikke skyggen af massage, men lidt hyggesnak blev det til. 
Kan klart anbefales

https://annoncelight.dk/showad/315198 

Det lyder godt. Hvor i byen kan hun træffes? Er det diskret?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig sød, køn lille pige, dejlig fri for tatoveringer.  GFE er desværre uden tunge, men det var alligevel lækkert at kysse med hende. Hendes bryster sidder fint! Stedet er centralt  i Aarhus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Alien

Hvordan med helhedsoplevelse generelt. Kan du sætte ord på indlevelse, er hun aktiv eller passiv og hvad med berørelse? er det velkomment eller? Tidsoplevelse, mm. 

På forhånd tak :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tager ikke mindre end en time, og hun var ikke typen, der så på uret. Hun røres og slikkes gerne, men hun vil ikke have man stikker fingrene op. Gennemgående nød hun det, men hun kom ikke, og forsøgte heller ikke at fake hun gjorde. Jeg ville gerne besøge hende igen. Hun vil gerne være aktiv og prøve at please, men når det er en køn pige, så foretrækker jeg selv at være den aktive part.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...