mk1 3 Skrevet 22. April, 2021 Normalt tager jeg i Bjergegade, hvis jeg skal have massage i Fredericia, men hvis jeg nu havde lyst til lidt afveksling, hvor bør jeg så kigge forbi? Det er vigtigt for mig at massagen er god og lidt hård. Umiddelbart kender jeg til klinikker som tilbyder afslutning i Bjergegade, Danmarksgade, Danmarksstræde, Norgesgade (kan ikke finde dem på AL), Vendersgade, og Tukta (Ingen adresse i annoncen. Er hun på en af de klinikker jeg har nævnt?) Er der andre? Er der andre end Bjergegade der kan finde ud af at massere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen. 11 Skrevet 22. April, 2021 Norgesgade er pt lukket, Tukta er i Vendersgade, den bedste massør i Fredericia er pt Navarats Thaimassage, men der ydes ikke nogen form for ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mk1 3 Skrevet 23. April, 2021 Tak for oplysningerne. Hvad med dem der giver ekstra - er de håbløse til at massere, eller er der nogen af dem, der faktisk godt kan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen. 11 Skrevet 24. April, 2021 Jeg ved ikke hvad Tukta kan, Bjergegade er rimelig, men personligt ville jeg nok vælge Belinda i Vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 24. April, 2021 Hansen. skrev, for 37 minutter siden: Jeg ved ikke hvad Tukta kan, Bjergegade er rimelig, men personligt ville jeg nok vælge Belinda i Vejle Og hvem er Belinda så? Eller mener du Balida? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen. 11 Skrevet 25. April, 2021 Ja et godt alternativ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 25. April, 2021 Hansen. skrev, for 28 minutter siden: Ja et godt alternativ Synes ikke at have set anmeldelser af Balida, hvor hun har givet hele pakken. Gør hun det, eller er det god massagen og HJ/BJ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diskusprolaps 525 Skrevet 25. April, 2021 BB Man skrev, for 2 timer siden: Synes ikke at have set anmeldelser af Balida, hvor hun har givet hele pakken. Gør hun det, eller er det god massagen og HJ/BJ? Balida yder FP hvis hun virkelig kan lide kunden, når hun er single eller bare er i humøret til det. Har besøgt hende 4 gange, hvor FP indgik i fornøjelsen 2 af gangene. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg