TT123 117 Skrevet 22. April, 2021 Var så heldig at lige kunne nå at få en aftale med den her pige https://annoncelight.dk/showad/269547 Normalt laver jeg ikke anmeldelser af de forskellige piger. Men hende her syntes jeg der var noget helt speciel over. Så syntes hun fortjener en anmeldelses. Er ny bruger, men bestemt ikke ny med besøg hos diverse piger. Fik hurtigt og nemt en aftale med Daria. Det har har været en god oplevlses. Du bliver mødt af en i mine øjne rigtig sød charmerende pige. Hvad jeg godt kunne lide ved hende. Hun starter med lidt small talk, så man allerede der følger sig godt tilpas. Snakker fint Engelsk. Syntes billederne ligner godt. En dejlig pige med nogen berøringsvenlig bryster, der passer godt til hendes skønne og slanke krop. Som nærmest er perfekt. Er god til at spørge ind til hvad i nu ønsker det skal være inden for rimmeligheden. Så Tag i nu roligt chancen og besøg den pige. Helt sikkert får i det i kommer efter. Oven i får i chancen for at møde en sød charmerende og veltallende pige. Som sagt syntes jeg der var noget helt enestående ved hende, normal besøger jeg kun den samme pige en til to gange. Men så er der nogen få som Daria jeg vil besøge mange gange. Så helt sikkert kommer igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 23. April, 2021 Ville det være meget besværligt for dig at skrive, hvor pigen holder til? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5555 Skrevet 23. April, 2021 Aben04 skrev, den 23.4.2021 at 00:07: Ville det være meget besværligt for dig at skrive, hvor pigen holder til? Er du blevet blind af at onanere? 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 23. April, 2021 Aben04 skrev, den 23.4.2021 at 00:07: Ville det være meget besværligt for dig at skrive, hvor pigen holder til? Ellers kunne du jo åbne linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hiff 6 Skrevet 23. April, 2021 TT123 skrev, den 22.4.2021 at 19:49: Var så heldig at lige kunne nå at få en aftale med den her pige https://annoncelight.dk/showad/269547 Normalt laver jeg ikke anmeldelser af de forskellige piger. Men hende her syntes jeg der var noget helt speciel over. Så syntes hun fortjener en anmeldelses. Er ny bruger, men bestemt ikke ny med besøg hos diverse piger. Fik hurtigt og nemt en aftale med Daria. Det har har været en god oplevlses. Du bliver mødt af en i mine øjne rigtig sød charmerende pige. Hvad jeg godt kunne lide ved hende. Hun starter med lidt small talk, så man allerede der følger sig godt tilpas. Snakker fint Engelsk. Syntes billederne ligner godt. En dejlig pige med nogen berøringsvenlig bryster, der passer godt til hendes skønne og slanke krop. Som nærmest er perfekt. Er god til at spørge ind til hvad i nu ønsker det skal være inden for rimmeligheden. Så Tag i nu roligt chancen og besøg den pige. Helt sikkert får i det i kommer efter. Oven i får i chancen for at møde en sød charmerende og veltallende pige. Som sagt syntes jeg der var noget helt enestående ved hende, normal besøger jeg kun den samme pige en til to gange. Men så er der nogen få som Daria jeg vil besøge mange gange. Så helt sikkert kommer igen. Jeg besøgte hende også for noget tid siden da hun huserede i Esbjerg og er helt enig i anmeldelselsen - en rigtigt sød og charmerende pige med en lækker krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 117 Skrevet 24. April, 2021 Aben04 skrev, den 23.4.2021 at 00:07: Ville det være meget besværligt for dig at skrive, hvor pigen holder til? Ja lidt. Da jeg syntes alle skulle havde chancen for at møde den her pige. Hun som de fleste gør, kommer lidt rundt i landet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nasac Skrevet 24. April, 2021 Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt mere om stedet i Holstebro. Er det diskret at komme ind og ud, og er det pænt og rent indvendigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aben04 23 Skrevet 24. April, 2021 Pite skrev, den 23.4.2021 at 05:45: Ellers kunne du jo åbne linket Pite skrev, den 23.4.2021 at 05:45: Ellers kunne du jo åbne linket Ja, jeg kunne gøre så meget - og du kunne gøre det lettere for os andre ved at skrive ude på forsiden, hvor pigen holder til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cob 22 Skrevet 24. April, 2021 Nasac skrev, den 24.4.2021 at 06:21: Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt mere om stedet i Holstebro. Er det diskret at komme ind og ud, og er det pænt og rent indvendigt. Har været forbi stedet, det er ganske diskret at komme ind og ud. Værelset var rent, pænt kommer nok an på hvad du forventer. Det er et værelse med en seng, et natbord til essentials og en skammel til at lægge dit tøj. Der var flere rum, så måske nogle af dem er anderledes indrettet. Men omgivelserne er jo hurtig glemt, når man først er igang Mit besøg der var også hos Daria, meget charmerende pige, og opmærksom på hvad jeg ville og om hun gjorde det som jeg kunne lide. Talte godt engelsk, nem at tale med, så hvis man er lidt nervøs for at komme disse steder, tror jeg hun vil være rigtig god. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 117 Skrevet 29. April, 2021 Hiff skrev, den 23.4.2021 at 12:12: Jeg besøgte hende også for noget tid siden da hun huserede i Esbjerg og er helt enig i anmeldelselsen - en rigtigt sød og charmerende pige med en lækker krop Skønt du har samme oplevelses og opfattelses af hende hun er nemlig en god og flot pige. Håber hun bliver i noget tid. Smiler kommer forbi Esbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 117 Skrevet 20. Juni, 2021 Aben04 skrev, den 24.4.2021 at 11:41: Ja, jeg kunne gøre så meget - og du kunne gøre det lettere for os andre ved at skrive ude på forsiden, hvor pigen holder til. Hun skifter sted nu hun i Nordjylland. Hun er besøget værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 353 Skrevet 21. Juni, 2021 Jeg tror at TT123 er flittig bruger af google.translate. Tager jeg fejl at udgangssprog er den samme som pigens ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 117 Skrevet 21. Juni, 2021 Er slet ikke med på hvad du mener, Er dansker har ikke brug for hverken ordbog eller google translate, til at skrive Dansk. Så ja du tager fuldstændig fejl. Desuden spurgte han til hvor hun var henne så svarer jeg hun er alle steder og nu i nordjylland. Nu har vi alle nogen som vi gerne vil, Daria er den pige jeg syntes godt om, så skriver jeg jo godt om hende, Da jeg syntes hun er en rigtig sød pige. Som fortjener noget medgang i denne hårde branche. Kan se der også er mange andre der syntes det samme og det glæder mig oprigtigt på hendes vegne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 21. Juni, 2021 (edited) torbenb skrev, den 21.6.2021 at 07:46: Jeg tror at TT123 er flittig bruger af google.translate. Tager jeg fejl at udgangssprog er den samme som pigens ? Når du er færdig med at spekulere over omfanget af TS's brug af Google translate og stilistiske skriftstræk er her en liste over hvad du kan gå videre med: 1) Hvor mange kyllinger skal der til for at nedlægge en løve ? 2) Hvad er mest værd: En hest på størrelse med en kat, eller en en kat på størrelse med en hest ? 3) Findes hårbalsam, og hvorfor / hvorfor ikke ? Redigeret 21. Juni, 2021 af autobahn 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg