Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har flere gang kigget på Dalyas annonce, men så har anden pige dukket op: Sara og det lignede som sammen sted. Man skal jo bruge alle de millioner retureret af SKAT hver april og investere fornuftigt :)

Og normalt er jeg typen som går ikke "all in", men prøver 15 min første gang og hvis alt går fint, så længere tid næste gang. 

Sted er ikke særlig diskret, men ren og fint. Parkering i område er gratis og nemt at finde.

Aftale var på plads over SMS, så 1 min efter besked at jeg er på adressen, døren var åbnet og en flot ung pige med store babser har inviteret ind. Så, alle de formalitetter var på plads - COVID test resultater vist, pengene skiftede hander.

En stor seng, som var ikke så blød som man forventede og pigen af med lingeri på siden. Jeg har ikke tilkøbt superfransk, så efter par minutter hård arbejde med babser (som er naturlig, stor og dejlig blød, men ikke på den forkerte måde) kunne vi lå lidt og snakke og føle hinanden lidt. Sara er ung, men er ret godt at snakke med og hendes engelsk er rigtig fint. Hun har sin mening og det sætter jeg stor pris på, men på den sammen tid er hun smilende og sød. 

Sex var godt og man kunne høre at hun også nyder det (medmindre hun er godt skuespiller). Jeg tror nok at anden gang det bliver endnu bedre, da Sara ligner at blive mere vild med folk som hun kender.

Alt i alt, god pris, ok sted, ung pige med store babser og krop som er ikke en spinkel men fast og fint.

Besøger hende igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...