rumme 40 Skrevet 23. April, 2021 Halløj Jeg ved godt der er flere tråde med/om hende, så nu får hun en mere. Så har jeg været på tur igen, denne gang havde jeg fået en aftale i hus med dejlige Anna, jeg havde aftalt 30 minutter med en lille ”uskyldig” lapdance til at starte med. Kom i god tid til Skanderborg, så kørte lidt rundt og kigge på dens flotte natur. Da klokken var ved at være ved tidspunktet hvor jeg skulle ringe til Anna for at hun hører om hun var klar og hus nummer. Må nok sige at jeg var lidt spændt på om billeder passe, jooo de var rigtig nok, men synes nu at hun ser bedre ud i Live, og sikke en behagelig modtagelse virkelig en skøn personlighed der bare fik en til næsten glemme hvad man var kommet der for, selv om det var ret umuligt når sådan en halvnøgen gudinde rende rundt. Det er det bedste lapdance jeg nogensinde har fået, har nu heller aldrig prøvet at få sutte pik af en stripper. Man kan også mærke at hun kan lide hvad hun laver på mange måder, og her er det tilladt at bruge fantasien lidt/meget, total lækker sex som jeg sent vil glemme. Er også bange for at hun kan komme til at være mig et dyrt bekendtskab, og det er ikke fordi hun er dyr, men fordi kvalitet koster penge. Om hun er et besøg værd: Helt klart Skala fra 1 til 10 hvor 10 er total i orden Stedet: 10 Anna: 11 Sex: 11 Halløj Jeg ved godt der er flere tråde med/om hende, så nu får hun en mere. Så har jeg været på tur igen, denne gang havde jeg fået en aftale i hus med dejlige Anna, jeg havde aftalt 30 minutter med en lille ”uskyldig” lapdance til at starte med. Kom i god tid til Skanderborg, så kørte lidt rundt og kigge på dens flotte natur. Da klokken var ved at være ved tidspunktet hvor jeg skulle ringe til Anna for at hun hører om hun var klar og hus nummer. Må nok sige at jeg var lidt spændt på om billeder passe, jooo de var rigtig nok, men synes nu at hun ser bedre ud i Live, og sikke en behagelig modtagelse virkelig en skøn personlighed der bare fik en til næsten glemme hvad man var kommet der for, selv om det var ret umuligt når sådan en halvnøgen gudinde rende rundt. Det er det bedste lapdance jeg nogensinde har fået, har nu heller aldrig prøvet at få sutte pik af en stripper. Man kan også mærke at hun kan lide hvad hun laver på mange måder, og her er det tilladt at bruge fantasien lidt/meget, total lækker sex som jeg sent vil glemme. Er også bange for at hun kan komme til at være mig et dyrt bekendtskab, og det er ikke fordi hun er dyr, men fordi kvalitet koster penge. Om hun er et besøg værd: Helt klart Skala fra 1 til 10 hvor 10 er total i orden Stedet: 10 Anna: 11 Sex: 11 https://annoncelight.dk/showad/296059 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 23. April, 2021 Lækker røv Så lækker at jeg læser anmeldelsen dobbelt. Men tak, 110% enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 23. April, 2021 Også helt enig :-) Det er en meget dejlig oplevelse. Jeg har besøgt hende to gange og håber snart at komme afsted igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 23. April, 2021 rumme skrev, for 2 timer siden: Halløj Jeg ved godt der er flere tråde med/om hende, så nu får hun en mere. Så har jeg været på tur igen, denne gang havde jeg fået en aftale i hus med dejlige Anna, jeg havde aftalt 30 minutter med en lille ”uskyldig” lapdance til at starte med. Kom i god tid til Skanderborg, så kørte lidt rundt og kigge på dens flotte natur. Da klokken var ved at være ved tidspunktet hvor jeg skulle ringe til Anna for at hun hører om hun var klar og hus nummer. Må nok sige at jeg var lidt spændt på om billeder passe, jooo de var rigtig nok, men synes nu at hun ser bedre ud i Live, og sikke en behagelig modtagelse virkelig en skøn personlighed der bare fik en til næsten glemme hvad man var kommet der for, selv om det var ret umuligt når sådan en halvnøgen gudinde rende rundt. Det er det bedste lapdance jeg nogensinde har fået, har nu heller aldrig prøvet at få sutte pik af en stripper. Man kan også mærke at hun kan lide hvad hun laver på mange måder, og her er det tilladt at bruge fantasien lidt/meget, total lækker sex som jeg sent vil glemme. Er også bange for at hun kan komme til at være mig et dyrt bekendtskab, og det er ikke fordi hun er dyr, men fordi kvalitet koster penge. Om hun er et besøg værd: Helt klart Skala fra 1 til 10 hvor 10 er total i orden Stedet: 10 Anna: 11 Sex: 11 Halløj Jeg ved godt der er flere tråde med/om hende, så nu får hun en mere. Så har jeg været på tur igen, denne gang havde jeg fået en aftale i hus med dejlige Anna, jeg havde aftalt 30 minutter med en lille ”uskyldig” lapdance til at starte med. Kom i god tid til Skanderborg, så kørte lidt rundt og kigge på dens flotte natur. Da klokken var ved at være ved tidspunktet hvor jeg skulle ringe til Anna for at hun hører om hun var klar og hus nummer. Må nok sige at jeg var lidt spændt på om billeder passe, jooo de var rigtig nok, men synes nu at hun ser bedre ud i Live, og sikke en behagelig modtagelse virkelig en skøn personlighed der bare fik en til næsten glemme hvad man var kommet der for, selv om det var ret umuligt når sådan en halvnøgen gudinde rende rundt. Det er det bedste lapdance jeg nogensinde har fået, har nu heller aldrig prøvet at få sutte pik af en stripper. Man kan også mærke at hun kan lide hvad hun laver på mange måder, og her er det tilladt at bruge fantasien lidt/meget, total lækker sex som jeg sent vil glemme. Er også bange for at hun kan komme til at være mig et dyrt bekendtskab, og det er ikke fordi hun er dyr, men fordi kvalitet koster penge. Om hun er et besøg værd: Helt klart Skala fra 1 til 10 hvor 10 er total i orden Stedet: 10 Anna: 11 Sex: 11 https://annoncelight.dk/showad/296059 hvorfor dobbelt anmeldelse det forstår jeg ikke kan du ikke få slettet den ene del TAK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 23. April, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 10 minutter siden: hvorfor dobbelt anmeldelse det forstår jeg ikke kan du ikke få slettet den ene del TAK Hvorfor citere hele indlægget.? 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumme 40 Skrevet 23. April, 2021 (edited) BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden: hvorfor dobbelt anmeldelse det forstår jeg ikke kan du ikke få slettet den ene del TAK Fordi det var dobbelt så godt. ups er vidst afsløret i at jeg skriver i words først og så kopier over. Hvordan kan jeg rediger? Redigeret 23. April, 2021 af rumme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 24. April, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 9 timer siden: hvorfor dobbelt anmeldelse det forstår jeg ikke kan du ikke få slettet den ene del TAK Hvorfor inkluderer du den så, for at gøre tråden længere? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 24. April, 2021 (edited) rumme skrev, for 8 timer siden: Fordi det var dobbelt så godt. ups er vidst afsløret i at jeg skriver i words først og så kopier over. Hvordan kan jeg rediger? Det kan du kun den første time efter opslaget er lavet. Men måske du kan rapportere det og bede Moderatorerne om at rette, hvis det er vigtigt? "Rapporter indlæg" dukker op øverst til højre i indlægget hvis man holder musen over indlægget, i hvert fald på PC. Redigeret 24. April, 2021 af JanK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMukke danske Anna 135 Skrevet 3. Maj, 2021 Kære Rumme Tusind tak for de flotte ord, og for en skøn hyggestund i dit herlige frække selskab Må solen skinne på dig til vi ses igen Giv banditten et frækt klem fra mig 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 3. Maj, 2021 Kan se SMukke danske Anna kommer til Fyn....tror vist det er ved at være tiden til at aflægge denne frækkert et besøg 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdenlange 88 Skrevet 8. Maj, 2021 Tilkobler mig de rosende ord om Anna. Hun er uden tvivl en oplevelse værd ! Ægte og autentisk fra start til slut ! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 6. Juni, 2022 Jeg er helt enig. Hun er fantastisk. Håber hun snart besøger Københavnsområdet igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg