Hop til indhold
Dalton78

Blowjob

Recommended Posts

Hej med jer.

Spørgsmål til panele.

Har lige besøgt en ung pige fra Rumænien. Hun spurgte om jeg ville have noget ekstra. Jeg var nysgerrig og spurgte hvad hun tilbød, én af dem var blowjob uden og med slug.

Nogen der har erfaring omkring smitte risiko ved det?

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dalton78 skrev, for 53 minutter siden:

Hej med jer.

Spørgsmål til panele.

Har lige besøgt en ung pige fra Rumænien. Hun spurgte om jeg ville have noget ekstra. Jeg var nysgerrig og spurgte hvad hun tilbød, én af dem var blowjob uden og med slug.

På forhånd tak.

Hvis både pigen og dig har coronapas, burde smitterisikoen være lav... :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dalton78 skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer.

Spørgsmål til panele.

På forhånd tak.

Herpes, kondylomer, klamydia og når ja gode gamle HIV... 

Noget smitter mere end andet self, jeg sætter dog altid hætte på drengen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Dalton78 Der er riiiiigtigt mange tråde om det emne her på Eroguide i forvejen.
Man kan søge i gamle tråde. Der er formentlig ikke ret meget der har ændret sig ifm. smitte risiko på det område i mange år. 
"Panelet" herinde som du kalder det, er ikke eksperter på området, og der vil for langt de flestes vedkommende være tale om hvad de synes og ikke hvad de ved. Fuldstændigt ligesom i Nyhederne og TVAvisen ;) 

Mit råd vil være at du søger informationer fra mere troværdige kilder end folk der køber og sælger sexydelser. 
Spørg din læge hvis du kan og vil. Eller et forum som handler om sex og sundhed. Internationale engelsksprogede sider har masser af info om emnet. Eller brug google som har uendeligt mange hits på det emne. 

Vores personlige holdninger og erfaringer er jo ikke særligt relevante i virkeligheden. Og i øvrigt ekstremt forskellige. 
Statistikker er ej heller super interessante. Det er vel med disse ting som jeg ofte plejer at sige om at finde en P-plads på Østerbro efter kl. 17 på en hverdag... man skal kun bruge en enkelt, så det er ligegyldigt hvor mange ledige der er.
På samme måde er det nok med risiko, omend med omvendt fortegn... hvis det går galt, så kan det jo være ligegyldigt om der er en million for hvem det ikke gik galt. 
Saml information og foretag et personligt valg som giver mening for dig, baseret på hvad du har lært undervejs i processen.

God fornøjelse med projektet!

I bedste mening, som altid
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackStockings
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

@Dalton78 Der er riiiiigtigt mange tråde om det emne her på Eroguide i forvejen.
Man kan søge i gamle tråde. Der er formentlig ikke ret meget der har ændret sig ifm. smitte risiko på det område i mange år. 
"Panelet" herinde som du kalder det, er ikke eksperter på området, og der vil for langt de flestes vedkommende være tale om hvad de synes og ikke hvad de ved. Fuldstændigt ligesom i Nyhederne og TVAvisen ;) 

Mit råd vil være at du søger informationer fra mere troværdige kilder end folk der køber og sælger sexydelser. 
Spørg din læge hvis du kan og vil. Eller et forum som handler om sex og sundhed. Internationale engelsksprogede sider har masser af info om emnet. Eller brug google som har uendeligt mange hits på det emne. 

Vores personlige holdninger og erfaringer er jo ikke særligt relevante i virkeligheden. Og i øvrigt ekstremt forskellige. 
Statistikker er ej heller super interessante. Det er vel med disse ting som jeg ofte plejer at sige om at finde en P-plads på Østerbro efter kl. 17 på en hverdag... man skal kun bruge en enkelt, så det er ligegyldigt hvor mange ledige der er.
På samme måde er det nok med risiko, omend med omvendt fortegn... hvis det går galt, så kan det jo være ligegyldigt om der er en million for hvem det ikke gik galt. 
Saml information og foretag et personligt valg som giver mening for dig, baseret på hvad du har lært undervejs i processen.

God fornøjelse med projektet!

I bedste mening, som altid
Eva <3

lige nøjagtigt, plejer at sige at de kan ringe til aidslinjen, der sidder eksperter indenfor alverdens kønssygdomme, smitte risiko etc´...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...