mcpiper 15 Skrevet 24. April, 2021 Er der nogen der har været her??? https://annoncelight.dk/showad/315445 ser sagsusme spændende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 24. April, 2021 Alle de tråde du fandt, da du søgte på hende, dækkede ikke dine spørgsmål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mcpiper 15 Skrevet 24. April, 2021 Hvilke tråde...... og hvad vil du med dit svar??? svar på mit spørgsmål, eller scrol videre og luk røven!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 24. April, 2021 mcpiper skrev, for 2 timer siden: Hvilke tråde...... og hvad vil du med dit svar??? svar på mit spørgsmål, eller scrol videre og luk røven!!! Jeg var faktisk lige på vej til at guide til søgning, men jeg vælger bare at lukke røven.. /North 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diskusprolaps 525 Skrevet 24. April, 2021 mcpiper skrev, for 4 timer siden: Hvilke tråde...... og hvad vil du med dit svar??? svar på mit spørgsmål, eller scrol videre og luk røven!!! Tror du skal prøve med almindelig høflighed og dannelse, hvis du vil have hjælp herinde. Bare et lille og høfligt velment råd, god weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mcpiper 15 Skrevet 24. April, 2021 Diskusprolaps skrev, 1 time siden: Tror du skal prøve med almindelig høflighed og dannelse, hvis du vil have hjælp herinde. Bare et lille og høfligt velment råd, god weekend Tusind tak for dit velmente råd, det vil jeg helt sikkert tage til mig. normalt er jeg egentlig også meget høflig og dannet, men i den her tråd bliver jeg lidt provokeret af sarkasmen i svaret til mit spørgsmål. og skøn weekend til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 24. April, 2021 mcpiper skrev, 1 time siden: Tusind tak for dit velmente råd, det vil jeg helt sikkert tage til mig. normalt er jeg egentlig også meget høflig og dannet, men i den her tråd bliver jeg lidt provokeret af sarkasmen i svaret til mit spørgsmål. og skøn weekend til dig Selv skøn weekend https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=Mila&quick=1 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg