mr.nasty 0 Skrevet 4. Juli, 2013 Her til aften var jeg på besøg i Nørregade 2 i Kolding. Pigen der lukkede op var en pæn pige og meget i møde kommende dette holdt, dog op da de1500kr hun, ville for en times service havde skiftet ejer og vi skulle til det sjove. Aldrig har jeg været sådan til grin for mine surt tjente penge. Mit ringeste besøg på et sådant sted nogensinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 5. Juli, 2013 Her til aften var jeg på besøg i Nørregade 2 i Kolding. Pigen der lukkede op var en pæn pige og meget i møde kommende dette holdt, dog op da de1500kr hun, ville for en times service havde skiftet ejer og vi skulle til det sjove. Aldrig har jeg været sådan til grin for mine surt tjente penge. Mit ringeste besøg på et sådant sted nogensinde. udenlandsk eller dansk? Noget link eller noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hingsten 0 Skrevet 5. Juli, 2013 udenlandsk eller dansk? Noget link eller noget Det er to "chokolade piger" (mums !) på adressen: http://massage.side6.dk/sexylis http://massage.side6.dk/natascha Jeg synes det er værd at bemærke, at brugeren ikke skriver hvad der gik galt f.eks. om han ikke fik det aftalte eller om pigen virkede uinteresseret/modvillig i at yde en god service. Med alt respekt, så synes jeg "anmeldelsen" er så kortfattet og så vag, at jeg ikke kan konkluderer noget somhelst ud fra den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 11. Juli, 2013 Hej med jer jeg har været der en enkelt gang - for lang tid siden, og der virkede også meget salgsagtigt, men jeg slap med 600 for ½ time, det mener jeg ca er prisen. Jeg køber så ofte, at jeg er nødt til og kigge på prisen, og vi kan faktisk få meget god sex til lave priser, - jeg prutter aldrig om prisen, spørger pænt og det er muligt og det og det til en af mig oplyst pris. KH Her til aften var jeg på besøg i Nørregade 2 i Kolding. Pigen der lukkede op var en pæn pige og meget i møde kommende dette holdt, dog op da de1500kr hun, ville for en times service havde skiftet ejer og vi skulle til det sjove. Aldrig har jeg været sådan til grin for mine surt tjente penge. Mit ringeste besøg på et sådant sted nogensinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draco2000 70 Skrevet 11. Juli, 2013 Vi kan i hvert fald konkludere, at den ene annonce er taget ned igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2013 Jeg har været der et par gange, og har lært lektien nu. stedet kan ikke anbefales herfra. Det er cool buisness. Fik Dansk begge gange, men den ene gang skulle jeg betale ekstra for at få lov til at røre ved hendes bryster. De bruger desværre også fake billeder. lidt ærgerligt når man kører et stykke vej, bot for at opdage at det er en anden pige. Mit råd - tag et andet sted hen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg