Hop til indhold
lasselasse30

Tove Sperm Tøs - Nogle der har erfaringer?

Recommended Posts

Guest Bødlen

Hmm intet telefon nummer at booke sig ind til en aftale - på mig virker det suspekt.

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 6 timer siden:

Hmm intet telefon nummer at booke sig ind til en aftale - på mig virker det suspekt.

Bødlen

Beklager hvis det er et dumt spørgsmål, jeg er uerfaren på det her område. Tænker du at det kan være nogen som prøver at lokke personlige oplysninger ud af de håbefulde mænd? Eller bare at det er nogen som får sig et grin, eller en spiller, til alle de liderlige beskeder der sikkert vælter ind på email

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke helt med den her annonce altså. Jeg så annoncen i lørdags og skrev til mailen med det samme, men har ikke hørt noget endnu. Jeg synes bare hendes tekst og billeder virker ret troværdige. Har ikke umiddelbart indtryk af at der skulle ligge noget fake bag - men man ved jo aldrig. Kan også se i dag at der tilføjet nogle flere dage og et nyt billede som igen fremstår ret reelt synes jeg. Hvad tænker I andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, for 2 timer siden:

Denne annonce virker meget som om forfatteren er en person med både x kromsom og y kromosom i arvemassen.

But prove me wrong.

Max

Det kunne der være noget om. Samme "skrive stil" som et andet lidt anderledes event i samme dage med en anden pige som står "lige neden under" https://annoncelight.dk/showad/316642. Bemærk der ved begge annoncer kun er en email man kan kontakte pigen på.

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Var "Tove" ikke oprindeligt med i "Terkel i Knibe", men blev klippet ud, og nu er hun sur og vil have opmærksomhed .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bicycle Repairman skrev, 1 time siden:

Var "Tove" ikke oprindeligt med i "Terkel i Knibe", men blev klippet ud, og nu er hun sur og vil have opmærksomhed .....

Hun blev nævnt et par gange i Jul på Vesterbro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Hun blev nævnt et par gange i Jul på Vesterbro.

Nårh ja, det var hende der pludselig konverterede, og var med i afsnittene,  med pølsevognen og atombomben, ikke sandt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bicycle Repairman skrev, for 39 minutter siden:

Nårh ja, det var hende der pludselig konverterede, og var med i afsnittene,  med pølsevognen og atombomben, ikke sandt?

Så godt er jeg ikke inde i den. Mener bare hun blev nævnt et par gange som Onkel Stewards domina. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Lauersen skrev, for 4 minutter siden:

Så godt er jeg ikke inde i den. Mener bare hun blev nævnt et par gange som Onkel Stewards domina. 

Tak!

Trist som Brian Mikkelsens KulturKanon ryger i glemslen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...