lasselasse30 5 Skrevet 26. April, 2021 (edited) Går kraftigt og overvejer at besøge hende her, og ville da lige høre om der er nogle andre medlemmer som har besøgt hende her en af de sidste par dage. Ellers må jeg prøve og tage en for holdet, og selv melde tilbage https://annoncelight.dk/showad/317397 Redigeret 26. April, 2021 af lasselasse30 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 26. April, 2021 Hmm intet telefon nummer at booke sig ind til en aftale - på mig virker det suspekt. Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johnnydeepelskercoolplay 1 Skrevet 26. April, 2021 Bødlen skrev, for 6 timer siden: Hmm intet telefon nummer at booke sig ind til en aftale - på mig virker det suspekt. Bødlen Beklager hvis det er et dumt spørgsmål, jeg er uerfaren på det her område. Tænker du at det kan være nogen som prøver at lokke personlige oplysninger ud af de håbefulde mænd? Eller bare at det er nogen som får sig et grin, eller en spiller, til alle de liderlige beskeder der sikkert vælter ind på email 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfin' CPH 1 Skrevet 26. April, 2021 Jeg ved ikke helt med den her annonce altså. Jeg så annoncen i lørdags og skrev til mailen med det samme, men har ikke hørt noget endnu. Jeg synes bare hendes tekst og billeder virker ret troværdige. Har ikke umiddelbart indtryk af at der skulle ligge noget fake bag - men man ved jo aldrig. Kan også se i dag at der tilføjet nogle flere dage og et nyt billede som igen fremstår ret reelt synes jeg. Hvad tænker I andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfin' CPH 1 Skrevet 26. April, 2021 Nu har hun lige opdateret annoncen med at hun er blevet syg - kaster op - og ikke bliver klar i aften.. Wow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 303 Skrevet 27. April, 2021 Denne annonce virker meget som om forfatteren er en person med både x kromsom og y kromosom i arvemassen. But prove me wrong. Max 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 27. April, 2021 (edited) Max Bjævermose skrev, for 2 timer siden: Denne annonce virker meget som om forfatteren er en person med både x kromsom og y kromosom i arvemassen. But prove me wrong. Max Det kunne der være noget om. Samme "skrive stil" som et andet lidt anderledes event i samme dage med en anden pige som står "lige neden under" https://annoncelight.dk/showad/316642. Bemærk der ved begge annoncer kun er en email man kan kontakte pigen på. Redigeret 27. April, 2021 af TopDaddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 27. April, 2021 Og samme skrivestil som denne: https://annoncelight.dk/showad/315938 - igen kun med en email. Er der overhovedet nogen som har mødt nogle af disse piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfin' CPH 1 Skrevet 27. April, 2021 Ja, helt enig i at de er mistænkeligt meget ens de tre annoncer. De er klart fake alle tre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 27. April, 2021 100% fake, hvad grundlaget for at lave disse annoncer kan man så kun gisne om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 28. April, 2021 (edited) Enig 100% fake. Redigeret 28. April, 2021 af TopDaddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 28. April, 2021 Var "Tove" ikke oprindeligt med i "Terkel i Knibe", men blev klippet ud, og nu er hun sur og vil have opmærksomhed ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 28. April, 2021 Bicycle Repairman skrev, 1 time siden: Var "Tove" ikke oprindeligt med i "Terkel i Knibe", men blev klippet ud, og nu er hun sur og vil have opmærksomhed ..... Hun blev nævnt et par gange i Jul på Vesterbro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 28. April, 2021 Lauersen skrev, for 1 minut siden: Hun blev nævnt et par gange i Jul på Vesterbro. Nårh ja, det var hende der pludselig konverterede, og var med i afsnittene, med pølsevognen og atombomben, ikke sandt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 28. April, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 39 minutter siden: Nårh ja, det var hende der pludselig konverterede, og var med i afsnittene, med pølsevognen og atombomben, ikke sandt? Så godt er jeg ikke inde i den. Mener bare hun blev nævnt et par gange som Onkel Stewards domina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 28. April, 2021 Lauersen skrev, for 4 minutter siden: Så godt er jeg ikke inde i den. Mener bare hun blev nævnt et par gange som Onkel Stewards domina. Tak! Trist som Brian Mikkelsens KulturKanon ryger i glemslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Banditos 37 Skrevet 11. Maj, 2021 Jeg kan så glæde med en positiv tilbagemelding - hun er god nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg