Hop til indhold
Sickchef

Hvem skal jeg besøge for godt omgang 69.

Recommended Posts

Hej jeg elsker oral sex mere end sex selv men jeg har aldrig fandt en here som var så vildt om det som mig har i en ide hvem jeg kan besøge for det?

leder efter en som kan give 2x udløsninger i 30min-40min med kun 69-bj-hj mens hun facesitter mig

tak for hjælpen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Sickchef skrev, for 29 minutter siden:

Hej jeg elsker oral sex mere end sex selv men jeg har aldrig fandt en here som var så vildt om det som mig har i en ide hvem jeg kan besøge for det?

leder efter en som kan give 2x udløsninger i 30min-40min med kun 69-bj-hj mens hun facesitter mig

tak for hjælpen.

Ville hjælpe at vide hvor i landet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sickchef skrev, for 49 minutter siden:

tak for hjælpen.

Måske kan Charlotte hjælpe :)

Hadsten tirsdag 12-23 ❤️Danske Charlotte ❤️privat/diskret ❤️ Moden knaldfræk sexglad kvinde ❤️ Let til orgasme ❤ læs profilen. - Annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Jylland hvor eftersøgningen er placeret vil jeg gætte på:D.. 

Jovel men Jylland er et stort område. Men ok nogen kører måske langt for go sex. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden:

Jovel men Jylland er et stort område. Men ok nogen kører måske langt for go sex. :-)

Ja jeg har gæster der gerne køre det halve Jylland igennem for at lege med mig. 

Til tråd starter

Håber du finder hende den dejlige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Med næsten 30.000 km2, udgør Jylland 2/3 af Danmarks areal. 

Ca 400 km fra grænsen i Syd, til Skagen i Nord. Tværs over ca 250 km fra Blåvand til Grenå

Hvis du ikke kan være mere specifik i din søgning efter en gang simpel 69, er det ikke noget jeg gider hjælpe med. 

Der kan jo anbefales nok så mange, indtil du melder, at det fx er i Vestjylland du søger

Jylland- og Sjællandefterlysninger, burde deles op i flere områder, her på sitet

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...