bigfoot 1050 Skrevet 27. April, 2021 (edited) Har her til aften besøgt denne fantastisk skønne mellemøstlige prinsesse https://annoncelight.dk/showad/317171 Havde over de seneste par dage set annoncen og blev pirret af det der stod i den, men var også lidt mistroisk, da der ikke var et tlf.nr. og som ofte betyder det er en fake-annonce. Jeg tog chancen og kontaktede hende via annoncens mailadresse og vi havde lidt skriveri frem og tilbage. Aftalen blev indgået og jeg drog spændt mod den adresse jeg havde fået oplyst et sted i Odense. Fremme på adressen bankede jeg på døren og op lukkede den smukkeste kvinde - høj og med skønne kvindelige former og en røv der gør enhver latinobabe misundelig. Det var sgu lidt som at vinde i lotteriet Desuden er hendes egen beskrivelse af sig selv i annoncen, spot on. Hun er relativ nystartet GP og det kunne jeg godt fornemme, men hun var meget serviceminded og vi havde en dejlig halv time sammen. Sophia får mine varmeste anbefalinger, så det er bare op på hesten og afsted Redigeret 27. April, 2021 af bigfoot 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 497 Skrevet 28. April, 2021 (edited) bigfoot skrev, for 7 timer siden: Har her til aften besøgt denne fantastisk skønne mellemøstlige prinsesse https://annoncelight.dk/showad/317171 Havde over de seneste par dage set annoncen og blev pirret af det der stod i den, men var også lidt mistroisk, da der ikke var et tlf.nr. og som ofte betyder det er en fake-annonce. Jeg tog chancen og kontaktede hende via annoncens mailadresse og vi havde lidt skriveri frem og tilbage. Aftalen blev indgået og jeg drog spændt mod den adresse jeg havde fået oplyst et sted i Odense. Fremme på adressen bankede jeg på døren og op lukkede den smukkeste kvinde - høj og med skønne kvindelige former og en røv der gør enhver latinobabe misundelig. Det var sgu lidt som at vinde i lotteriet Desuden er hendes egen beskrivelse af sig selv i annoncen, spot on. Hun er relativ nystartet GP og det kunne jeg godt fornemme, men hun var meget serviceminded og vi havde en dejlig halv time sammen. Sophia får mine varmeste anbefalinger, så det er bare op på hesten og afsted Redigeret 28. April, 2021 af Kim 0240 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 497 Skrevet 28. April, 2021 Hvor gammel er denne skønhed vil du skyde på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1050 Skrevet 28. April, 2021 Mit bedste bud er 28 plus/minus et par år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 28. April, 2021 bigfoot skrev, for 8 timer siden: Har her til aften besøgt denne fantastisk skønne mellemøstlige prinsesse https://annoncelight.dk/showad/317171 Havde over de seneste par dage set annoncen og blev pirret af det der stod i den, men var også lidt mistroisk, da der ikke var et tlf.nr. og som ofte betyder det er en fake-annonce. Jeg tog chancen og kontaktede hende via annoncens mailadresse og vi havde lidt skriveri frem og tilbage. Aftalen blev indgået og jeg drog spændt mod den adresse jeg havde fået oplyst et sted i Odense. Fremme på adressen bankede jeg på døren og op lukkede den smukkeste kvinde - høj og med skønne kvindelige former og en røv der gør enhver latinobabe misundelig. Det var sgu lidt som at vinde i lotteriet Desuden er hendes egen beskrivelse af sig selv i annoncen, spot on. Hun er relativ nystartet GP og det kunne jeg godt fornemme, men hun var meget serviceminded og vi havde en dejlig halv time sammen. Sophia får mine varmeste anbefalinger, så det er bare op på hesten og afsted Hvor i odense er det ca? Bare bydelen hvis det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1050 Skrevet 28. April, 2021 most wanted skrev, for 56 minutter siden: Hvor i odense er det ca? Bare bydelen hvis det er Den sydlige del af Odense C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 28. April, 2021 bigfoot skrev, for 12 timer siden: Har her til aften besøgt denne fantastisk skønne mellemøstlige prinsesse https://annoncelight.dk/showad/317171 Havde over de seneste par dage set annoncen og blev pirret af det der stod i den, men var også lidt mistroisk, da der ikke var et tlf.nr. og som ofte betyder det er en fake-annonce. Jeg tog chancen og kontaktede hende via annoncens mailadresse og vi havde lidt skriveri frem og tilbage. Aftalen blev indgået og jeg drog spændt mod den adresse jeg havde fået oplyst et sted i Odense. Fremme på adressen bankede jeg på døren og op lukkede den smukkeste kvinde - høj og med skønne kvindelige former og en røv der gør enhver latinobabe misundelig. Det var sgu lidt som at vinde i lotteriet Desuden er hendes egen beskrivelse af sig selv i annoncen, spot on. Hun er relativ nystartet GP og det kunne jeg godt fornemme, men hun var meget serviceminded og vi havde en dejlig halv time sammen. Sophia får mine varmeste anbefalinger, så det er bare op på hesten og afsted Takker for anmeldelsen.....Hvilke ydelser fik du og hvad måtte du betale for 30 min. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1050 Skrevet 28. April, 2021 En blid omgang kæreste sex med dybe tungekys, slik og sut, 69 og forskellige stillinger. Blow og sex med kondom - 30 min = 1000 kr. jf. hendes prisliste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lociano 15 Skrevet 28. April, 2021 Helt enig med bigfoot her. Jeg besøgte hende sidst på den forgangne weekend. Jeg tvivlede også på om annoncen var ægte, billederne hun sendte var næsten for pæne...men hun fik mig overbevist. Der var god kemi og besøget blev lidt længere end ventet..hun er pivfræk og flot.. hun får mange henvendelser, og er vist også lidt påpasselig med hvem hun vil tage imod... Hendes sted er ganske pænt og hendes ydelser helt i top.. en sexet, sød arabisk prinsesse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads91 1 Skrevet 29. April, 2021 Lociano skrev, for 19 timer siden: Helt enig med bigfoot her. Jeg besøgte hende sidst på den forgangne weekend. Jeg tvivlede også på om annoncen var ægte, billederne hun sendte var næsten for pæne...men hun fik mig overbevist. Der var god kemi og besøget blev lidt længere end ventet..hun er pivfræk og flot.. hun får mange henvendelser, og er vist også lidt påpasselig med hvem hun vil tage imod... Hendes sted er ganske pænt og hendes ydelser helt i top.. en sexet, sød arabisk prinsesse. Hvordan er brysterne mht størrelsen? Er det mere hænge eller sidder de der bare? De 70 kg hun siger hun vejer, er det korrekt eller er hun mere “buttet”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads91 1 Skrevet 29. April, 2021 bigfoot skrev, for 23 timer siden: En blid omgang kæreste sex med dybe tungekys, slik og sut, 69 og forskellige stillinger. Blow og sex med kondom - 30 min = 1000 kr. jf. hendes prisliste. Hvordan er brysterne mht størrelsen? Er det mere hænge eller sidder de der bare? De 70 kg hun siger hun vejer, er det korrekt eller er hun mere “buttet”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 29. April, 2021 Den video hun sendte til mig gik lige i skridtet. Meget fræk pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads91 1 Skrevet 29. April, 2021 Runaldo skrev, 1 time siden: Den video hun sendte til mig gik lige i skridtet. Meget fræk pige. Okay jeg har haft mailet hende men hun svare ikke rigtig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lociano 15 Skrevet 30. April, 2021 Mads91 skrev, for 22 timer siden: Hvordan er brysterne mht størrelsen? Er det mere hænge eller sidder de der bare? De 70 kg hun siger hun vejer, er det korrekt eller er hun mere “buttet”? De hænger ihvertfald ikke... ja, de 70 kg er nok korrekt...de er pænt fordelt, da hun er forholdsvis høj, så hun fremstår ikke buttet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr35 1 Skrevet 30. April, 2021 Lociano skrev, for 42 minutter siden: De hænger ihvertfald ikke... ja, de 70 kg er nok korrekt...de er pænt fordelt, da hun er forholdsvis høj, så hun fremstår ikke buttet. Hvade en aftale med hende men hun svaret ikke tilbage med en adresse hvade ellers glædet mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr35 1 Skrevet 30. April, 2021 Hvade en aftale med hende men hun svaret ikke tilbage med adresse :-/ jeg hvade også min tvivl om at det var en ægte profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big1 39 Skrevet 30. April, 2021 Fyr35 skrev, for 54 minutter siden: Hvade en aftale med hende men hun svaret ikke tilbage med adresse :-/ jeg hvade også min tvivl om at det var en ægte profil. Hun er absolut ægte og jeg havde en dejlig stund med en sød pige der var med i legen - skal bestemt forbi igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr35 1 Skrevet 30. April, 2021 Big1 skrev, Lige nu: Hun er absolut ægte og jeg havde en dejlig stund med en sød pige der var med i legen - skal bestemt forbi igen Hvordan lykkes det dig at få en aftale i hus har prøvet utallige gange uden held. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuckMyPopsicle 18 Skrevet 3. Maj, 2021 (edited) Hun er ekstremt sløv til at svare, men regner med det fordi hun bruger en mere privat mail, og derfor ikke har notifikationer på. Ligesom mig Redigeret 3. Maj, 2021 af SuckMyPopsicle Hun svarede endeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuckMyPopsicle 18 Skrevet 4. Maj, 2021 Jeg har prøvet en del nu, men den gennemsnitlige svartid er oppe på over 10 timer nu Vi havde ellers en aftale, manglede bare at få detaljerne på plads som tidspunkt på dagen og adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 4. Maj, 2021 SuckMyPopsicle skrev, for 21 minutter siden: Jeg har prøvet en del nu, men den gennemsnitlige svartid er oppe på over 10 timer nu Vi havde ellers en aftale, manglede bare at få detaljerne på plads som tidspunkt på dagen og adresse Havde desværre samme oplevelse for nogle dage siden... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuckMyPopsicle 18 Skrevet 4. Maj, 2021 @BB Man Kom du igennem til sidst? Hun er jo gude smuk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 4. Maj, 2021 SuckMyPopsicle skrev, 1 time siden: @BB Man Kom du igennem til sidst? Nej, havde aftalt at hun skulle sende adressen en time inden, men hørte aldrig fra hende - trods rykkere... Så uagtet at hun er virkelig fristende, er hun på min liste over useriøse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuckMyPopsicle 18 Skrevet 4. Maj, 2021 @BB Man Ja hun er ekstremt fristende, især efter @bigfoot, @Lociano & @Big1 har bekræftet skønheden er ægte Det helt pirrende at tjekke sin privat mail 50+ gange om dagen, for at se om gudinden nu har svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 4. Maj, 2021 SuckMyPopsicle skrev, for 2 minutter siden: Det helt pirrende at tjekke sin privat mail 50+ gange om dagen, for at se om gudinden nu har svaret Jeg vil nu sige at pirringen begyndte at aftage inden jeg kom til 50... Især fordi jeg allerede havde kørt ret langt... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg